Мотивація співрробітника - це рушійна сила кожного спеціаліста. Практично неможливо уявити спеціаліста без натхнення робити своє діло без поставлених перед собою цілей. Але мотивація не завжди працює, а де-які шкідливі звички навіть шкодять вашу спрямованість по досягненню мети, саме тому ми радимо дізнатися про них і відмовитись прямо зараз.
Багато хто з психологів радять відмовлятися від негативних звичок, бо на роботі вони відбирають багато часу, уваги, змушують нервувати та доводити до психічних станів. Давайте розберемося про що йдеться мова.
Низька самооцінка - можна назвати цілим психічним розладом, при якому людина занижує свої можливості та значення. Постійно невпевнена людивна відчуває дуже гостро свою невдосконалість, боїться робити власні кроки, відчуває потребу в керівництві та порадах. Це все впливає не лише на її рівень мотивації, а й на якість роботи взагалі. Розвивайте свою впевненість, самооцінку, пробуйте робити самостійні кроки. Коли ви отримаєте достньо знань та вмінь, ви будете більш впевненими і зможете самостийно приймати певні рішення.
Ще одна негативна звичка - скаржитися на все підряд і на кожного. Ніхто не любить слухати скарги, можливо, і ви так само. Тому не заважайте іншим, не відволікайте їх. Такою негідною поведінкою ви можете отримати і ворогів. Уникайте звички скаржитись на людей та обставини, тоді і ви, і ваши колеги завжди будуть у гарному настрою.
Психологи ствердджують, що найбильшу помилку допускають робітники, коли починають поріванювати себе зі співробітником. Мотивація рухатись далі одразу пропадає, особливо якщо ваші старання не виправдолвуються. Звісно, треба прагнути бути найкращим, але найкращим за себе вчорашнього. Професійний ріст не може бути моментальним, тому це цілком нормально, коли зміни видбуваються поступово.
Припиніть вирощувати в себе таку негативну звичку, як видкладати на завтра. Якщо ви щось можете зробити завдання негайно, особливо якщо є вільний час, то зробіть.
Перевірка майбутніх працівників на стресостійкість є поширеним явищем, навіть якщо ви вперше про це чуєте. Чому компанії це роблять, як розпізнати стрес-тест на співбесіді і правильно зреагувати на нього, з’ясовував Jobs.ua.
З’ясовуємо разом з Jobs.ua, які бізнес-ідеї можна розвивати в 2025 році з активним використанням ШІ.
На заміну старій філософії work-life balance приходить нова концепція, work-life blend. Розбираємося разом із Jobs.ua, що за новий тренд з’явився в світі праці.
У вашому оточенні є люди, які говорять так швидко і нерозбірливо, що нічого не збагнеш? Але навіть такі люди можуть заговорити чітко і переконливо, якщо скористаються добіркою чудових вправ для дикції, які підготував Jobs.ua.
Ви знали, що один цікавий тест на визначення профпридатності допоміг незвичайному в’язню втекти з в’язниці? Поговоримо про це в статті, а також з’ясуємо, які популярні тести стануть орієнтиром у визначенні ваших сильних сторін і вибору професійної кар’єри.