UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Успішний бізнес
  5. Відгуки клієнтів – наскільки вони важливі?

Відгуки клієнтів – наскільки вони важливі?

19.07.2021 1135
Відгуки клієнтів – наскільки вони важливі?

Відгуки клієнтів – наскільки вони важливі?

19.07.2021     1135

Неважливо, чи ви тільки плануєте запускати власний бізнес, чи вже давно займаєтеся підприємницькою діяльністю – в будь-якому разі приділіть значну увагу відгукам своїх клієнтів. Нехтувати цим питанням не варто, а чому – давайте розберемося разом із Jobs.ua.

Чому це дуже важливо

Компанії не завжди розуміють, чому це питання має велике значення. Часто трапляється, що на позитивні відгуки є реакція, а негативні – ігноруються. Такий підхід є помилковим, адже не лише позитивний фідбек може бути корисним вашому бізнесу; негативні відгуки, якими б неприємними вони не видавалися, теж допомагають вашій справі, адже дають змогу виявити недоліки і прорахунки в наданні послуг чи реалізації певної продукції. Саме тому комплексне реагування на всі відгуки, в тому числі і негативні, дозволять вам покращити якість продукції чи послуг, а, отже, ваш прибуток напряму залежатиме від того, як ви поставитеся до реакції своїх клієнтів.

Як показує статистика, близько 90% людей знайомляться з відгуками на товар, який хочуть придбати, чи на послугу, якою хочуть скористатися. Та й ви теж, напевно, провертали цю операцію не один раз. І воно зрозуміло, адже за свої власні кошти хочеться придбати якісну річ чи замовити якісну послугу, і не почуватися потім обманутим.

Тому відгуки формують довіру клієнта, ось в чому річ. Якщо ви бачите, що компанія швидко реагує на ваші запити – в тому числі і невдоволені, з розумінням ставиться до ваших вимог і рекомендацій – то ви в майбутньому знову звернетеся до цієї компанії, чи не так?

Недобросовісні компанії мають звичку купувати замовні відгуки і видаляти негативні, але подібні моменти тільки відштовхують потенційних клієнтів. Тому найкраще, що можуть зробити представники компанії – з розумінням поставитися навіть до відверто негативних фідбеків, щоб краще зрозуміти, чому їхні послуги чи продукція не сподобалися саме цій людині. Відгуки можуть бути й необ’єктивними, звісна річ. Але якщо претензії висловлені по суті, до них все ж таки краще прислухатися.

Відгуки – це та сама рекламна кампанія, тільки в профіль

Детальний коментар, залишений на сайті після здійснення покупки – це безкоштовна рекламна акція, за яку, по суті, компанії не потрібно сплачувати жодних коштів. Люди діляться своїми враженнями від використання товару чи послуги, і певну інформацію, отриману від них, ви не знайдете в стандартному описі. Тому відгуки клієнтів настільки цінні. Але тут постає наступне питання – як мотивувати людей на якісний і розгорнутий фідбек?

Придумайте мотивацію для клієнта

Ваші майбутні чи теперішні клієнти повинні бути зацікавлені в тому, щоб написати відгук. На багатьох сайтах пропонуються бонуси і майбутні знижку тим, хто залишить цікавий і пізнавальний коментар. А якщо ще й з фотографіями чи відео – взагалі можна отримати доволі щедрі бонуси. Тому не соромтеся просити клієнтів ділитися своєю думкою про товар чи послугу, але навзамін запропонуйте їм приємний бонус.

Які бонуси можна запропонувати?

Нам усім приємно, коли ми отримуємо бодай невеличку знижку на товар чи послугу. Тому запропонуйте активному клієнту знижку чи подарунок за наступну покупку.

Бонуси варто запропонувати і в тому випадку, коли ваш клієнт поділиться інформацією про вас на своїй сторінці в соцмережах.

Чудово мотивують людей різноманітні конкурси, бо ми всі так любимо змагатися між собою! Не поскупіться і запропонуйте за найкращий, найкреативніший відгук щедрий подарунок. Так про вашу компанію дізнається багато людей, а в майбутньому, врахувавши всі плюси від проведеного конкурсу, ви зможете здійснити ще не один подібний маневр.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору