Для начала, попробуйте уделять поиску работы меньше времени.
Выберите любой день недели и в течение этого долгого дня забудьте о том, что ищете работу. Вместо этого проснитесь не очень рано с удовольствием позавтракайте, прогуляйтесь. Посетите какое-нибудь место, где вы никогда еще не были – неизученный, но уютный район города, небольшой поселок за городом и т.д. Ваша цель – извлечь себя из привычного окружения и попасть в совершенно новое. Когда мы посещаем незнакомые места, наш мозг расслабляется и нам проще размышлять на серьезные темы.Организм перезаряжается, впереди рисуется перспектива.
После этого попробуйте уделить поиску работы больше времени, чем раньше.
Признайте тот факт, что поиск работы – это прямо-пропорциональная зависимость. Чем больше у вас связей, чем больше резюме вы рассылаете, чем больше сайтов с вакансиями выпросматриваете, чем больше телефонных звонков вы делаете, чем большее количество собеседований вы посещаете – тем больше шансов найти практически идеальную работу. Вы можете возразить, что все это вы проделываете с момента увольнения. Но велика вероятность того, что вы делали это не так эффективно, как могли бы. Так что сосредоточьтесь на количестве, даже если вам в какой-то момент покажется, что вы слишком увлеклись. Ведь чем больше стараний вы прикладываете, тем выше шанс на успех.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.