Мотивація співрробітника - це рушійна сила кожного спеціаліста. Практично неможливо уявити спеціаліста без натхнення робити своє діло без поставлених перед собою цілей. Але мотивація не завжди працює, а де-які шкідливі звички навіть шкодять вашу спрямованість по досягненню мети, саме тому ми радимо дізнатися про них і відмовитись прямо зараз.
Багато хто з психологів радять відмовлятися від негативних звичок, бо на роботі вони відбирають багато часу, уваги, змушують нервувати та доводити до психічних станів. Давайте розберемося про що йдеться мова.
Низька самооцінка - можна назвати цілим психічним розладом, при якому людина занижує свої можливості та значення. Постійно невпевнена людивна відчуває дуже гостро свою невдосконалість, боїться робити власні кроки, відчуває потребу в керівництві та порадах. Це все впливає не лише на її рівень мотивації, а й на якість роботи взагалі. Розвивайте свою впевненість, самооцінку, пробуйте робити самостійні кроки. Коли ви отримаєте достньо знань та вмінь, ви будете більш впевненими і зможете самостийно приймати певні рішення.
Ще одна негативна звичка - скаржитися на все підряд і на кожного. Ніхто не любить слухати скарги, можливо, і ви так само. Тому не заважайте іншим, не відволікайте їх. Такою негідною поведінкою ви можете отримати і ворогів. Уникайте звички скаржитись на людей та обставини, тоді і ви, і ваши колеги завжди будуть у гарному настрою.
Психологи ствердджують, що найбильшу помилку допускають робітники, коли починають поріванювати себе зі співробітником. Мотивація рухатись далі одразу пропадає, особливо якщо ваші старання не виправдолвуються. Звісно, треба прагнути бути найкращим, але найкращим за себе вчорашнього. Професійний ріст не може бути моментальним, тому це цілком нормально, коли зміни видбуваються поступово.
Припиніть вирощувати в себе таку негативну звичку, як видкладати на завтра. Якщо ви щось можете зробити завдання негайно, особливо якщо є вільний час, то зробіть.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?