Нам часто на практиці доводиться чути від спеціалістів скарги, що їм відмовили, хоча на рекрутинговому ринку вони виступають досить конкурентними здобувачами. На жаль, роботодавці на сьогоднішній день практикують погану звичку – відсутність фідбеку по результатам співбесіди. Добре, якщо спеціалісту передзвонюють і сповіщають, що він не підійшов компанії. Буває і таке, що передзвонити забувають чи зовсім не вважають потрібним цього робити, якщо співбесіда пройшла не так, як хотілось. І тільки мала доля роботодавців чесно відзвонюються кандидатам та дають позитивний чи негативний фідбек з обґрунтуванням. Загалом, це б дуже допомогло спеціалістам в майбутньому в пошуку роботи.
Ми звернулись до українських HR-ів з питанням про причини відмов навіть тим здобувачам, яких можна назвати конкурентними на ринку праці. Відповідь на це питання спробували зазначити загальними пунктами.
Менеджери з персоналу зізнались, що трапляється й таке, що іноді доводиться відмовляти навіть непоганим кандидатам лише через те, що співбесіда з попереднім кандидатом пройшла позитивно. Якщо попередній кандидат запав у душу, то рішення та прихильність роботодавця змінити дуже складно. Але все можливо, якщо ви підходите до співбесіди творчо та індивідуально.
Ще однією причиною відмови роботодавця після співбесіди може стати негативний відгук вашим минулим роботодавцем. Деякі компанії практикують дзвінки минулим роботодавцям, щоб отримати професійну оцінку спеціаліста. Після співбесіди HR-ри передивляються ще раз резюме, шукають компанію в Інтернеті та зв’язуються з керівником чи директором. Після чого можуть запросити ваших минулих колег оцінити не тільки ваш професійний рівень, але й соціальний аспект. Ви можете про це навіть не здогадуватись.
Причина відмови непоганим спеціалістам, яку роботодавці не називають з етичних міркувань – здобувач не вразив на співбесіді. Таке трапляється, якщо спеціаліст був неговіркий, не емоційний, відсторонений, закритий.
На багатьох співбесідах роботодавці пропонують виконати тестові завдання, результати яких відомі тільки після ділової зустрічі. Якщо спеціалісти провалюють тестові завдання, та отримають відмову, навіть якщо співбесіда була пройдена непогано.
Якщо ви відчуваєте, що зазначені вище причини могли вплинути на рішення роботодавців, від яких ви отримували відмову, візьміть їх до уваги.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?