«Я устроился по трудовому договору к частному предпринимателю. Но трудовую книжку у меня никто не потребовал. Теперь переживаю, как мне потом пенсию будут считать. Кто же должен мне делать запись в трудовой книжке? Должен ли ее завести мой работодатель-предприниматель?» — Николай, г. Николаев
Консультирует замдиректора департамента соцзащиты Госкомпредпринимательства Людмила Пиковская:
«Все должно быть оформлено по КЗоТ Украины. Порядок ведения трудовых книжек содержится в п.220-1 Инструкции о порядке ведения трудовых книжек работников, утвержденной приказом Минюста и Минтруда от 29 июля 1993 г. № 58. Если вы работаете у физлица-предпринимателя (ФЛП) на условиях трудового договора, он должен быть, прежде всего, зарегистрирован в Службе занятости. При этом указывается дата приема (увольнения) на работу, характеристика выполняемых вами работ, реквизиты трудового договора и данные о его регистрации в Службе занятости. Все записи удостоверяют подписью и печатью ФЛП. Сама трудовая книжка должна храниться у вас. Коллизия заключается лишь в том, кто должен оформлять титульную страничку в новой трудовой книжке, когда человек оформляет ее впервые. Никаких регламентирующих документов по этому поводу нет, и чаще всего это делает сам ФЛП (проблема лишь в том, что далеко не у всех ФЛП есть печати). Замечу также, что на сегодняшний день ведется персонифицированный учет всех работающих. Поэтому всем тем, кто начал свою трудовую деятельность в 2000 году и позже скоро трудовые книжки вообще не понадобятся. »
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.