З кожним роком конкуренція на ринку праці зростає, як і очікування працедавців. Для тисяч кандидатів ключовим питанням стає пошук достойного місця роботи з конкурентною оплатою. Але успішного виконання цього завдання часто недостатньо. Через зміни в сфері економіки, соціальні, політичні причини, суб’єктивні фактори умови, які пропонував керівник, нерідко змінюються не в кращу сторону. В більшості випадків працівник доволі довгий період вирішує чекати кращого часу і не приймати кардинальних рішень. Проте, як показує практика, тимчасові негативні тенденції мають властивість ставати постійними. Як відрізнити чорну смугу в HR-секторі від ситуації, коли необхідно радикально змінювати звичний графік і міняти місце роботи? Ми підкажемо, на що необхідно звернути увагу і які аспекти ніколи не варто ігнорувати.
Пошук роботи — одна з найбільш серйозних проблем, яка на певному життєвому етапі виникає практично у кожної людини. Знайти достойне місце в більшості випадків нелегко як молодому спеціалісту, так і досвідченому, особливо після тривалого періоду співпраці з одним керівником. За спостереженнями експертів HR-сегменту вважати працевлаштування вдалим можна, якщо ситуація відповідає таким критеріям:
Начальник повинен вміти не тільки керувати, вдало делегувати обов’язки, але й вміти слухати, переконувати і домовлятись. Ігнорування потреб працівників і необхідності створення оптимальних умов для їх ефективної роботи завжди призводить до втрати цінних кадрів, розформування команди, що знижує ефективність дій, створює необхідність в додаткових витратах для підбору нового персоналу. Якщо член колективу не відчуває перспективності, морального задоволення від виконаної роботи, то ситуацію варто позиціонувати як ту, що потребує змін.
Виходити із зони комфорту, особливо якщо питання стосується зміни працевлаштування, завжди нелегко. Багато працівників вирішують ігнорувати фінансові, емоційні, навіть кар’єрні втрати, лише щоб уникнути необхідності приймати кардинальні рішення і міняти звичну атмосферу. Проте такий шлях завжди веде до отримання негативного результату — без гідної самореалізації втрачаються ресурси, час і реальні можливості змінити кар’єру на краще.
Ми радимо звернути увагу на такі аспекти, які сигналізують про безперспективність подальшої співпраці:
Системне виконання однотипних доручень, ігнорування професійного росту і підвищення кваліфікації свідчить про те, що керівник не зацікавлений в використанні всіх ресурсів, які може надати працівник. Така позиція ніколи не створить позитивних умов для особистісного, ділового розвитку, кар’єрного зростання і отримання гідної фінансової нагороди.
Якщо, знаходячись на робочому місці, працівник не відчуває себе частиною колективу, значимості свого внеску в загальну справу (виконання місії компанії), емоційного задоволення від виконаного об’єму завдань, варто замислитись про зміну робочої атмосфери. Без гідної мотивації рухатись вперед неможливо.
Без позитивного психологічного клімату не можна досягнути нормальної продуктивності праці, хорошого самопочуття, створити комфортні умови для виконання поставлених задач.
Якщо працедавець не помічає системного виконання завдань на високому рівні, ігнорує формування заохочення за понаднормову реалізацію проектів і перевиконання плану, досягнення працівника не цінують — варто оцінити перспективи роботи в цій компанії. Як показує практика, при такій політиці керівництва домогтися кар’єрного зростання і хорошої зарплатні неможливо.
В деяких випадках бюрократичні процеси і спектр вимог керівництва забирають настільки багато ресурсів, що це не відповідає отриманій вигоді або не співвідноситься з нею. Регулярне виконання додаткових завдань, часткова робота на вихідних, різна робоча етика — фактори, які багатьох змушують переглянути власні вимоги.
Об’єктивний аналіз рентабельності, особливостей роботи, рівня її комфорту, професійного росту допоможуть правильно визначити свою позицію на ринку праці і вчасно змінити працедавця.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.