UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Як відновити фокус команди на результат

Як відновити фокус команди на результат

13.09.2022 333Автор: Лоліта Платошкіна
Як відновити фокус команди на результат

Як відновити фокус команди на результат

13.09.2022     333Автор: 

Понад 200 днів повномасштабної війни позаду. Український бізнес досі переживає складні часи перерозподілу ресурсів та відновлення складу команд, проте відновлює свою роботу та намагається повернутися до тих результатів, що були до війни. У когось виходить це простіше, хтось докладає чималих зусиль, щоб втриматись на плаву. Більшість підприємців намагаються відновити фокус команди не тільки на присутність, а й на результат.

Мотивація робочої команди на результат

Ефективність та результативність команди безсумнівно відзначається мотивацією. Звісно, існує проблема розфокусування уваги, мотивації у зв’язку з воєнними подіями та психотравмами. Однак саме керівник відповідає за відновлення робочих процесів та налаштування фокусу команди у потрібному напрямку - результату.

Jobs.ua має для вас чек-лист порад з п’яти ефективних швидких дій для налаштування мотивації та відновлення фокусу команди на результат.

Регулярно тримайте фокус команди на конкретному результаті

Щоб змінити фокус команди на результат, необхідно не тільки заявити про курс компанії, але й постійно нагадувати, концентрувати та підбадьорювати на цей результат всю команду. А це значить 24/7 всі члени команди пам’ятають про мету, до якої йде компанія. Але це стосується не тільки конкретної великої цілі, але й повсякденних робочих справ або проектів. Ті результати, яких керівник очікує від команди повинні постійно бути на слуху, озвучуватись на зустрічах, мітах та обговорюватись на дедлайнах. Все це допомагає зосереджуватись на результатах роботи.

Цікавтесь періодично наскільки команда в ресурсі

Окрім того, що керівник вимагає результатів, він повинен бути в курсі ресурсного стану команди. Це допоможе вам обминути багато неприємностей таких як: навантаження на окремих спеціалістів, порушення дедлайнів, заваланення проектів тощо. Якщо бачите чи розумієте, що комусь з членів команди просто необхідно зробити паузу, то краще надайте спеціалісту таку можливість. Можна запровадити в команді формат парної роботи, де напарник може завжди підмінити іншого та завжди знаходиться в курсі справ іншого.

Використовуйте правило інформаційної гігієни

Можливо, ви спостерігали як негативні новини просочуються в робочий колектив і швидко заражають та впливають не тільки на настрій, але й на темп роботи, налаштування на робочий лад чи результат. Щоб уникати таких випадків та неприємних симптомів рекомендуємо впроваджувати правило інформаційної гігієни, а саме не давати можливості розвивати та розмотувати клубок негативних думок та розмов серед команди. Краще фокусувати команду на позитивних справах, речах та успіхах колективу. Намагайтесь підтримати корпоративний дух команди.

Гуртуйтесь навколо справ, важливих для перемоги

Якщо робоча команда має змогу ще й допомагати у справах, важливих для перемоги: волонтерство, координація, благодійність, донати тощо - це взагалі великий плюс, який дає змогу бути в центрі актуальних подій та потреб не тільки робочого колективу, а й країни в цілому, що також дуже важливо для розуміння стратегії та фокусу компанії в подальшій роботі.

Формуйте навички тайм менеджменту у себе та у команди

Щоб націлити команду на результат, дуже важливо дотримуватись тайм менеджменту. Це більше стосується дотримання дедлайнів ніж годин роботи. Адже дистанційна робота дозволяє бути гнучким в розпорядку на день, а дедлайни все одно повинні виконуватись вчасно.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору