Неважливо, чи ви тільки плануєте запускати власний бізнес, чи вже давно займаєтеся підприємницькою діяльністю – в будь-якому разі приділіть значну увагу відгукам своїх клієнтів. Нехтувати цим питанням не варто, а чому – давайте розберемося разом із Jobs.ua.
Компанії не завжди розуміють, чому це питання має велике значення. Часто трапляється, що на позитивні відгуки є реакція, а негативні – ігноруються. Такий підхід є помилковим, адже не лише позитивний фідбек може бути корисним вашому бізнесу; негативні відгуки, якими б неприємними вони не видавалися, теж допомагають вашій справі, адже дають змогу виявити недоліки і прорахунки в наданні послуг чи реалізації певної продукції. Саме тому комплексне реагування на всі відгуки, в тому числі і негативні, дозволять вам покращити якість продукції чи послуг, а, отже, ваш прибуток напряму залежатиме від того, як ви поставитеся до реакції своїх клієнтів.
Як показує статистика, близько 90% людей знайомляться з відгуками на товар, який хочуть придбати, чи на послугу, якою хочуть скористатися. Та й ви теж, напевно, провертали цю операцію не один раз. І воно зрозуміло, адже за свої власні кошти хочеться придбати якісну річ чи замовити якісну послугу, і не почуватися потім обманутим.
Тому відгуки формують довіру клієнта, ось в чому річ. Якщо ви бачите, що компанія швидко реагує на ваші запити – в тому числі і невдоволені, з розумінням ставиться до ваших вимог і рекомендацій – то ви в майбутньому знову звернетеся до цієї компанії, чи не так?
Недобросовісні компанії мають звичку купувати замовні відгуки і видаляти негативні, але подібні моменти тільки відштовхують потенційних клієнтів. Тому найкраще, що можуть зробити представники компанії – з розумінням поставитися навіть до відверто негативних фідбеків, щоб краще зрозуміти, чому їхні послуги чи продукція не сподобалися саме цій людині. Відгуки можуть бути й необ’єктивними, звісна річ. Але якщо претензії висловлені по суті, до них все ж таки краще прислухатися.
Детальний коментар, залишений на сайті після здійснення покупки – це безкоштовна рекламна акція, за яку, по суті, компанії не потрібно сплачувати жодних коштів. Люди діляться своїми враженнями від використання товару чи послуги, і певну інформацію, отриману від них, ви не знайдете в стандартному описі. Тому відгуки клієнтів настільки цінні. Але тут постає наступне питання – як мотивувати людей на якісний і розгорнутий фідбек?
Ваші майбутні чи теперішні клієнти повинні бути зацікавлені в тому, щоб написати відгук. На багатьох сайтах пропонуються бонуси і майбутні знижку тим, хто залишить цікавий і пізнавальний коментар. А якщо ще й з фотографіями чи відео – взагалі можна отримати доволі щедрі бонуси. Тому не соромтеся просити клієнтів ділитися своєю думкою про товар чи послугу, але навзамін запропонуйте їм приємний бонус.
Нам усім приємно, коли ми отримуємо бодай невеличку знижку на товар чи послугу. Тому запропонуйте активному клієнту знижку чи подарунок за наступну покупку.
Бонуси варто запропонувати і в тому випадку, коли ваш клієнт поділиться інформацією про вас на своїй сторінці в соцмережах.
Чудово мотивують людей різноманітні конкурси, бо ми всі так любимо змагатися між собою! Не поскупіться і запропонуйте за найкращий, найкреативніший відгук щедрий подарунок. Так про вашу компанію дізнається багато людей, а в майбутньому, врахувавши всі плюси від проведеного конкурсу, ви зможете здійснити ще не один подібний маневр.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».