RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Онлайн консультация юриста
  3. Другое

Другое #111525

Вопрос от Тетяна (10 Июль 2023):
Добрий день. Я - онлайн-вчитель в приватній школі. Заробітна плата у мене бюджетна. У школі три форми навчання: офлайн, онлайн і екстерн. Я працюю на онлайн. Керівництво поставило мене до відома, що на наступний навчальний рік для мене не буле онлайн-годин і змушує приїздити працювати офлайн (а це інша область) або звільнятися. Мотивують тим, що у законодавстві немає поняття "викладання онлайн", і я прийнята на роботу, як звичайний вчитель. У заяві на прийом було вказане місце мого проживання, але за словами працівника відділу кадрів, це не має значення. Переїхати я не можу, тому що це велице місто з дороговартісною орендою житла, чого моя зарплата не дозволяє. До того ж, домовленості про офлайн-викладання у мене з керівництвом ніколи не було. Скажіть будь ласка, чи праве моє керівництво, посилаючись на такі юридичні колізії, і мені дійсно доведеться звільнятися? Чи я маю право наполягати на законності форми моєї роботи і не звільнятися? Тому що школа не вносила зміни у свої форми навчання, і формат-онлайн продовжує існувати. -- З повагою, Штагер Т.

Ответ юриста (25 Июль 2023) :

Доброго дня! Міністерство освіт і науки України надало роз’яснення на поширені питання освітнього процесу в умовах воєнного стану Відповідно до статті 9 Закону України «Про освіту» загальна середня освіта може бути організована за такими формами: інституційна (очна: денна, вечірня); заочна (дистанційна); індивідуальна (екстернатна, сімейна, вона ж – домашня, педагогічний патронаж). Організація освітнього процесу може здійснюватись в очному і дистанційному режимах, або за змішаною формою, що поєднує очний і дистанційний режими. Таке поєднання можливе, зокрема, для різного виду занять (практичні, лабораторні заняття проводяться в очному режимі, лекційні – в дистанційному). Або для різних груп одного класу: частина учнів класу навчаються очно, інша – дистанційно в асинхронному режимі, з можливістю надання учням підтримки шляхом проведення консультацій в синхронному режимі. При цьому для учнів визначається черговість очного та дистанційного навчання з метою забезпечення рівних умов для здобуття освіти. Заклад освіти може організовувати освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання за допомогою технічних засобів комунікації, доступних для учасників освітнього процесу. За потреби заклад освіти може організувати індивідуальні форми здобуття освіти (зокрема екстернатну, сімейну (домашню), реалізовувати індивідуальну освітню траєкторію учня. Форма організації освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в кожному населеному пункті та визначається рішенням військово-цивільних адміністрацій. Рішення приймається за участю батьків. Якщо батьки не погоджуються з очною формою навчання, вони можуть обрати дистанційну форму або індивідуальний графік навчання, або перевести дитину на екстернатну форму навчання. Для учнів, батьки яких оберуть навчання онлайн, у закладі освіти можуть організовуватись окремі класи з дистанційною формою організації освітнього процесу. Форма організації освітнього процесу може змінюватися впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації в населеному пункті. Вимоги до організації освітнього процесу врегульовано Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України 25.09. 2020 № 2205, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.11.2020 за № 1111/35394 (зі змінами), (далі – Санітарний регламент). Гігієнічні правила складання розкладу навчальних занять та розподілу навчального навантаження протягом тижня, а також допустиму сумарну кількість годин (навчальних занять) тижневого навантаження учнів наведено в додатках 7, 8 до Санітарного регламенту. Відповідно до пункту 8 розділу V Санітарного регламенту при використанні технічних засобів навчання (далі – ТЗН) під час проведення навчального заняття потрібно чергувати види навчальної діяльності. Безперервна тривалість навчальної діяльності з ТЗН упродовж навчального заняття повинна бути: для учнів 1 класів – не більше 10 хвилин; для учнів 2-4 класів – не більше 15 хвилин; для учнів 5-7 класів – не більше 20 хвилин; для учнів 8-9 класів – 20-25 хвилин; для учнів 10-11(12) класів на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять – 20 хвилин. При здвоєних навчальних заняттях для учнів 10-11(12) класів – не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому навчальному занятті. Після занять із застосуванням ТЗН проводяться вправи з рухової активності та вправи гімнастики для очей. Комплекси відповідних вправ наведено в додатку 3 до Санітарного регламенту. В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів: • 1-2 класів – 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 – по 20 хвилин; • 3-4 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 30 хвилин, або 4 – по 20 хвилин; • 5-6 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 35 хвилин, або 4 – по 25 хвилин; • 7-9 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 40 хвилин, або 4 – по 30 хвилин, або 5 – по 25 хвилин; • 10-11 класів – 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 – по 35 хвилин, або 5 – по 30 хвилин, або 6 – по 25 хвилин. Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про освіту» заклади освіти наділені автономією, що полягає в їх самостійності, незалежності та відповідальності у прийнятті рішень щодо академічних (освітніх), організаційних, фінансових, кадрових та інших питань діяльності, що провадиться в порядку та межах, визначених законом. Згідно з частиною четвертою статті 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту» організація освітнього процесу та діяльності закладу загальної середньої освіти належать до повноважень його керівника.

Другое, другие вопросы

    Юлія (18 Июль 2024)

    Доброго дня! Маю диплом базову вищу освіту "бакалавр з менеджменту", чи відноситься цей рівень освіти до вищої? Та, чи маю право на тимчасове заміщення начальника відділу?

     Посмотреть ответ

    Євген (15 Июль 2024)

    Доброго дня! Чи можна дізнатись у Вас посилання на КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ДОВІДНИК ПОСАД, ВИПУСК 8. М’ясна і молочна промисловість. Адже цікавить які кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду Оброблювач птиці. Дякую

     Посмотреть ответ

    Вікторія (16 Июнь 2024)

    Чи може директор школи забрати кілька годин у одного вчителя та віддати іншому? Працюю вчителем зарубіжної літератури. Маю навантаження 23 години. На цій посаді я є єдиним і основним вчителем.Чи має право директор школи забрати у мене 5 годин та віддати педагогу- організатору( за посадою) без моєї письмової згоди?

     Посмотреть ответ

    Раїса Курбет (13 Июнь 2024)

    Доброго дня! Якщо працівник має освіту Бакалавр 1-го ступеню (економіст) стаж роботи за фпхом понад 10 років чи має право він влаштуватися на роботу до комунального підприємства на посаду провідного економіста?

     Посмотреть ответ

    Елена (11 Июнь 2024)

    Мой фоб там где я была трудоустроина не работает уже более трех месяцев, начальство выехала за границу, звоню узнать об увольнении и не могу не чего добиться, подскажите куда мне обращаться с этим вопросом

     Посмотреть ответ

    Галина (10 Май 2024)

    Професія "Склодув" відсутня в ЕТКД. Чи користуватися в роботі?

     Посмотреть ответ

    Анна (24 Апрель 2024)

    Доброго дня. Цікавить таке питання,чи має право на відстрочку чоловік у якого на утриманні троє дітей: перша дитина від попереднього шлюбу (сплачує аліменти),друга дитина від неофіційного першого шлюбу дружини (але дитина записана на батька,участі не приймає) і третя дитина спільна від теперішнього шлюбу

     Посмотреть ответ

    Марина (31 Март 2024)

    Добрый день. Мне осталось 12 месяцев до выхода на пенсию. Хочу поменять работу, при этом стать на учёт в центр занятости. Не отразится ли в будущем это на размер пенсии?

     Посмотреть ответ

    Світлана (26 Март 2024)

    Д.день! Норма робочого часу вчителя-дефектолога 18 годин на тиждень . Просимо вас надати нормативну-правову базу відпрацювання робочого часу вчителя-дефектолога, який працює в Медичній установі.

     Посмотреть ответ

    Наталія (25 Март 2024)

    Доброго дня. Державний заклад перебуває на стадії реорганізації шляхом приєднання до нової установи. Уже необхідно попереджати працівників про зміну умов праці та готувати штатний розпис для новоствореної установи. Підскажіть будьласка штатний розпис новоствореної установи повинен складатись лише з вакансій і через два місяці туди переводити людей чи зразу можна формувати штити з окладами персоналу, адже люди мають персональні надбавки і доплати, які значно впливають на фонд оплати праці затверджений штитним розписом? Дякую.

     Посмотреть ответ

Ищете работу?

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх