RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Советы соискателю
  5. Як успішно перейти на нову роботу? Корисні поради

Як успішно перейти на нову роботу? Корисні поради

3.12.2023 1963
Як успішно перейти на нову роботу? Корисні поради

Як успішно перейти на нову роботу? Корисні поради

3.12.2023     1963

Отримання привабливого оферу супроводжується ентузіазмом і бажанням чимшвидше приступити до нових робочих обов’язків. Але як зробити перехід на нову роботу успішнішим? У цій статті поділимося корисними порадами, як вдало перейти на нову роботу.

Підготовчі кроки: з чого розпочати?

Чи потрібно готуватися для переходу на нову роботу? Так, потрібно. Підготовка включає в себе завершення усіх поточних справ і проєктів на без п’яти хвилин колишній роботі, передавання своїх повноважень іншому колезі, який займе вашу посаду, і роз’ясненні йому його ключових обов’язків. Звичайно, можна й не заморочуватися сильно з усім цим, але якщо хочете хороших рекомендацій і взагалі – зберегти хороші стосунки з попереднім роботодавцем та колегами – краще зробити все по-людськи. Розстатися тепло і друзями.

Наступний крок, який варто здійснити – переконатися в тому, що з новим роботодавцем існує повне взаєморозуміння. Ви погодили всі деталі першого робочого тижня, ознайомлені зі своїми обов’язками і усвідомлюєте, яких дій чекає від вас роботодавець на старті.

Не забудьте завчасно попередити старе керівництво, що хочете звільнитися і вже підшукали нову роботу. Так ви дасте змогу роботодавцю підшукати когось на ваше місце і ввести нову людину в курс справи.

Ще один важливий підготовчий крок – якомога більше з’ясувати про робочі процеси нової компанії, до яких ви будете дотичні, і очікування керівництва від вашої роботи. Домовтеся про менторство та онбордінг, підтримку в навчанні тощо. Дізнайтеся, як робота з менторами впливає на кар’єру, тому цим кроком не варто нехтувати.

Виконавши всі пропоновані кроки, ви зможете приступити до нової роботи максимально організовано і зосереджено. Дотримуйтеся інших порад, поданих нижче, щоб успішно перейти на нову роботу.

Комунікація з новим роботодавцем

В підготовчі дні перед новою роботою тримайте постійний зв’язок з новим роботодавцем. Поцікавтеся, що потрібно вам для підготовки до виконання нових обов’язків. Напишіть в повідомленні список питань, який вас цікавить, щоб вам прояснили незрозумілі моменти. Для прикладу, який стиль одягу є прийнятним для відвідування офісу, як дістатися до офісу, де припаркувати автомобіль і так далі. Здавалося б, незначні деталі, але вони дозволять покращити враження від першого робочого дня.

Освіжіть свої знання

Останніми тижнями ви тільки й займалися тим, що завершували всі справи на попередній роботі і узгоджували нові робочі обов’язки. Приділіть частину першого робочого дня для ознайомлення з компанією, її останніми новинами, актуальними подіями та змінами. Ознайомтеся з вебсайтом та сторінками в соцмережах, поцікавтеся сторінками керівника і колегами на LinkedIn. До речі, ми нещодавно писали про те, як зробити за 11 кроків свій профіль на LinkedIn максимально привабливим для роботодавців. Ознайомитися з публікацією можна за посиланням, а ми продовжуємо розповідати, як успішно перейти на нову роботу.

Кар'єра

Представляйтесь кожному

На новій роботі нас зустрічають люди, нові колеги, тож випромінюйте в перший робочий день максимальну дружелюбність. Будьте привітними і комунікабельними. Представляйтесь кожному, активно знайомтеся і намагайтеся запам’ятати їхні імена. Неприємно буде, якщо наступного дня ви назвете Ігоря Олегом, а Світлану – Ольгою. Як найкраще запам’ятати чиєсь ім’я при знайомстві? А все просто: якщо вам назвали своє ім’я, повторіть його голосно, чітко і виразно. Для прикладу, якщо вам повідомили: «Привіт, я Світлана, ми будемо колегами», ви можете відповісти: «Приємно познайомитися, Світлана». Такий простий прийом допоможе запам’ятати нове ім’я.

