Головне завдання роботодавця, який займається пошуком кандидата на вакансію - підібрати відповідного вимогам спеціаліста. Цілком зрозуміло, що при цьому роботодавець намагаєть вибрати найкрощого претендента на цю посаду за наявними уміннями та навичками. Кожен роботодавець має свій перелік вимог до спеціалістів. Він сам може вирішувати, яким здобувачам краще відмовити в вакансії по результатам співбесіди. Саме вони сформували наступний перелік ненадійних спеціалістів, про яких піде мова в цій статті, і не рекомендують брати їх в підлеглі.
Менеджери з персоналу також відмічають, що ознаки ненадійного спеціаліста можна помітити ще на співбесіді, необхідно тільки уважно придивлятися та прислухуватися до здобувача на зустрічі.
Отже, перша явна ознака ненадійного спеціаліста - активна готовність приступити до роботи негайно та нездорова впевненість, що він впорається з обов’язками, які ви запитуєте, досить швидко та легко. Дуже часто подібна самопевненість виливається в нездатність виправдати надії роботодавця. З такими спеціалістами приходиться прощатися ще до завершення випробувального терміну. До того ж, досідчені роботодавці знають, що надмірна праця може не тільки підірвати здоров’є спеціаліста, але й роботу за певним проектом чи завданням.
Ще одна ознака здобувача, якому краще відмовити - відсутність емоційності. Можливо, ви скажете, що в де-яких вакансіях ця риса навіть на руку. Але беземоційність на співбесіді може говорити або про те, що людина схильна до депресій, або про те, що її настрій може залежати від якихось дрібниць, які здатні мінятися досить швидко і часто. В роботі це більше відволікаючий фактор ніж допомогаючий.
Бізнес-експерт - також ознака ненадійного спеціаліста. Всі ми знаємо, що будь-яка людина робить помилки. Інколи до неймовірних правильних рішень призводять навіть помилки чи шлях, яким до цього неходжено. Саме тому експерти, які знають точно, як правильно чи постійно мають поради як повинно бути, можуть бути не надійними.
Наша порада роботодавцям - краще придивляйтесь до здовучів на співбесіді та оцінюйте їх здібності та якості до того, як запросите їх на роботу.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.