Більшість користувачів LinkedIn лінуються докладно заповнювати свої профілі. А на практиці маємо, що сторінки професіоналів у LinkedIn мало що говорять про свого власника. Якщо приділити заповненню профілю трохи часу, він працюватиме на вас і принесе результат у майбутньому. Розповідаємо, як збудувати персональний бренд у LinkedIn за 11 кроків.
LinkedIn – найпопулярніша соцмережа для встановлення ділових контактів. За офіційною статистикою, на платформі зареєстровано понад 950 млн. користувачів з двохсот країн. Приблизно 65 млн. користувачів – це ті люди, що ухвалюють рішення. Тому заповненням профілю не варто нехтувати, якщо хочете вийти на міжнародні ринки і віднайти потенційного роботодавця саме в LinkedIn.
Ось які можливості відкриваються перед фахівцями:
А щоб на повну користуватися можливостями LinkedIn, поглянемо, як збудувати особистий бренд за 11 кроків.
Для початку перевірте адресний рядок. Чи є в посиланні незрозумілі символи? Якщо є, виправте URL-адресу, щоб у посиланні чітко прочитувалися ваше ім’я та прізвище. Пишемо англійською, а не кирилицею. Для іноземних користувачів таке посилання перетвориться на довгий текст із незрозумілими символами.
Приділіть увагу заповненню профіля кількома мовами. Ця порада особливо актуальна для українців, які шукають роботу в компаніях європейських країн. Плануєте виходити на ринок Польщі – значить, ваш профіль повинен бути оформлений як мінімум англійською та польською мовами. Плануєте пропонувати свої послуги чеським чи німецьким компаніям – значить, додайте до англійської чеську чи німецьку мови.
Рекрутери та ейчари – теж люди, і теж звертають спершу увагу на фотографію, а потім знайомляться з інформацією в профілі. Якщо в двох словах, ваша фотографія повинна бути такою, щоб одразу запам’ятовувалась. Привітне усміхнене обличчя, відповідний ситуації одяг і нейтральний фон. Ось і все, що потрібно для візуальної візитівки вашого профілю в LinkedIn.
Зверніть увагу, що найкращі фотографії в діловому профілі – це коли обличчя займає 30-50% простору на фотографії. Для цього й існують графічні редактори, щоб «підігнати» фото під потрібні нам параметри.
Поставивши привабливу обкладинку на тлі вашого ідеального фото-для-резюме, ваш профіль одразу стане привабливішим ніж безліч інших профілів. Чимало користувачів лінуються встановити брендову обкладинку. І дарма. Обкладинка розповість потенційним клієнтам, партнерам чи роботодавцю про ваш досвід чи перелік послуг, які ви пропонуєте. Звертаємо вашу увагу, що оптимальним розміром обкладинки для персонального профілю вважається 1584×396 px.
Отже, обкладинку не минаємо, натомість розробляємо її з урахуванням таких пунктів. Фонове зображення відображає специфіку вашої діяльності. Приміром, обкладинка зображає робоче місце чи продукти, які ви пропонуєте. Також продумайте, як розмістити логотип вашого бренду, щоб він гармоніював з рештою зображення. Маєте слоган? Теж помістіть сюди. Продумайте також візуал вашої сторінки, щоб усе відповідало єдиному стилю: наповнення і шрифти, фото і обкладинка. Нехай потенційні роботодавці побачать ваш стиль і почуття смаку вже на етапі знайомства з вашим профілем на LinkedIn.
Хедлайн – це короткий заголовок. Разом із вашим іменем, фото та обкладинкою – це перше, що бачать інші користувачі LinkedIn, коли потрапляють на ваш профіль. Мета хедлайну – коротко і лаконічно розповісти про вас, вашу професійну діяльність, навички, послуги чи продукцію. Хедлайн має обмеження в 120 символів, тому як слід продумайте, щоб пізнавально і цікаво розповісти про себе і свою професію в кількох словах. Чим ви можете бути корисними для інших користувачів, для потенційних роботодавців, партнерів чи клієнтів?
Наприклад, для гіпотетичного профілю художника хедлайн може бути таким: «Створюю портрети на замовлення. Акрил, олійні фарби, акварель. Професійний художник, картини експонувались в галереях Європи.» Сто десять символів, все основне про діяльність і послуги майбутнім замовникам повідомлені.
Актуальна, вчасно оновлювана контактна інформація – найлегший і найпростіший канал комунікації для потенційних клієнтів з вами. Додавайте свою електронну скриньку, сайт, номери мобільних телефонів, посилання на соцмережі. Налаштування дозволяють встановити приватність контактних даних. Наприклад, ви можете зробити їх доступними лише контактам, які додалися до вас в друзі.
Наступне питання, яке слід з’ясувати – що вказувати в інформації про себе? Після трьох вказаних вище візиток вашого профілю це найважливіший етап. Тож використайте цю нагоду, повністю розкрийте експертність власника профілю. Розпишіть докладніше, які послуги отримає від вас майбутній роботодавець, які результати від співпраці з вами пропонуєте і так далі.
Орієнтуйтесь на опорний план-конспект:
В блоці «Обране» ви можете поділитися з майбутніми гостями профілю своїми статтями та публікаціями. Не вагайтеся і додавайте їх до профілю. Так майбутнім роботодавцям чи клієнтам буде зрозуміліше, з ким вони мають справу.
Роботодавцям, вашим потенційним клієнтам і партнерам буде цікаво ознайомитися з вашими кар’єрними здобутками, місцями попередньої роботи і освітою. Так, дипломи і закінчені вузи не є вирішальним фактором, але цьому питанню теж варто приділити увагу. Маєте додаткові освітні активності – пройдені курси, семінари тощо? Додавайте їх теж, адже кожен курс, кожен семінар свідчить про те, що ви вкладаєтеся в нові знання, що ви витратили час і зусилля на опанування нових знань.
В LinkedIn ви можете додати аж до п’ятдесяти навичок. Додавати можна як хард, так і софт скіли. Виділіть три ключові навички, що найкраще описують вашу експертність і досвід. Обмінюйтесь підтвердженням навичок з колегами, друзями та партнерами.
Соцмережа LinkedIn надає чудову можливість, а саме – обмін рекомендаціями. Наприклад, з вашими колегами та клієнтами. Кращої ідеї для формування професійного іміджу в соцмережі й не придумаєш. Щоб запросити рекомендацію, зайдіть в блок «Рекомендації» і натисніть «Запитати рекомендацію». Отримавши рекомендацію від іншої людини, ви повинні в такий же спосіб відреагувати. Тобто у відповідь теж написати рекомендацію.
Ось такі 11 кроків можна здійснити для створення персонального бренду у LinkedIn в 2023 році. Майте на увазі – врахувавши всі поради, подані в статті, привабливість вашого профілю в соцмережі LinkedIn зросте мінімум на третину.
Більше цікавих статей на тему роботи і працевлаштування читайте в наших постійних рубриках Шукачу, Роботодавцю, Все про роботу.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?