Спізнення на роботу – риса, яку важко віднести до тих, що надають ваги авторитету такого співробітника. А, у випадках, коли запізнення стають регулярними, принаймні, на його просуванні кар’єрними сходами, сміливо можна ставити хрест.
До того ж, спізнення – це невеликий, але постійний стрес для самої людини, котра не встигає до роботи вчасно. У тих випадках, коли ніхто навколо не ризикне критикувати таку персону, тільки саме її розуміння того, наскільки «не по дорослому» все це виглядає, спроможне розпочати в людині комплекс провини або, навіть, депресивні стани. Погодьтеся, постійні спізнення – справжнє комільфо для дорослої людини, яка, скоріше за все, мріє чогось там досягнути у професійному житті.
Щоб розібратися у цій проблемі, можна звернутися й до фахівців психологів, бо дуже часто, такі ситуації виникають не з того, що людина незібрана або легковажна, а при скритих та невеликих, але все ж таки, психічних розладах. Усім, хто відчуває, що справа полягає у простому вмінні скорегувати свій час та здатності нести певну відповідальність за свої хибні дії, слід братися за себе, викреслюючи з характеру особистості такі пагубні риси. Навіть, якщо про кар’єру, зіпсовану вашими спізненнями, ви й ніколи не мріяли, трудова дисципліна рано чи пізно, наздожене вас у вигляді штрафів за таке ставлення до роботи. А, хіба заради цього ви робите свою справу?
При тому, навчитися пунктуальності не складно. Слід певний час, дотримуватися простих правил, доки вони не увійдуть у нормальну звичку.
Спокійний ранок – вчасні дії. Ця аксіома має в основі те, що маючи проблеми із вистиганням на роботу, краще підготувати де-які речі з вечору. Наприклад, вирішити, що треба вдягнути та попіклуватися про готовність одягу. Скласти сумку чи кейс. Підготувати усі інші речі, що можуть завтра знадобитися. У деяких випадках, не буде зайвим й заготовки сніданку, поратися з приготуванням якого треба буде менше часу.
Це все, гарно збереже ваш ранковий час та обумовить спокійне збирання на роботу та вихід з дому вчасно. А це все важливо, оскільки спокійний стан під час зборів й правильно прорахований час на дорогу, допоможуть з’явитися вчасно, що буде першою справжньою перемогою у битві за свій характер.
Якщо, вечірня підготовка не так вже й допомагає, спробуйте перевести годинник на одну годину назад. Мінус година сну, але плюс час на збори. Звичайно, використати цей час потрібно з ефектом, щоб встигнути попасти у потрібний графік та не спізнитися на роботу. Декому потрібен «меч над головою» у вигляді годинника з переведеними стрілками на годину вперед. Навіть розуміючи, що час відображається не вірно але дивлячись, як стрілки безжально наближуються до початку робочого дня, багато хто встигає потрапити до офісу вчасно.
Звичайно – це певний стрес, тож вдаватися до радикальних методів можна, лише будучи впевненим у міцності своїх нервів та серця.
Порахуйте час, що віднімає у вас дорога до роботи та прорахуйте найбільш швидкий та економний для вас маршрут. Виділивши ключові моменти, виділивши ключові моменти, ви, принаймні, будете розуміти коли вам потрібно виходити з дому, щоб встигнути на транспорт, коли та де зручніше робити пересадки, щоб економити час та інші нюанси максимально швидкої дороги до офісу.
Намагайтеся відверто відповісти себе на таке запитання: «Чого я увесь час невчасно?» Іноді, не самі приємні думки про себе самого, здатні підштовхнути, навіть, «безнадійних», мотивуючи до доказу самим собі, що «все ще не так й запущено».
Гарним бонусом стане вдалий початок робочого дня. Відсутність дорікань керівництва та жартів колективу. А, також, достатній час для виконання своєї роботи, що обов’язково вплине на результат, а значить, й на розмір заробітку.
Чи не є це гарним додатком до того, що ви нарешті навчитеся бути відповідною та пунктуальною людиною. У багатьох випадках, саме з цього й розпочинаються вдалі кар’єрні історії з життя.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!