Как же сделать так, чтобы рабочий день стал короче?
1. Работодатель советует: начните работать. Если вы будете усердно заняты своими обязанностями, время будет идти быстрее. К концу дня окажется, что вы уже выполнили план за день.
2. Ваша работа должна быть интересной. Во-первых, вы сможете с ней легко справляться, следовательно и быстро. Как известно, во время увлекательного занятия время пролетает незаметно.
3. Влюбитесь в коллегу по работе. Вам захочется как можно быстрее уделить время его персоне и вы будете быстрее справляться со своими делами.
4. Если вы почувствовали усталость, отвлекитесь на небольшое чаепитие. Отвлекшись от основной работы, будет легче за нее взяться и быстрее закончить. Но не злоупотребляйте временем, ведь не во всех офисах разрешено долгое отвлечение на посторонние дела.
5. Сократите свой рабочий день, если вам нужно, например, забрать ребенка из садика, сходить с питомцем к ветеринару или просто отлучиться по личным делам. Подойдите в начале рабочего дня к руководителю и прямо скажите об этом. Скорее всего вас отпустят, сменив немного план вашей работы.
6. Если вы хотите сократить свой рабочий день в целом, а не единожды отлучиться, сообщите об этом начальству. Иногда работодатель готов пойти на уступки, чтобы сохранить хорошего специалиста.
7. Зачастую, работа становится утешением, если в семье разлад. Поэтому и рабочий день может показаться коротким, если по каким-то причинам вас не тянет домой.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.