UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Ринок праці України
  5. Як «правильно» повернути до роботи працівників після завершення карантину

Як «правильно» повернути до роботи працівників після завершення карантину

5.06.2020 594
Як «правильно» повернути до роботи працівників після завершення карантину

Як «правильно» повернути до роботи працівників після завершення карантину

5.06.2020     594

Ось і минула ця небезпечна весна, які принесла стільки проблем всьому світові. Початок літа ознаменувався тим, що майже на всій території України відбулося послаблення карантинних заходів, а це означає, що люди поступово повертатимуться до звичних умов праці. Не всі, звичайно, адже багато хто зміг адаптуватися до дистанційного режиму роботи. Але для тих, хто повертається на своє звичне місце, сайт Держпраці опублікував усі необхідні роз’яснення, як «правильно» повернутися до передкарантинного режиму праці.

Jobs.ua інформує: тим людям, які на час карантину взяли вимушену відпустку – основну чи додаткову, без різниці – варто знати, що переривання їхньої відпустки роботодавцем можливе лише в крайньому разі. Такі випадки передбачені в 79-ій статті Кодексу Законів про Працю. Наприклад, у разі аварії на виробництві чи ліквідації її наслідків, запобігання ймовірним нещасним ситуаціям. Сюди також можна віднести простій виробництва, загибель іншого працівника чи псування майна підприємства.

У всіх інших випадках право виходу з відпустки, якщо вона ще не завершилась на момент зняття обмежувальних заходів, працівник залишає за собою.

Які дії повинен виконати роботодавець, щоб «правильно» повернути людей на роботу?

  • Повідомити своїх підлеглих по телефону чи за допомогою інших засобів зв’язку про можливість повернення на роботу в зв’язку із завершенням антисанітарних заходів;
  • Після поінформування роботодавцем працівники повинні написати заяву, в якій, зокрема, зобов’язані зазначити, що готові перервати відпустку і повернутися до роботи;
  • На підставі написаних його підлеглими заяв роботодавець підписує наказ про переривання відпустки;
  • У наказі обов’язково зазначається дата, коли людина повинна повернутися з відпустки. Примушувати підлеглих переривати свою відпустку, якщо це в їхніх інтересах – як вже зазначалося вище, неприпустимо.

Як підготувати робочі місця в офісі, щоб працівники змогли комфортно повернутися з дистанційної роботи?

1. З’ясувати дату повернення підлеглих;

2. Дізнатися, чи кожен з них може повернутися до офісу, чи комусь краще залишитися на дистанційній формі роботи;

3. Підготувати відповідний наказ (або розпорядження) про завершення дистанційного режиму роботи.

4. Здійснити низку санітарних та протиепідемічних заходів, щоб люди могли почуватися безпечно.

Що повинен містити в собі наказ про повернення працівників до роботи?

  • Наказ (або розпорядження) про припинення дистанційної роботи і відновлення докарантинного режиму роботи повинен включати в себе:
  • Причину зміни робочого режиму з дистанційного на звичайний (наприклад, серед таких причин можна назвати наступні: відновлення транспортного сполучення, у зв’язку із припиненням дії обмежувальних заходів);
  • Дві дати – припинення дистанційної роботи, і вихід підлеглого на своє звичне місце;
  • Список працівників, які виходять з карантину (із зазначенням їхніх посад);
  • Порядок інформування підлеглих з наказом і зміною робочого режиму.

Роботодавцям слід пам’ятати про те, що загроза інфікування коронавірусом ще не минула. А це означає, що актуальним залишається питання про дотримання санітарних норм в офісах і щоденну дезінфекцію приміщень. Як правильно повернутися до звичного режиму роботи, щоб зменшити ризик зараження небезпечним вірусом, можна ознайомитись в публікації «Профілактика робочих місць працівників після виходу з карантину».

Читайте також

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 лютий, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.


Часто шукають

↑ Вгору