RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Корпоративная культура
  5. Як працювати з педантами

Як працювати з педантами

7.10.2020 429
Як працювати з педантами

Як працювати з педантами

7.10.2020     429

На роботі ми інколи стикаємося з дивною поведінкою колег. Одні регулярно забувають про свої обов’язки, інші говорять грубощі оточуючим, треті всіх у чомусь підозрюють. Цей перелік можна ще продовжувати. Однак тема цієї статті – педанти. Уважність до деталей, охайність і відданість роботі – це досить корисні й необхідні якості. Але все повинно бути в міру. Jobs.ua пропонує кілька порад від психологів.

Хто він – педант

Уявіть, що ви розробили план презентації певного продукту. Все добре продумали, врахували всі деталі, послідовно й логічно виклали необхідну інформацію зрозумілою мовою. Кілька разів перевіривши по пунктах, нарешті ідете з доповіддю до свого керівника. І тут на вас сиплеться шквал дрібних причіпок.

Вас змушують переставити частини презентації місцями, щось переробити, кілька разів сталять одні й ті самі питання, просять змінити колір фону або інтервал між рядками. Це все вибиває з колії й не дає зосередитися на необхідному, на суті. Багатьом, напевно, знайома подібна ситуація. Ось такі колеги-педанти з надмірною скрупульозністю перевіряють кожну дрібницю і часом настільки грузнуть в деталях, що повністю втрачають з уваги загальну картину.

Педанти так сильно бояться допустити помилку, що без кінця все перевіряють і переробляють. Затримуються в офісі довше за всіх і навіть вдома продовжують думати про роботу. Незважаючи на всі старання, вони залишаються одними з найбільш непродуктивних співробітників.

Як співпрацювати з надмірно ретельними колегами

Є кілька способів найти спільну мову з педантами на роботі

1. Намагайтеся не сперечайтеся через дрібниці з такими колегами. Зробіть вигляд, що ви розумієте й цінуєте їх поправки. Якщо навіть ви й не згодні, краще промовчати, ніж погіршити ситуацію і остаточно зупинити роботу.

2. Бажано також не критикувати такого колегу за надмірну увагу до деталей, якщо не хочете у відповідь почути докладне пояснення раціональності його думки й помилковості вашого підходу.

3. Дайте керівнику-педанту відчути, що у нього все під контролем. Уважно вислуховуйте і записуйте його розпорядження, дотримуйтеся їх, не забувайте про субординацію. Так ви допоможете йому знизити рівень тривожності. Постарайтеся також братися лише за ті завдання, з якими точно зможете впоратися. Немає нічого гіршого, ніж взяти на себе зобов'язання і не виконати їх.

4. З педантом-керівником можна лише змиритися. А от якщо ця людина – ваш підлеглий, спробуйте з ним поговорити відверто. Поясніть, як відбивається на роботі його одержимість дрібницями, і підкажіть, на що йому варто звертати більше уваги. Попросіть, щоб він фокусувався на терміни, а не на бездоганному виконанні завдань.

5. Педант завжди намагається довести будь-яку справу до ідеалу, бо дуже боїться не виправдати очікувань або зробити помилку. Спробуйте допомогти йому впоратися з хвилюванням, поясніть, що всі тривоги надумані, ніхто не збирається його звільняти, навіть якщо він десь припуститься помилки.

6. Давайте педанту-підлеглому покрокові інструкції і зрозумілі завдання. Ні в якому разі не ставте перед ним завдання, що вимагають творчого підходу. Бажано взагалі перевести такого працівника на посаду, де його схильності (увага до деталей, чітке дотримання стандартів і вміння скрупульозно аналізувати інформацію) будуть максимально корисні.

7. Заохочуйте таких співробітників на перепочинок. Бажано контролювати, щоб педанти не затримувався на роботі занадто довго. Трудоголізм не доведе до добра. Постарайтеся час від часу влаштовувати неформальні зустрічі-вечері з колегами, щоб всі могли трохи розслабитися.

Нам часто не подобається поведінка колег, але ми й не намагаємося іноді знайти якийсь компроміс. На жаль, сама по собі ситуація не зміниться на краще. Все залежить від вас самих, у більшості випадків ви здатні вплинути на атмосферу в команді. По можливості зрозумійте людину, яка вас дратує, спробуйте її підтримати й допомогти працювати ефективніше.

Читайте также

  • Безкоштовне розміщення вакансій та цікаві знижки на сайті Jobs.ua 5 Февраль, 2024

    Для наших Кращих Роботодавців!

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 Декабрь, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 Декабрь, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 Декабрь, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 Декабрь, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Наверх