RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Увольнение
  5. Як зрозуміти, що час звільнитися

Як зрозуміти, що час звільнитися

6.08.2020 596
Як зрозуміти, що час звільнитися

Як зрозуміти, що час звільнитися

6.08.2020     596

Топ спостережень, які підказують, що час змінювати місце роботи

З кожним роком конкуренція на ринку праці зростає, як і очікування працедавців. Для тисяч кандидатів ключовим питанням стає пошук достойного місця роботи з конкурентною оплатою. Але успішного виконання цього завдання часто недостатньо. Через зміни в сфері економіки, соціальні, політичні причини, суб’єктивні фактори умови, які пропонував керівник, нерідко змінюються не в кращу сторону. В більшості випадків працівник доволі довгий період вирішує чекати кращого часу і не приймати кардинальних рішень. Проте, як показує практика, тимчасові негативні тенденції мають властивість ставати постійними. Як відрізнити чорну смугу в HR-секторі від ситуації, коли необхідно радикально змінювати звичний графік і міняти місце роботи? Ми підкажемо, на що необхідно звернути увагу і які аспекти ніколи не варто ігнорувати.

Рентабельність працевлаштування: прибутковість і позитивна емоційна атмосфера

Пошук роботи — одна з найбільш серйозних проблем, яка на певному життєвому етапі виникає практично у кожної людини. Знайти достойне місце в більшості випадків нелегко як молодому спеціалісту, так і досвідченому, особливо після тривалого періоду співпраці з одним керівником. За спостереженнями експертів HR-сегменту вважати працевлаштування вдалим можна, якщо ситуація відповідає таким критеріям:

  • гідна оплата праці, яка співвідноситься до кількості витраченого робочого часу, ресурсів;
  • позитивна емоційна атмосфера в колективі;
  • реальна перспектива кар’єрного, особистісного розвитку;
  • повага, дотримання корпоративної, ділової етики зі сторони керівництва.

Начальник повинен вміти не тільки керувати, вдало делегувати обов’язки, але й вміти слухати, переконувати і домовлятись. Ігнорування потреб працівників і необхідності створення оптимальних умов для їх ефективної роботи завжди призводить до втрати цінних кадрів, розформування команди, що знижує ефективність дій, створює необхідність в додаткових витратах для підбору нового персоналу. Якщо член колективу не відчуває перспективності, морального задоволення від виконаної роботи, то ситуацію варто позиціонувати як ту, що потребує змін.

Настав час прийняття рішень — як зрозуміти, що час змінювати місце роботи

Виходити із зони комфорту, особливо якщо питання стосується зміни працевлаштування, завжди нелегко. Багато працівників вирішують ігнорувати фінансові, емоційні, навіть кар’єрні втрати, лише щоб уникнути необхідності приймати кардинальні рішення і міняти звичну атмосферу. Проте такий шлях завжди веде до отримання негативного результату — без гідної самореалізації втрачаються ресурси, час і реальні можливості змінити кар’єру на краще.

Ми радимо звернути увагу на такі аспекти, які сигналізують про безперспективність подальшої співпраці:

  1. Відсутність нових задач, можливості навчання, отримання корисних навичок, знань.

Системне виконання однотипних доручень, ігнорування професійного росту і підвищення кваліфікації свідчить про те, що керівник не зацікавлений в використанні всіх ресурсів, які може надати працівник. Така позиція ніколи не створить позитивних умов для особистісного, ділового розвитку, кар’єрного зростання і отримання гідної фінансової нагороди.

  1. Дефіцит мотивації.

Якщо, знаходячись на робочому місці, працівник не відчуває себе частиною колективу, значимості свого внеску в загальну справу (виконання місії компанії), емоційного задоволення від виконаного об’єму завдань, варто замислитись про зміну робочої атмосфери. Без гідної мотивації рухатись вперед неможливо.

  1. Негативна емоційна атмосфера в колективі.

Без позитивного психологічного клімату не можна досягнути нормальної продуктивності праці, хорошого самопочуття, створити комфортні умови для виконання поставлених задач.

комфортні умови

  1. Відсутність стимулювання.

Якщо працедавець не помічає системного виконання завдань на високому рівні, ігнорує формування заохочення за понаднормову реалізацію проектів і перевиконання плану, досягнення працівника не цінують — варто оцінити перспективи роботи в цій компанії. Як показує практика, при такій політиці керівництва домогтися кар’єрного зростання і хорошої зарплатні неможливо.

  1. Цінності працівника не відповідають місії компанії, специфіці позиції керівника.

В деяких випадках бюрократичні процеси і спектр вимог керівництва забирають настільки багато ресурсів, що це не відповідає отриманій вигоді або не співвідноситься з нею. Регулярне виконання додаткових завдань, часткова робота на вихідних, різна робоча етика — фактори, які багатьох змушують переглянути власні вимоги.

Об’єктивний аналіз рентабельності, особливостей роботи, рівня її комфорту, професійного росту допоможуть правильно визначити свою позицію на ринку праці і вчасно змінити працедавця.

Читайте также

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 Февраль, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 Февраль, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 Февраль, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 Февраль, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 Февраль, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.


↑ Наверх