RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Советы соискателю
  5. Як пройти співбесіду?

Як пройти співбесіду?

14.03.2008 385
Як пройти співбесіду?

Як пройти співбесіду?

14.03.2008     385

Литов Андрій, менеджер з персоналу, компанія «Хронос»:

Співбесіда – це той же іспит, який включає як психологічне, так і інтелектуальне випробування, а для того, щоб його успішно пройти, необхідно відповідно підготуватися. По-перше, необхідний пакет документів: на співбесіду прийнято брати резюме, документи про освіту і стаж, фотографію, рекомендаційні листи (якщо є), блокнот і ручку.

По-друге, потрібно відповідно одягнутися, віддавши перевагу діловому стилю. По-третє, наперед потрібно підготувати невелику розповідь про себе і відповіді на деякі типові питання, що задаються на співбесіді: «Чому ви претендуєте на цю посаду? Яким ви бачите своє майбутнє? Що відрізняє вас від інших претендентів?»

Звичайно, мемуари будуть зайвими, а ось заготовити декілька тез буде корисно. Так само потрібно підготувати питання, які ви хочете задати роботодавцю. І, нарешті, останнє – потрібно бути впевненим в собі і своїх силах, при цьому не виглядати надмірно самовпевненим і зарозумілим. Тоді успіх посміхнеться саме вам.

Попенко Ольга, менеджер з персоналу:

Завдання шукача на співбесіді – переконати роботодавця прийняти на роботу саме його. А значить, йому потрібно представити себе в найбільш вигідному світлі. Для цього необхідно чітко оцінити свої навики і професійні якості, пригадати трудові досягнення і проаналізувати риси вдачі. Не зайвим буде згадати свої хобі і захоплення – професіоналу це дасть можливість дізнатися деякі особливості особи.

Також варто пригадати про знання мов і володіння комп'ютером – чим більше досягнень, тим впевненіше шукач відчуває себе перед інтерв'юєром, але розповідати варто тільки про те, що має безпосереднє відношення до справи. Звичайно ж, не варто приховувати свої слабкі сторони – наприклад, недостатня кількість досвіду. Але ще раз повторю, що головне завдання шукача – переконати в тому, що він справиться з роботою, а не хвалитися своїми знаннями.

Прохорова Лідія, менеджер з персоналу:

Слід сказати, що на співбесіді головне – справити хороше враження. Для цього необхідно бути охайно одягненим і правильно тримати себе. Так само слід пам'ятати, що на співбесіді не буває випадкових питань, тому відповіді слід обдумувати ретельно, не поспішаючи.

Хоч і тримати паузу теж не варто – це може справити помилкове враження невпевненої в собі людини. Якщо розмова переходить на особисте життя, то краще всього сказати, що з нею все гаразд і повернутися до обговорення ділових питань.

Ягайло Владислав, менеджер з персоналу, компанія «Вікторія»:

Зазвичай у інтерв'юєрів є два підходи до шукача. Одні вибирають довірчий тон бесіди, прагнуть викликати прихильність до себе шукача привітністю і дружелюбністю. Інші, навпаки, агресивні і нестримані.

Перша тактика направлена на те, що шукач розслабиться і скаже про себе що-небудь зайве, а друга є ні що інше, як тест на стійкість до стресу. У будь-якому випадку необхідно бути стриманим і ввічливим, обдумувати свої відповіді, не ображатися на роботодавця і не ображатися, адже роботодавець не має нічого особистого проти шукача, а це всього лише перевірка.

Видання "Робота+Кар'єра"

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх