RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Успешный бизнес
  5. Відгуки клієнтів – наскільки вони важливі?

Відгуки клієнтів – наскільки вони важливі?

19.07.2021 1327
Відгуки клієнтів – наскільки вони важливі?

Відгуки клієнтів – наскільки вони важливі?

19.07.2021     1327

Неважливо, чи ви тільки плануєте запускати власний бізнес, чи вже давно займаєтеся підприємницькою діяльністю – в будь-якому разі приділіть значну увагу відгукам своїх клієнтів. Нехтувати цим питанням не варто, а чому – давайте розберемося разом із Jobs.ua.

Чому це дуже важливо

Компанії не завжди розуміють, чому це питання має велике значення. Часто трапляється, що на позитивні відгуки є реакція, а негативні – ігноруються. Такий підхід є помилковим, адже не лише позитивний фідбек може бути корисним вашому бізнесу; негативні відгуки, якими б неприємними вони не видавалися, теж допомагають вашій справі, адже дають змогу виявити недоліки і прорахунки в наданні послуг чи реалізації певної продукції. Саме тому комплексне реагування на всі відгуки, в тому числі і негативні, дозволять вам покращити якість продукції чи послуг, а, отже, ваш прибуток напряму залежатиме від того, як ви поставитеся до реакції своїх клієнтів.

Як показує статистика, близько 90% людей знайомляться з відгуками на товар, який хочуть придбати, чи на послугу, якою хочуть скористатися. Та й ви теж, напевно, провертали цю операцію не один раз. І воно зрозуміло, адже за свої власні кошти хочеться придбати якісну річ чи замовити якісну послугу, і не почуватися потім обманутим.

Тому відгуки формують довіру клієнта, ось в чому річ. Якщо ви бачите, що компанія швидко реагує на ваші запити – в тому числі і невдоволені, з розумінням ставиться до ваших вимог і рекомендацій – то ви в майбутньому знову звернетеся до цієї компанії, чи не так?

Недобросовісні компанії мають звичку купувати замовні відгуки і видаляти негативні, але подібні моменти тільки відштовхують потенційних клієнтів. Тому найкраще, що можуть зробити представники компанії – з розумінням поставитися навіть до відверто негативних фідбеків, щоб краще зрозуміти, чому їхні послуги чи продукція не сподобалися саме цій людині. Відгуки можуть бути й необ’єктивними, звісна річ. Але якщо претензії висловлені по суті, до них все ж таки краще прислухатися.

Відгуки – це та сама рекламна кампанія, тільки в профіль

Детальний коментар, залишений на сайті після здійснення покупки – це безкоштовна рекламна акція, за яку, по суті, компанії не потрібно сплачувати жодних коштів. Люди діляться своїми враженнями від використання товару чи послуги, і певну інформацію, отриману від них, ви не знайдете в стандартному описі. Тому відгуки клієнтів настільки цінні. Але тут постає наступне питання – як мотивувати людей на якісний і розгорнутий фідбек?

Придумайте мотивацію для клієнта

Ваші майбутні чи теперішні клієнти повинні бути зацікавлені в тому, щоб написати відгук. На багатьох сайтах пропонуються бонуси і майбутні знижку тим, хто залишить цікавий і пізнавальний коментар. А якщо ще й з фотографіями чи відео – взагалі можна отримати доволі щедрі бонуси. Тому не соромтеся просити клієнтів ділитися своєю думкою про товар чи послугу, але навзамін запропонуйте їм приємний бонус.

Які бонуси можна запропонувати?

Нам усім приємно, коли ми отримуємо бодай невеличку знижку на товар чи послугу. Тому запропонуйте активному клієнту знижку чи подарунок за наступну покупку.

Бонуси варто запропонувати і в тому випадку, коли ваш клієнт поділиться інформацією про вас на своїй сторінці в соцмережах.

Чудово мотивують людей різноманітні конкурси, бо ми всі так любимо змагатися між собою! Не поскупіться і запропонуйте за найкращий, найкреативніший відгук щедрий подарунок. Так про вашу компанію дізнається багато людей, а в майбутньому, врахувавши всі плюси від проведеного конкурсу, ви зможете здійснити ще не один подібний маневр.

Читайте также

  • Талановиті українці, хто кине виклик Labubu?17 Июль, 2025

    Пропонуємо вам зануритися в історію появи сенсаційної іграшки, а також з’ясувати, в чому полягає секрет її популярності.

  • Як стартувати в геймдеві?16 Июль, 2025

    Ігри цікаво не лише грати, а й розробляти. Вас приваблює сфера геймдеву, хочете спробувати себе в розробці комп’ютерних чи мобільних ігор? Давайте поговоримо на цікаву тему, а саме з чого розпочати в геймдеві новачку.

  • Як за допомогою хобі та нових ідей адаптуватися до викликів сьогодення?15 Июль, 2025

    Кризові ситуації через біль і його долання дають потенціал для росту. Розглянемо разом з Jobs.ua, як за допомогою хобі та нових ідей адаптуватися до викликів сьогодення.

  • Hustle culture, або «культура метушні»: коли трудоголізм — це вже занадто?13 Июль, 2025

    Бути захопленим своєю роботою — безумовно, це добре. Прагнути успіху і повсякчас зростати в своїх досягненнях — теж добре. Але чи існує та грань, за якою трудоголізм починає приносити більше шкоди, аніж користі?

  • Опануйте англійську з чатом GPT за 3 місяці12 Июль, 2025

    Вивчити англійську за допомогою штучного інтелекту за 90 днів — вигадка чи реальність? Відповімо на це питання на порталі працевлаштування Jobs.ua, а заодно розглянемо набір корисних підказок, щоб вивчати іноземну мову швидше, ніж у додатках.


↑ Наверх