Запам’ятовуючи імена нових колег, їхні посади та обов’язки, ви справите хороше враження про себе. Не соромтеся щось перепитати, адже й нові колеги повинні усвідомлювати, що ви за один раз бачите багато нових людей, і можете щось забути чи переплутати чиєсь ім’я. Це нормально, якщо помилитеся, засмучуватися з цього приводу, картати себе не потрібно.

Ставте розумні питання

Використайте свій перший тиждень для якнайповнішого ознайомлення з компанією, колективом та посадовими обов’язками. Не бійтеся брати ініціативу, адже новому працівнику важливо показати команді і керівництву, що він готовий розібратися в питанні самостійно. Водночас не соромтеся ставити вдумливі і доречні питання. Правильні питання, озвучені вами, продемонструють роботодавцю, що ви прогресуєте в навчанні і адаптовуєтеся до нових викликів.

Дотримуйтеся завдань

Отримавши нову роботу, важливо довести – зокрема і собі – що роботодавець зробив правильний вибір, обравши вас. Перші тижні роботи повинні продемонструвати, що ви сумлінний і відповідальний працівник. Завершивши навчання та адаптацію на новому місці, будьте готовими брати на себе все більше обов’язків. Зберігайте баланс між зближенням з новими колегами та вчасним виконанням доручених вам завдань.

Киньте собі виклик

Спочатку може видаватися, що нова робота є дещо заскладною. Нагадуйте собі, що це частина навчального процесу та адаптації, і коли втягнетеся, стане легше. Сприймайте це як виклик собі, а ще як можливість розвинути професійні навички і довести, що ви здатні виконувати цю роботу. А найперші досягнення принесуть розуміння того, що ваші зусилля і праця того вартували.

Зосередьтесь на сьогоденні

Після переходу на нову роботу може відчуватися дискомфорт і сум за старими колегами. Може з’явитися відчуття ностальгії, яке штовхатиме на підтримання тісного зв’язку з колишніми колегами. Але замість того, щоб відчувати ностальгію, краще зосередитися на сьогоденні. Ви отримали нову роботу, тож приділяйте все-таки більше часу їй і новим колегам. Бо це саме той час, щоб налагодити нові зв’язки і навчитися добре виконувати свою роботу. А коли мине трохи часу, зникне відчуття дискомфорту від нової роботи, тож можна без особливих емоційних сплесків відновити спілкування з колишніми колегами.

Спілкуйтесь з новими колегами

В дружній бесіді розпитайте нових колег, які поради вони можуть вам дати, щоб ви могли успішніше виконувати свою роботу. Звичайно, ви можете більше довідатися про культуру компанії з інших, більш офіційних джерел, але просити доброї поради в колег – хороший спосіб вибудувати позитивну комунікацію з ними.

Спілкування з колегами

Пам’ятайте про свою індивідуальність

Новій людині буває важко залишатися собою впродовж перших тижнів роботи. Демонструйте впевненість і відкритість, не лізьте з непроханими порадами, приглядайтесь і освоюйтесь на новому місці. Не забувайте про свою індивідуальність, в той же час зберігайте баланс між привітністю і доброзичливістю до нових колег та виконанням робочих обов’язків. Зробіть свій стиль роботи впізнаваним і незамінним, щоб нові колеги вже через кілька тижнів зверталися до вас за порадами. Зможете?

Сподіваємося, що поради, викладені в цій статті, допоможуть досягти омріяного і успішно перейти на нову роботу.

Читайте также

  • Безкоштовне розміщення вакансій та цікаві знижки на сайті Jobs.ua 5 Февраль, 2024

    Для наших Кращих Роботодавців!

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 Декабрь, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 Декабрь, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 Декабрь, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 Декабрь, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Наверх