Робочі зустрічі можуть подобатись чи не подобатись команді, та вони становлять важливу частину щоденної рутини. Як інакше узгодити дії працівників чи донести їм важливу інформацію, щоб не проговорювати кожному особисто? Але робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як тімлідам цьому запобігти, — читайте в статті.
Якщо тімлід не знає основної мети зустрічі, таку зустріч можна вважати непродуктивною. Це наче вирушити в дорогу без жодного розуміння, куди треба потрапити насамкінець. Команда на таких зустрічах, як правило, обговорює усе підряд та без жодної конкретики. Як тімліду навчитися діяти в такій ситуації правильно?
Можливо, згодом ви зможете тримати ці речі в голові, але спершу попрактикуйтеся з ручкою і папером. Випишіть собі, щоб була під рукою:
Якщо ви були присутні бодай на одному робочому засіданні, то чудово знаєте, що кількість учасників відіграє роль. Чим більше людей, тим важче керувати руслом бесіди і тримати фокус на конкретній цілі. Як уникнути хаотичного плину зустрічі?
Хаос можна приборкати, якщо:
Без людини, яка керує руслом розмови — тобто без модератора, — зустріч ризикує стати розмовою про все водночас і ні про що конкретно. Тімлід, можна сказати, на зустрічі відсутній, якщо учасники постійно відхиляються від теми, не слухають одне одного і гають час на незначущі дрібниці.
Попрацюємо над тим, щоб цього уникнути:
Коли нехтуєш підготовкою до робочих зустрічей, це наче футбольний матч без розминки. Ви коли-небудь бачили, щоб футболісти виходили на поле, не розім’явшись перед цим добряче? В контексті нашої статті це означає:
Зізнайтеся, ви прораховували ці моменти зарання?
Хороший тімлід знає, як розпочати зустріч і як її завершити. Нечіткі підсумки і розмиті обов’язки призведуть лише до плутанини. Ви тімлід, тож не перекладайте це завдання на плечі інших. Щоб гарно завершити зустріч, дотримуйтесь цих пунктів:
Звичайно ж, куди без зворотного зв’язку? Як ще оцінити поточну ефективність зустрічі та виявити, що можна поліпшити вже зараз? Зважайте на фідбек, щоб зменшити ризик повторення тих самих помилок у майбутньому. Притримуйтесь приблизного алгоритму зворотного зв’язку:
Застосовуйте ці поради комплексно, щоб підвищити якість робочих зустрічей і уникнути основних причин, що роблять їх непродуктивними.
Портал з працевлаштування Jobs.ua підготував добірку бізнес-ідей для українців, які живуть в різних куточках світу. Пересилайте друзям і знайомим, які живуть в згаданих країнах.
Перевірка майбутніх працівників на стресостійкість є поширеним явищем, навіть якщо ви вперше про це чуєте. Чому компанії це роблять, як розпізнати стрес-тест на співбесіді і правильно зреагувати на нього, з’ясовував Jobs.ua.
З’ясовуємо разом з Jobs.ua, які бізнес-ідеї можна розвивати в 2025 році з активним використанням ШІ.
На заміну старій філософії work-life balance приходить нова концепція, work-life blend. Розбираємося разом із Jobs.ua, що за новий тренд з’явився в світі праці.
У вашому оточенні є люди, які говорять так швидко і нерозбірливо, що нічого не збагнеш? Але навіть такі люди можуть заговорити чітко і переконливо, якщо скористаються добіркою чудових вправ для дикції, які підготував Jobs.ua.