Ті спеціалісти, які відчувають себе впевнено в компанії рано чи пізно потребують кар’єрного росту. Дехто з них мають на меті стати керівником чи очолити власний відділ. І це досить амбіційне бажання. Та чи готові вони справді стати керівником?
Посада керівника й справді приваблює. По-перше, це статус; по-друге, це більша заробітна плата; по-третє, цікавий досвід. Та чи гоготові ви заплатити за цей привабливий комфорт часом, силами та особистими навичками. Давайте розберемось, чи готові ви до нової відповідальної посади.
Стати лідером практично неможливо не навчаючись та не переймаючи досвід інших спеціалістів на керівних посадах. Подивіться досвід всіх успішних колективних керівників. На відміну від інших співробітників вони повинні мати лідерські навички і більш широке бачення справ компанії. Основна порада, для тих, хто мітить на керівну посаду - тверезо оцініть свої навички, можливості.
Хибна думка, що керівникові не обов’язково розбиратися в питаннях професійної спрямованості, а достатньо бути лідером та керувати робочими процесами. Керівник повинен бути професіоналом в тій сфері в якій працює. І вже на цій основі формувати навички керівництва, ніж навпаки. Ви повинні бути готові допомагати своїм колегам ідеями, підказками, якщо це буде потрібно, а не наймати додаткових людей спеціалістів для цього.
Відчуття психологічної настроєності
Можливо, ви помічали, що спілкування з однією людиною по типу може бути зовсім різною ніж з іншою. Таке трапляється тому що всі люди різні. Саме тому керівник повинен вміти сонастроюватись із кожним спеціалістом, з яким йому доводиться спілкуватися. Цей особливий навичок підкорити може не кожний: вчіться та практикуйтесь.
Критичне мислення дає змогу подивитися на одну ситуацію чи проблему з різних сторін. Саме цього інколи не вистачає звичайному робітникові, який навіть не замислюється над зовнішніми причинами чи процесами. А керівникові якраз допомагає критично поставитись до обставин і обрати найбільш зручний.
Здатність швидко пристосовуватись до обставин
Керівник на своїй посаді повинен вміти швидко пристосовуватись до обставин. Часто бажане не є дійсністю, тому треба швидко підбирати зручні нові шляхи пошуку рішень.
Від звичайних робітників часто можна почути фразу: «Не має енергії чи сил». А у керівника не має часу на скарги, він просто повинен мати енергію та зацікавленість.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?