Мотивація співрробітника - це рушійна сила кожного спеціаліста. Практично неможливо уявити спеціаліста без натхнення робити своє діло без поставлених перед собою цілей. Але мотивація не завжди працює, а де-які шкідливі звички навіть шкодять вашу спрямованість по досягненню мети, саме тому ми радимо дізнатися про них і відмовитись прямо зараз.
Багато хто з психологів радять відмовлятися від негативних звичок, бо на роботі вони відбирають багато часу, уваги, змушують нервувати та доводити до психічних станів. Давайте розберемося про що йдеться мова.
Низька самооцінка - можна назвати цілим психічним розладом, при якому людина занижує свої можливості та значення. Постійно невпевнена людивна відчуває дуже гостро свою невдосконалість, боїться робити власні кроки, відчуває потребу в керівництві та порадах. Це все впливає не лише на її рівень мотивації, а й на якість роботи взагалі. Розвивайте свою впевненість, самооцінку, пробуйте робити самостійні кроки. Коли ви отримаєте достньо знань та вмінь, ви будете більш впевненими і зможете самостийно приймати певні рішення.
Ще одна негативна звичка - скаржитися на все підряд і на кожного. Ніхто не любить слухати скарги, можливо, і ви так само. Тому не заважайте іншим, не відволікайте їх. Такою негідною поведінкою ви можете отримати і ворогів. Уникайте звички скаржитись на людей та обставини, тоді і ви, і ваши колеги завжди будуть у гарному настрою.
Психологи ствердджують, що найбильшу помилку допускають робітники, коли починають поріванювати себе зі співробітником. Мотивація рухатись далі одразу пропадає, особливо якщо ваші старання не виправдолвуються. Звісно, треба прагнути бути найкращим, але найкращим за себе вчорашнього. Професійний ріст не може бути моментальним, тому це цілком нормально, коли зміни видбуваються поступово.
Припиніть вирощувати в себе таку негативну звичку, як видкладати на завтра. Якщо ви щось можете зробити завдання негайно, особливо якщо є вільний час, то зробіть.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.