И, вроде бы, все неприятные моменты уже позади, а работа не ладится весь день, все валится из рук.
Американские ученые провели исследования, чтобы выяснить, как настроение сотрудника влияет на качество его работы. Поскольку работа для каждого из нас это не только профессиональная деятельность, но и межличностные отношения, целью исследования было выявить влияние нашего настроения на работу.
Таким образом, ученые выяснили, что саму важную роль в рабочем процессе и настрое играет настроение, с которым мы приходим на работу. Например, утром в транспорте испортили настроение, то весь день будет хуже работаться, малейшее разногласие с коллегами будет выводить из рабочего равновесия. И соответственно наоборот, если же вы пришли на работу в хорошем настроении, то никакой коллега или вредный клиент не смогут повлиять на производительность труда.
Также было доказано, что в хорошем настроении сотрудники внимательнее относятся к своей работе и тщательней выполняют свои обязанности.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.