Ось і минула ця небезпечна весна, які принесла стільки проблем всьому світові. Початок літа ознаменувався тим, що майже на всій території України відбулося послаблення карантинних заходів, а це означає, що люди поступово повертатимуться до звичних умов праці. Не всі, звичайно, адже багато хто зміг адаптуватися до дистанційного режиму роботи. Але для тих, хто повертається на своє звичне місце, сайт Держпраці опублікував усі необхідні роз’яснення, як «правильно» повернутися до передкарантинного режиму праці.
Jobs.ua інформує: тим людям, які на час карантину взяли вимушену відпустку – основну чи додаткову, без різниці – варто знати, що переривання їхньої відпустки роботодавцем можливе лише в крайньому разі. Такі випадки передбачені в 79-ій статті Кодексу Законів про Працю. Наприклад, у разі аварії на виробництві чи ліквідації її наслідків, запобігання ймовірним нещасним ситуаціям. Сюди також можна віднести простій виробництва, загибель іншого працівника чи псування майна підприємства.
У всіх інших випадках право виходу з відпустки, якщо вона ще не завершилась на момент зняття обмежувальних заходів, працівник залишає за собою.
1. З’ясувати дату повернення підлеглих;
2. Дізнатися, чи кожен з них може повернутися до офісу, чи комусь краще залишитися на дистанційній формі роботи;
3. Підготувати відповідний наказ (або розпорядження) про завершення дистанційного режиму роботи.
4. Здійснити низку санітарних та протиепідемічних заходів, щоб люди могли почуватися безпечно.
Роботодавцям слід пам’ятати про те, що загроза інфікування коронавірусом ще не минула. А це означає, що актуальним залишається питання про дотримання санітарних норм в офісах і щоденну дезінфекцію приміщень. Як правильно повернутися до звичного режиму роботи, щоб зменшити ризик зараження небезпечним вірусом, можна ознайомитись в публікації «Профілактика робочих місць працівників після виходу з карантину».
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.