Ті спеціалісти, які відчувають себе впевнено в компанії рано чи пізно потребують кар’єрного росту. Дехто з них мають на меті стати керівником чи очолити власний відділ. І це досить амбіційне бажання. Та чи готові вони справді стати керівником?
Посада керівника й справді приваблює. По-перше, це статус; по-друге, це більша заробітна плата; по-третє, цікавий досвід. Та чи гоготові ви заплатити за цей привабливий комфорт часом, силами та особистими навичками. Давайте розберемось, чи готові ви до нової відповідальної посади.
Стати лідером практично неможливо не навчаючись та не переймаючи досвід інших спеціалістів на керівних посадах. Подивіться досвід всіх успішних колективних керівників. На відміну від інших співробітників вони повинні мати лідерські навички і більш широке бачення справ компанії. Основна порада, для тих, хто мітить на керівну посаду - тверезо оцініть свої навички, можливості.
Хибна думка, що керівникові не обов’язково розбиратися в питаннях професійної спрямованості, а достатньо бути лідером та керувати робочими процесами. Керівник повинен бути професіоналом в тій сфері в якій працює. І вже на цій основі формувати навички керівництва, ніж навпаки. Ви повинні бути готові допомагати своїм колегам ідеями, підказками, якщо це буде потрібно, а не наймати додаткових людей спеціалістів для цього.
Відчуття психологічної настроєності
Можливо, ви помічали, що спілкування з однією людиною по типу може бути зовсім різною ніж з іншою. Таке трапляється тому що всі люди різні. Саме тому керівник повинен вміти сонастроюватись із кожним спеціалістом, з яким йому доводиться спілкуватися. Цей особливий навичок підкорити може не кожний: вчіться та практикуйтесь.
Критичне мислення дає змогу подивитися на одну ситуацію чи проблему з різних сторін. Саме цього інколи не вистачає звичайному робітникові, який навіть не замислюється над зовнішніми причинами чи процесами. А керівникові якраз допомагає критично поставитись до обставин і обрати найбільш зручний.
Здатність швидко пристосовуватись до обставин
Керівник на своїй посаді повинен вміти швидко пристосовуватись до обставин. Часто бажане не є дійсністю, тому треба швидко підбирати зручні нові шляхи пошуку рішень.
Від звичайних робітників часто можна почути фразу: «Не має енергії чи сил». А у керівника не має часу на скарги, він просто повинен мати енергію та зацікавленість.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.