Понад 200 днів повномасштабної війни позаду. Український бізнес досі переживає складні часи перерозподілу ресурсів та відновлення складу команд, проте відновлює свою роботу та намагається повернутися до тих результатів, що були до війни. У когось виходить це простіше, хтось докладає чималих зусиль, щоб втриматись на плаву. Більшість підприємців намагаються відновити фокус команди не тільки на присутність, а й на результат.
Ефективність та результативність команди безсумнівно відзначається мотивацією. Звісно, існує проблема розфокусування уваги, мотивації у зв’язку з воєнними подіями та психотравмами. Однак саме керівник відповідає за відновлення робочих процесів та налаштування фокусу команди у потрібному напрямку - результату.
Jobs.ua має для вас чек-лист порад з п’яти ефективних швидких дій для налаштування мотивації та відновлення фокусу команди на результат.
Регулярно тримайте фокус команди на конкретному результаті
Щоб змінити фокус команди на результат, необхідно не тільки заявити про курс компанії, але й постійно нагадувати, концентрувати та підбадьорювати на цей результат всю команду. А це значить 24/7 всі члени команди пам’ятають про мету, до якої йде компанія. Але це стосується не тільки конкретної великої цілі, але й повсякденних робочих справ або проектів. Ті результати, яких керівник очікує від команди повинні постійно бути на слуху, озвучуватись на зустрічах, мітах та обговорюватись на дедлайнах. Все це допомагає зосереджуватись на результатах роботи.
Цікавтесь періодично наскільки команда в ресурсі
Окрім того, що керівник вимагає результатів, він повинен бути в курсі ресурсного стану команди. Це допоможе вам обминути багато неприємностей таких як: навантаження на окремих спеціалістів, порушення дедлайнів, заваланення проектів тощо. Якщо бачите чи розумієте, що комусь з членів команди просто необхідно зробити паузу, то краще надайте спеціалісту таку можливість. Можна запровадити в команді формат парної роботи, де напарник може завжди підмінити іншого та завжди знаходиться в курсі справ іншого.
Використовуйте правило інформаційної гігієни
Можливо, ви спостерігали як негативні новини просочуються в робочий колектив і швидко заражають та впливають не тільки на настрій, але й на темп роботи, налаштування на робочий лад чи результат. Щоб уникати таких випадків та неприємних симптомів рекомендуємо впроваджувати правило інформаційної гігієни, а саме не давати можливості розвивати та розмотувати клубок негативних думок та розмов серед команди. Краще фокусувати команду на позитивних справах, речах та успіхах колективу. Намагайтесь підтримати корпоративний дух команди.
Гуртуйтесь навколо справ, важливих для перемоги
Якщо робоча команда має змогу ще й допомагати у справах, важливих для перемоги: волонтерство, координація, благодійність, донати тощо - це взагалі великий плюс, який дає змогу бути в центрі актуальних подій та потреб не тільки робочого колективу, а й країни в цілому, що також дуже важливо для розуміння стратегії та фокусу компанії в подальшій роботі.
Формуйте навички тайм менеджменту у себе та у команди
Щоб націлити команду на результат, дуже важливо дотримуватись тайм менеджменту. Це більше стосується дотримання дедлайнів ніж годин роботи. Адже дистанційна робота дозволяє бути гнучким в розпорядку на день, а дедлайни все одно повинні виконуватись вчасно.
На співбесіді важливо виділитися з-поміж інших пошукачів, здобути статус головного претендента на вакансію. Як це зробити? Портал Jobs.ua пропонує розглянути банальні відповіді на співбесідах, яких краще уникати.
Зберігати гостроту розуму впродовж життя конче необхідно, хоч і нелегко, якщо людина не розвивається і не тренує свій мозок. То як її тренувати, цю ліниву конячку під назвою Розум?
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку курйозних випадків зі світу великого бізнесу, коли отримати великі статки можуть цілком випадкові люди.
Останні десятиліття чимало українців шукали кращого життя в Європі, щоб конвертувати свої знання і навички у високу зарплату. Проте в самій Європі з кваліфікованою робочою силою не все так безхмарно. З’ясовуємо разом із Jobs.ua, в чому полягає суть проблеми і як європейці намагаються цьому запобігти.
Чимало людей бояться іти в ІТ, бо вважають, що для опанування професії розробника потрібно знати ледь не вищу математику. Це хибна думка, та сьогодні поговоримо не про це, а про затребувані й добре оплачувані професії в 2025 році. А кодити якщо й доведеться, то на вельми базовому рівні.