Останнім часом в Інтернеті все частіше можна зустріти інформацію про те, що роботу потрібно міняти через п'ять, максимум сім років. Вчені, які зробили такий висновок, проводили опитування серед співробітників різних компаній. Проаналізувавши відповіді респондентів, вони впевнено підвели підсумок: ті, хто працює в одній і тій же організації понад п'ять років, менш ініціативні і більш конфліктні. Чи є місце такій роботі в нашому майбутньому?
Для початку бажано зрозуміти, чи потрібно дивитися в іншу сторону. Чи дійсно ваші «відносини» з роботою підійшли до кінця, або є щось, що вимагає звичайної перебудови? Відомий тренер і коуч-консультант Тіматі Голв в своїй книзі «Робота як внутрішня гра» говорить про необхідність трьох елементів для довгострокової професійної ефективності: Задоволення + Розвиток + Результат. І як тільки одна з цих складових пропадає, продуктивність роботи знижується. Але це не означає, що прийшов час звільнятися і шукати іншу роботу. Безумовно, цікава робота робить нас сильнішими, але навіть якщо в роботі нам щось не подобається, ми все одно вранці встаємо і йдемо в офіс. Напевно, є в ній щось важливе?
Наприклад, сучасні реалії просто змушують компанії займатися додатковим навчанням персоналу, це дозволяє співробітникам рости професійно всередині компанії. Чим не фактор на довгострокове співробітництво? Спеціалісти з добору персоналу вважають, що багатьом співробітникам неважливо, у великій вони компанії працюю чи маленькій, головне – як вони себе почувають в рамках цієї організації. Рівень заробітної плати, можливості для зростання і розвитку, навчання, комфортні умови праці і корпоративна культура – це основні чинники, які утримують співробітників на довгострокове співробітництво в рамках однієї компанії. Можливо, варто поміркувати і знайти ті цінні і сильні фактори за, які утримають нас на одному робочому місці більше 5-ти років. Не виключено, що вони виявляться вкрай несподіваними.
Є категорія людей, для яких робота – це самовдосконалення і розвиток. Для інших же це посада, яка дозволяє відчувати себе значним. Третім важлива сума, одержувана в кінці місяця. Мало хто бере собі до уваги ці аспекти, але при пошуку роботи уявляє їх. Головне – не пропустити момент, коли щось з цього списку випадає.
Більшість експертів з працевлаштування відзначають, що в нинішній час найчастіше змінюють місце роботи фахівці в області продажу, сфери послуг і адмінперсонал, оскільки ринок праці надає для них широкий вибір вакансій в різних напрямках. А співробітники бюджетних установ працюють більш тривалий час в одній організації, адже лікарям, педагогам, науковцям не властива часта зміна роботи, адже їм складніше знайти вакансію.
Ті ж експерти сходяться на думці, що людей, які працювали на одному підприємстві понад 10 років, сучасні роботодавці не особливо цінуються, як в недавні часи. Один з важливих мінусів тривалої роботи в одній компанії, як вони стверджують, в тому, що співробітник, засидівшись на одному місці, перестає накопичувати знання і досвід. Винятком вважаються ті, хто протягом 10-ти років піднімався по кар'єрних сходах або за рахунок активного зростання і розвитку підприємства в цей період зміг придбати нові навички.
Сучасна економічне середовище дуже швидко змінюється, змушуючи як керівників, так і співробітників щось міняти. Теперішні лідери ринку вже завтра можуть відійти на другий план, як і вийти знову вперед. Як гриби після дощу, з'являються нові напрямки і технології, то, що було – застаріває. Щоб уникнути застою в розвитку єдиний варіант для співробітників – зміна місця роботи, задовольняючи кар'єрні амбіції, прагнучи до більш цікавих проектів або пускаючись на пошуки кращої заробітної плати, чи самоосвіта й професійне вдосконалення.
Якщо ви, прочитавши статтю, остаточно вирішили, що роботу треба міняти, JOBS.UA до ваших послуг.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.