Новачок на робочому місці потребує більшої уваги зі сторони менеджерів з персоналу, керівника відділу та більш кваліфікованих співробітників. Перші дні та тижні для нового спеціаліста в компанії дуже важливі: він дізнається про правила, традиції колективу, а також про свої прямі обов’язки. Інколи керівникам доводиться навчати новачка, який працює перші дні. Часто це завдання закріплено за конкретним робітником чи керівником в компанії, який наглядає на цей період за новачком. В цій статті знайдете відповіді на питання: «З чого почати навчання нового співробітника в компанії?» та «Як вірно побудувати навчання новачка?».
Будь-який новий спеціаліст є частиною колективу та компанії. Саме тому він так само, як і всі інші дотримується цілей та спрямованості всієї компанії. Саме з вивчення глобальних задач та цілей і повинне починатися навчання новачка в компанії. Вашими першим кроками повинні бути:
1. Ознайомити нового спеціаліста з усім переліком обов’язків, які він взяв на себе виконувати.
2. Визначити та поставити перед робітником більш глобальні цілі, які поставлені перед відділом на рік, пів року, місяць.
3. Ознайомити співробітника з маркетинговим планом компанії.
Це дасть йому більш широкий погляд на спектр його завдань на найближчий час, а також допоможе одразу визначитись із завантаженістю на робочому місці.
Після того, як цілі на найближчий час поставлені, можна переходити до планування власної діяльності на найближчий час. Якщо новачок не пройшов ще випробувальний термін, то найкраще рішення - скласти план розвитку на цей період. Якщо спеціалістом закріплений відповідальний більш досвідчений керівник, то він може допомогти чи проконтролювати відповідність плану цілям компанії та відділу.
Будуючи навчання новачка, не забувайте виносити на самонавчання та саморозвиток вивчення відсутнього теоретичного матеріалу. Краще за всього надати новачку певну літературу для самостійного прочитання та опрацювання у вільний час.
Хочеться також додати, що не дивлячись на те, що керівник відповідальний за результат новачка, багато чого залежить від самого робітника, а саме його мотивації та бажання працювати.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.