RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Онлайн консультация юриста
  3. Другое

Другое #111541

Вопрос от Наталія ( 8 Август 2023):
Доброго дня, допоможіть нам будь ласка. У нас виникла така ситуація підписали договір з підрядником на суму 879 805 грн з ПДВ, при оплаті двох актів ми вказували в платьожці пдв 20%, а коли нам принесли 3 акт (останій) на оплату виявилося що сума договору і трьох актів має різницю в сумі 44 299 начали виястяти причину і вияснили що підрядник є 5% ставкою єдиного податку. Домовившись з підрядником що ми зробимо додаткову угоду і різницю суми знімемо, коли понесли д.у. в казну вони нам відмовляють проводити д.у. і 3 акт брати на оплату так як кажуть, що це незаконо і щоб ми заплатили всю суму договору, а підрядник щоб потім нам повернув різницю. Що нам робити в цій ситуації?

Ответ юриста (17 Август 2023) :

Доброго дня! Якщо це тендерний договір, в такому випадку слід користуватися Постановою КМУ № 1178 "Особливості", п.19. Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; Відповідно до п.п. 194.1.1 ПКУ сума ПДВ додається до ціни товарів/послуг, тобто ПДВ не входить у ціну, а «накручується» зверху на неї. Наприклад, за договором ціна товару/послуги — 100,00 грн, а ПДВ — 20,00 грн, тож до сплати планувалось 120,00 грн. Тепер у постачальника нема зобов’язань з ПДВ, він не зможе зазначати в первинних документах, що ті 20,00 грн — це ПДВ, не зможе виписати на них податкову накладну. У нього всі 120,00 грн будуть за первинкою проходити як ціна товару/послуги. Відповідно, варіантів два: 1 — сума договору визначається на рівні 100,00 грн, і це трактується, що ціна товару/послуги не змінилась, тільки прибрали суму податку, який вже не потрібно сплачувати; 2 — сума договору визначається на рівні 120,00 грн, і це трактується як підвищення ціни за товар/послугу. У будь-якому разі, якщо залишити, як є, то первинка (акт чи накладна) не буде збігатися з умовами договору. Тож єдиний вихід, на наш погляд, — внести зміни до договору, які прибирають згадки про необхідність справляння ПДВ, тобто внести однозначність щодо ціни договору з урахуванням цих нових обставин. Як внести зміни — залежить від того, за яким законодавством був укладений договір. 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, треба по перше визначити відповідно до якого саме закону чи постанови був укладений договір, та дивитись які рішення цього питання є в цьому законі або постанові. Сума договору це істотна умова договру, яка може змінюватись при певних умов, обумовлених законодавством, відповідно до якого укладався даний договір. Консультації з питань, що стосуються податкового кодексу, ненадаємо.

Другое, другие вопросы

    Анна (24 Апрель 2024)

    Доброго дня. Цікавить таке питання,чи має право на відстрочку чоловік у якого на утриманні троє дітей: перша дитина від попереднього шлюбу (сплачує аліменти),друга дитина від неофіційного першого шлюбу дружини (але дитина записана на батька,участі не приймає) і третя дитина спільна від теперішнього шлюбу

     Посмотреть ответ

    Марина (31 Март 2024)

    Добрый день. Мне осталось 12 месяцев до выхода на пенсию. Хочу поменять работу, при этом стать на учёт в центр занятости. Не отразится ли в будущем это на размер пенсии?

     Посмотреть ответ

    Світлана (26 Март 2024)

    Д.день! Норма робочого часу вчителя-дефектолога 18 годин на тиждень . Просимо вас надати нормативну-правову базу відпрацювання робочого часу вчителя-дефектолога, який працює в Медичній установі.

     Посмотреть ответ

    Наталія (25 Март 2024)

    Доброго дня. Державний заклад перебуває на стадії реорганізації шляхом приєднання до нової установи. Уже необхідно попереджати працівників про зміну умов праці та готувати штатний розпис для новоствореної установи. Підскажіть будьласка штатний розпис новоствореної установи повинен складатись лише з вакансій і через два місяці туди переводити людей чи зразу можна формувати штити з окладами персоналу, адже люди мають персональні надбавки і доплати, які значно впливають на фонд оплати праці затверджений штитним розписом? Дякую.

     Посмотреть ответ

    Ольга (15 Март 2024)

    Цікавить відповідь на таке питання. У грудні 2020 року отримала диплом магістра. У 2024 році атестуюся як вчитель початкових класів, але не маю курсів з підвищення кваліфікації за 2021 рік(за 2022 і 2023 роки маю 295 годин). Чи можу у такому випадку бути проатестована на II категорію?

     Посмотреть ответ

    Світлана (13 Март 2024)

    Доброго дня. На нашому підприємсві цех "А" з'єднують із цехом "Б" і утворюють цех із назвою "В". Посади фасувальник-пакувальник цеху "А" змінюються на посади фасувальник-пакувальник цеху "В". Як оформляти правильно: а) наказом про переведення на посаду в інший цех за згодою працівника (ч.1ст.32 КЗП) чи наказом про зміну назви цеху (без згоди працівника) (ч.2 ст.32 КЗП)?

     Посмотреть ответ

    Наталія (21 Февраль 2024)

    Доброго дня! Чи може медична сестра ліцею суміщати виконання обов'язків вихователя по підвозу дітей? Та чи можна її тарифікувати як педагогічного працівника? Дякую.

     Посмотреть ответ

    Наталія (12 Февраль 2024)

    Добрий день. Чи має право підприємство самостійно присвоїти ( раніше не було взагалі) робітникам розряди? При присвоєнні розрядів керуємось ДКХП. Якщо в ДКХП професія не розподіляється на розряди, як бути?

     Посмотреть ответ

    Наталія (12 Февраль 2024)

    Добрий день. Плануємо присвоїти розряди робітникам підприємства. Чи маємо ми право самостійно присовїти розряди робітникам ? ( за погодженням з представником трудового колектива) розробити Положення про присвоєння розрядів , внести відповідні дані в колективний договір. створити комісію, взяти за основу при присвоєнні розрядів ДКХП . Якщо в ДКХП професія не розподіляється за розрядами . як бути?

     Посмотреть ответ

    Світлана ( 7 Февраль 2024)

    Доброго дня Підкажіть, будь ласка, чи має право керівник державного підприємства ввести працівників в мінус по годинам( норма годин за квартал не буде відпрацьована) і заставити працівників писати заяви на свій рахунок. Дякую

     Посмотреть ответ

Ищете работу?

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх