Новачок на робочому місці потребує більшої уваги зі сторони менеджерів з персоналу, керівника відділу та більш кваліфікованих співробітників. Перші дні та тижні для нового спеціаліста в компанії дуже важливі: він дізнається про правила, традиції колективу, а також про свої прямі обов’язки. Інколи керівникам доводиться навчати новачка, який працює перші дні. Часто це завдання закріплено за конкретним робітником чи керівником в компанії, який наглядає на цей період за новачком. В цій статті знайдете відповіді на питання: «З чого почати навчання нового співробітника в компанії?» та «Як вірно побудувати навчання новачка?».
Будь-який новий спеціаліст є частиною колективу та компанії. Саме тому він так само, як і всі інші дотримується цілей та спрямованості всієї компанії. Саме з вивчення глобальних задач та цілей і повинне починатися навчання новачка в компанії. Вашими першим кроками повинні бути:
1. Ознайомити нового спеціаліста з усім переліком обов’язків, які він взяв на себе виконувати.
2. Визначити та поставити перед робітником більш глобальні цілі, які поставлені перед відділом на рік, пів року, місяць.
3. Ознайомити співробітника з маркетинговим планом компанії.
Це дасть йому більш широкий погляд на спектр його завдань на найближчий час, а також допоможе одразу визначитись із завантаженістю на робочому місці.
Після того, як цілі на найближчий час поставлені, можна переходити до планування власної діяльності на найближчий час. Якщо новачок не пройшов ще випробувальний термін, то найкраще рішення - скласти план розвитку на цей період. Якщо спеціалістом закріплений відповідальний більш досвідчений керівник, то він може допомогти чи проконтролювати відповідність плану цілям компанії та відділу.
Будуючи навчання новачка, не забувайте виносити на самонавчання та саморозвиток вивчення відсутнього теоретичного матеріалу. Краще за всього надати новачку певну літературу для самостійного прочитання та опрацювання у вільний час.
Хочеться також додати, що не дивлячись на те, що керівник відповідальний за результат новачка, багато чого залежить від самого робітника, а саме його мотивації та бажання працювати.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?