UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Сайти пошуку роботи - що потрібно знати?
  5. Будуємо персональний бренд у LinkedIn за 11 кроків

Будуємо персональний бренд у LinkedIn за 11 кроків

26.11.2023 448
Будуємо персональний бренд у LinkedIn за 11 кроків

Будуємо персональний бренд у LinkedIn за 11 кроків

26.11.2023     448

Більшість користувачів LinkedIn лінуються докладно заповнювати свої профілі. А на практиці маємо, що сторінки професіоналів у LinkedIn мало що говорять про свого власника. Якщо приділити заповненню профілю трохи часу, він працюватиме на вас і принесе результат у майбутньому. Розповідаємо, як збудувати персональний бренд у LinkedIn за 11 кроків.

Чому заповнений профіль в LinkedIn – це важливо?

LinkedIn – найпопулярніша соцмережа для встановлення ділових контактів. За офіційною статистикою, на платформі зареєстровано понад 950 млн. користувачів з двохсот країн. Приблизно 65 млн. користувачів – це ті люди, що ухвалюють рішення. Тому заповненням профілю не варто нехтувати, якщо хочете вийти на міжнародні ринки і віднайти потенційного роботодавця саме в LinkedIn.

Ось які можливості відкриваються перед фахівцями:

  • Створення персонального бренду;
  • Пошук корисних контактів і знайомств;
  • Пошук роботодавця за кордоном;
  • Можливість ділитися експертною думкою і обмінюватися досвідом.

А щоб на повну користуватися можливостями LinkedIn, поглянемо, як збудувати особистий бренд за 11 кроків.

Оптимізуємо URL-адресу

Для початку перевірте адресний рядок. Чи є в посиланні незрозумілі символи? Якщо є, виправте URL-адресу, щоб у посиланні чітко прочитувалися ваше ім’я та прізвище. Пишемо англійською, а не кирилицею. Для іноземних користувачів таке посилання перетвориться на довгий текст із незрозумілими символами.

Багатомовний профіль

Приділіть увагу заповненню профіля кількома мовами. Ця порада особливо актуальна для українців, які шукають роботу в компаніях європейських країн. Плануєте виходити на ринок Польщі – значить, ваш профіль повинен бути оформлений як мінімум англійською та польською мовами. Плануєте пропонувати свої послуги чеським чи німецьким компаніям – значить, додайте до англійської чеську чи німецьку мови.

Фотографія – ваша перша візитка

Рекрутери та ейчари – теж люди, і теж звертають спершу увагу на фотографію, а потім знайомляться з інформацією в профілі. Якщо в двох словах, ваша фотографія повинна бути такою, щоб одразу запам’ятовувалась. Привітне усміхнене обличчя, відповідний ситуації одяг і нейтральний фон. Ось і все, що потрібно для візуальної візитівки вашого профілю в LinkedIn.

Зверніть увагу, що найкращі фотографії в діловому профілі – це коли обличчя займає 30-50% простору на фотографії. Для цього й існують графічні редактори, щоб «підігнати» фото під потрібні нам параметри.

Обкладинка – ваша друга візитка

Поставивши привабливу обкладинку на тлі вашого ідеального фото-для-резюме, ваш профіль одразу стане привабливішим ніж безліч інших профілів. Чимало користувачів лінуються встановити брендову обкладинку. І дарма. Обкладинка розповість потенційним клієнтам, партнерам чи роботодавцю про ваш досвід чи перелік послуг, які ви пропонуєте. Звертаємо вашу увагу, що оптимальним розміром обкладинки для персонального профілю вважається 1584×396 px.

Отже, обкладинку не минаємо, натомість розробляємо її з урахуванням таких пунктів. Фонове зображення відображає специфіку вашої діяльності. Приміром, обкладинка зображає робоче місце чи продукти, які ви пропонуєте. Також продумайте, як розмістити логотип вашого бренду, щоб він гармоніював з рештою зображення. Маєте слоган? Теж помістіть сюди. Продумайте також візуал вашої сторінки, щоб усе відповідало єдиному стилю: наповнення і шрифти, фото і обкладинка. Нехай потенційні роботодавці побачать ваш стиль і почуття смаку вже на етапі знайомства з вашим профілем на LinkedIn.

Хедлайн – ваша третя візитка

Хедлайн – це короткий заголовок. Разом із вашим іменем, фото та обкладинкою – це перше, що бачать інші користувачі LinkedIn, коли потрапляють на ваш профіль. Мета хедлайну – коротко і лаконічно розповісти про вас, вашу професійну діяльність, навички, послуги чи продукцію. Хедлайн має обмеження в 120 символів, тому як слід продумайте, щоб пізнавально і цікаво розповісти про себе і свою професію в кількох словах. Чим ви можете бути корисними для інших користувачів, для потенційних роботодавців, партнерів чи клієнтів?

Профайл

Наприклад, для гіпотетичного профілю художника хедлайн може бути таким: «Створюю портрети на замовлення. Акрил, олійні фарби, акварель. Професійний художник, картини експонувались в галереях Європи.» Сто десять символів, все основне про діяльність і послуги майбутнім замовникам повідомлені.

Контактні дані

Актуальна, вчасно оновлювана контактна інформація – найлегший і найпростіший канал комунікації для потенційних клієнтів з вами. Додавайте свою електронну скриньку, сайт, номери мобільних телефонів, посилання на соцмережі. Налаштування дозволяють встановити приватність контактних даних. Наприклад, ви можете зробити їх доступними лише контактам, які додалися до вас в друзі.

Персональна інформація

Наступне питання, яке слід з’ясувати – що вказувати в інформації про себе? Після трьох вказаних вище візиток вашого профілю це найважливіший етап. Тож використайте цю нагоду, повністю розкрийте експертність власника профілю. Розпишіть докладніше, які послуги отримає від вас майбутній роботодавець, які результати від співпраці з вами пропонуєте і так далі.

Орієнтуйтесь на опорний план-конспект:

  • Поясніть, в чому полягають ваші робочі обов’язки;
  • Поділіться своїми досягненнями, це підкреслить вашу експертність і досвід;
  • Розкажіть, чим можете допомогти роботодавцю/клієнтам/партнерам;
  • В кількох реченнях розкажіть про себе як про особистість (що любите, ваші хобі, що поважаєте в людях, яких принципів дотримуєтеся в робочій комунікації тощо);
  • Приділіть увагу додаванню ключових слів у ваш текст, щоб користувачам було легше знайти ваш профіль в пошуковій системі;
  • Розбивайте текст на абзаци, навіть якщо абзац складається з одного речення;
  • Користуйтеся смайликами для виділення окремих абзаців (але зі смайликами важливо не переборщити);
  • Додайте наприкінці розповіді про себе е-мейл і телефон, щоб можна було відразу сконтактуватися з вами.

Блок «Обране»

В блоці «Обране» ви можете поділитися з майбутніми гостями профілю своїми статтями та публікаціями. Не вагайтеся і додавайте їх до профілю. Так майбутнім роботодавцям чи клієнтам буде зрозуміліше, з ким вони мають справу.

Розкажіть про освіту і досвід

Роботодавцям, вашим потенційним клієнтам і партнерам буде цікаво ознайомитися з вашими кар’єрними здобутками, місцями попередньої роботи і освітою. Так, дипломи і закінчені вузи не є вирішальним фактором, але цьому питанню теж варто приділити увагу. Маєте додаткові освітні активності – пройдені курси, семінари тощо? Додавайте їх теж, адже кожен курс, кожен семінар свідчить про те, що ви вкладаєтеся в нові знання, що ви витратили час і зусилля на опанування нових знань.

Навички

В LinkedIn ви можете додати аж до п’ятдесяти навичок. Додавати можна як хард, так і софт скіли. Виділіть три ключові навички, що найкраще описують вашу експертність і досвід. Обмінюйтесь підтвердженням навичок з колегами, друзями та партнерами.

Рекомендації

Соцмережа LinkedIn надає чудову можливість, а саме – обмін рекомендаціями. Наприклад, з вашими колегами та клієнтами. Кращої ідеї для формування професійного іміджу в соцмережі й не придумаєш. Щоб запросити рекомендацію, зайдіть в блок «Рекомендації» і натисніть «Запитати рекомендацію». Отримавши рекомендацію від іншої людини, ви повинні в такий же спосіб відреагувати. Тобто у відповідь теж написати рекомендацію.

Ось такі 11 кроків можна здійснити для створення персонального бренду у LinkedIn в 2023 році. Майте на увазі – врахувавши всі поради, подані в статті, привабливість вашого профілю в соцмережі LinkedIn зросте мінімум на третину.

Більше цікавих статей на тему роботи і працевлаштування читайте в наших постійних рубриках Шукачу, Роботодавцю, Все про роботу.

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


Часто шукають

↑ Вгору