Без помилок на робочому місці і у житті майже неможливо. Саме на помилках людина отримує безцінний досвід роботи, який приводить її до створення свого особливого механізму роботи та подоланню помилок. Звісно, що ніхто зі спеціалістів не хотів би допускати помилки в роботі, бо дуже часто це призводить до доганам зі сторони керівництва іноді до звільнення. Все залежить від кількості помилок та рівня серйозності завдань. Ця стаття вас навчить вірно сприймати помилки у своїй роботі та працювати з ними.
Якщо ви помітили самостійно помилки в своїй роботі, то найкращим вірним рішення буде одразу ж виправити їх. Але якщо ваші помилки помітив керівник чи директор і викликав вас зробити зауваження – не намагайтесь з ним сперечатися чи виправдовуватися. Найкращим рішенням в такому випадку для вас стане погодитись з усім, що скаже директора та йти виправляти свої помилки.
Якщо спеціаліст має справу з відповідальною роботою, то він може відчувати страх зробити помилки, що призведе до додаткових витрат чи остаточних рішень щодо вашого звільнення. Постійне передчуття страху призводить до апатії та депресії, відчуття постійного непокою. Тому дуже важливо спеціалісту навчитися робити якомога менше помилок, та навчитися вірно сприймати їх допущення.
Для того, щоб робити менше помилок у роботі необхідно принести в роботу свідомість виконання завдань по етапам. А саме, збір потрібної інформації, її опрацювання, подальше використання, перевірка якості виконання своєї роботи. Окрім цього, намагатися привнести в монотонну роботу щось своє, що зробила її цікавою. І напрацьовувати досвід роботи, який розвине вашу впевненість і кваліфікованість.
Будьте готові до помилок через готовність запропонувати декілька варіантів вирішення проблеми. Якщо ви знаєте, що вас директор викликав саме через причину вашої помилки, то будьте готові вже запропонувати йому вихід із проблеми. Генеруйте більше варіантів рішення питання.
Витратьте особистий час на вирішення проблеми. Покажіть роботодавцю вашу зацікавленість і наполегливість у вирішенні проблеми. Шукайте час і шляхи її вирішення. Якщо витратите додатково свій час, наприклад після роботи, то зможете вирішити проблему дуже швидко.
Не намагайтеся звинувачувати себе в допущеній помилці. Ви лише більше витратите свій час, енергію і породите ще більше страху.
Метод Pomodoro допомагає ефективно розподіляти час між робочими завданнями. Сьогодні розберемо «на кісточки» ті можливості, які пропонує ця чудова техніка тайм-менеджменту для ефективного виконання завдань і зосередженої праці.
Якщо кар’єра не рухається, можливо, ви щось робите не так? Причини бувають різні, тому давайте проаналізуємо, якими порадами скористатися, щоб досягати успіху в кар’єрі.
На етапі працевлаштування пошукач може передумати влаштовуватися в конкретну компанію. Як відмовити роботодавцю, сказати «ні» професійно? З’ясовуємо разом з Jobs.ua.
Займаючись власним бізнесом, на певному етапі постають питання: розвивати особистий бренд чи ні? Давайте з’ясуємо це. І поговоримо заодно про таку важливу річ, як залучення команди для досягнення кращих результатів.
Вас приваблює виробництво фільмів, мрієте працювати в кіноіндустрії? Зверніть увагу на цікаві професії зі світу кіно.