Неважливо, чи ви тільки плануєте запускати власний бізнес, чи вже давно займаєтеся підприємницькою діяльністю – в будь-якому разі приділіть значну увагу відгукам своїх клієнтів. Нехтувати цим питанням не варто, а чому – давайте розберемося разом із Jobs.ua.
Компанії не завжди розуміють, чому це питання має велике значення. Часто трапляється, що на позитивні відгуки є реакція, а негативні – ігноруються. Такий підхід є помилковим, адже не лише позитивний фідбек може бути корисним вашому бізнесу; негативні відгуки, якими б неприємними вони не видавалися, теж допомагають вашій справі, адже дають змогу виявити недоліки і прорахунки в наданні послуг чи реалізації певної продукції. Саме тому комплексне реагування на всі відгуки, в тому числі і негативні, дозволять вам покращити якість продукції чи послуг, а, отже, ваш прибуток напряму залежатиме від того, як ви поставитеся до реакції своїх клієнтів.
Як показує статистика, близько 90% людей знайомляться з відгуками на товар, який хочуть придбати, чи на послугу, якою хочуть скористатися. Та й ви теж, напевно, провертали цю операцію не один раз. І воно зрозуміло, адже за свої власні кошти хочеться придбати якісну річ чи замовити якісну послугу, і не почуватися потім обманутим.
Тому відгуки формують довіру клієнта, ось в чому річ. Якщо ви бачите, що компанія швидко реагує на ваші запити – в тому числі і невдоволені, з розумінням ставиться до ваших вимог і рекомендацій – то ви в майбутньому знову звернетеся до цієї компанії, чи не так?
Недобросовісні компанії мають звичку купувати замовні відгуки і видаляти негативні, але подібні моменти тільки відштовхують потенційних клієнтів. Тому найкраще, що можуть зробити представники компанії – з розумінням поставитися навіть до відверто негативних фідбеків, щоб краще зрозуміти, чому їхні послуги чи продукція не сподобалися саме цій людині. Відгуки можуть бути й необ’єктивними, звісна річ. Але якщо претензії висловлені по суті, до них все ж таки краще прислухатися.
Детальний коментар, залишений на сайті після здійснення покупки – це безкоштовна рекламна акція, за яку, по суті, компанії не потрібно сплачувати жодних коштів. Люди діляться своїми враженнями від використання товару чи послуги, і певну інформацію, отриману від них, ви не знайдете в стандартному описі. Тому відгуки клієнтів настільки цінні. Але тут постає наступне питання – як мотивувати людей на якісний і розгорнутий фідбек?
Ваші майбутні чи теперішні клієнти повинні бути зацікавлені в тому, щоб написати відгук. На багатьох сайтах пропонуються бонуси і майбутні знижку тим, хто залишить цікавий і пізнавальний коментар. А якщо ще й з фотографіями чи відео – взагалі можна отримати доволі щедрі бонуси. Тому не соромтеся просити клієнтів ділитися своєю думкою про товар чи послугу, але навзамін запропонуйте їм приємний бонус.
Нам усім приємно, коли ми отримуємо бодай невеличку знижку на товар чи послугу. Тому запропонуйте активному клієнту знижку чи подарунок за наступну покупку.
Бонуси варто запропонувати і в тому випадку, коли ваш клієнт поділиться інформацією про вас на своїй сторінці в соцмережах.
Чудово мотивують людей різноманітні конкурси, бо ми всі так любимо змагатися між собою! Не поскупіться і запропонуйте за найкращий, найкреативніший відгук щедрий подарунок. Так про вашу компанію дізнається багато людей, а в майбутньому, врахувавши всі плюси від проведеного конкурсу, ви зможете здійснити ще не один подібний маневр.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.