Ваш девиз - это корректность, и еще раз корректность. К чему и стоит призвать жалобщика.
Для начала посадите посетителя на высокий стул - этим вы повысите его значимость. Задавайте ему как можно больше вопросов: что? где? как? почему?
Записывайте его претензии, чтобы продемонстрировать серьезность к возникшей проблеме. Для такой цели можно даже использовать бланк, в котором отмечайте для себя важную информацию. В ходе беседы используйте набор речевых стратегий, повторяя "Я понимаю вас", "Я знаю, что вы чувствуете" и т.д. Чаще называйте собеседника по имени и никогда не оправдывайтесь, иначе рискуете нарушить баланс сил не в свою пользу.
Досконально проверьте все факты, которые изложил жалобщик. Нельзя верить посетителю на слово - часто те же покупатели выдумывают в свою пользу. В неясных случаях просто поблагодарите человека за информацию.
Обдумайте варианты решения проблемы. Вариантов должно быть несколько.
Заранее предусмотрите все прецеденты, которые могут возникнуть после принятия решения. Не исключен вариант, что получив желаемое, жалобщик расценит вашу уступку как слабость, и возможно, начнет регулярно досаждать своими домогательствами.
Лучше вместе найти третьего виновного. Разговор можно завершить шуткой, свежим анекдотом, перевести в неформальное русло.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.