RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Онлайн консультация юриста
  3. Другое

Другое #111607

Вопрос от Юлія (13 Ноябрь 2023):
Добрий день. Маю вищу педагогічну освіту, за дипломом вчитель хімії, біології, екології та валеології. З 2001 по 2015 рік працювала вчителем у загальноосвітній школі. У 2013 році отримала вищу кваліфікаційну категорію. З 1 вересня 2015 року перейшла на роботу до спеціальної школи для дітей з порушенням інтелектуального розвитку на посаду вихователя, оплата праці мені в цій школі здійснюється як спеціалісту. Директор це пояснила так, що я не маю спеціальної освіти. Чи мала право директор школи здійснювати оплату мені як спеціалісту? Якими нормативними документами це визначено? У 2016-18 н. р. я працювала за сумісництвом у загальноосвітній школі, пройшла курси підвищення кваліфікації, атестувалася, підтвердила вищу кваліфікаційну категорію. З 1 вересня 2019 року у спеціальній школі маю навантаження 0,5 ставки вчителя та 0,75 ставки вихователя, оплата праці здійснюється як спеціалісту. Чи маю право підвищувати категорію працюючи у спеціальній школі для дітей з ПІР? Чи поширюється кваліфікаційна категорія, яку я отримала у загальноосвітній школі на маю роботу у спеціальній школі? У цьому році я пройшла курси підвищення кваліфікації як вчитель і як вихователь, маю атестуватися, на яку категорію я можу претендувати?

Ответ юриста ( 3 Декабрь 2023) :

Доброго дня! Згідно з пунктами 8 та 9 Положення про атестацію педагогічних працівників затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 09 вересня 2022 року № 805, зазначено: 8. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників проводиться в міжатестаційний період відповідно до законодавства і є необхідною умовою атестації. Загальний обсяг (загальна тривалість) підвищення кваліфікації визначається сумарно за останні 5 років перед атестацією та незалежно від суб’єкта підвищення кваліфікації, виду, форми чи напряму, за якими педагогічний працівник пройшов підвищення кваліфікації. 9. Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» присвоюється педагогічному працівникові, який має освітній рівень фаховий молодший бакалавр (освітньо-кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст), молодший бакалавр, бакалавр чи магістр (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст). Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» присвоюється педагогічному працівникові, який має освітній рівень молодший бакалавр (освітньо-кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст), бакалавр чи магістр (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст) (для працівників закладів дошкільної освіти також освітньо-професійний ступінь фаховий молодший бакалавр), стаж роботи на посадах педагогічних працівників не менше ніж три роки. Кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії» присвоюється педагогічному працівникові, який має освітній рівень бакалавр, магістр (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст) (для працівників закладів дошкільної освіти також освітньо-професійний ступінь фаховий молодший бакалавр або ступінь вищої освіти молодший бакалавр (освітньо-кваліфікаційний рівень молодший спеціаліст), стаж роботи на посадах педагогічних працівників не менше ніж п’ять років. Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» присвоюється педагогічному працівникові, який має освітній рівень магістр (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст), стаж роботи на посадах педагогічних працівників не менше ніж сім років. Педагогічному працівнику, який має освітньо-науковий / освітньо-творчий, науковий ступінь, за результатами атестації без дотримання послідовності на присвоєння може бути присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», за умови наявності в нього стажу роботи на посадах педагогічних працівників не менше ніж один рік. Особи, які не мають педагогічної освіти, але мають стаж роботи в одній із галузей економіки (крім освітньої) та працюють на посадах педагогічних працівників, атестуються як педагогічні працівники без дотримання послідовності на присвоєння кваліфікаційної категорії: «спеціаліст другої категорії» за наявності не менше двох років стажу роботи; «спеціаліст першої категорії» - не менше п’яти років; «спеціаліст вищої категорії» - не менше семи років. 14. До проведення чергової атестації педагогічного працівника за ним зберігаються присвоєні кваліфікаційна категорія (педагогічне звання). За педагогічними працівниками, які переходять на роботу з одного закладу освіти до іншого, а також на інші педагогічні посади у цьому закладі освіти або які перервали роботу на педагогічній посаді (незалежно від тривалості перерви у роботі), зберігаються присвоєні за результатами останньої атестації кваліфікаційні категорії та педагогічні звання. Атестація таких працівників здійснюється не пізніше ніж через два роки після прийняття їх на роботу. Вихователям, які не мають освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста (до введення в дію Закону України “Про освіту” – середньої спеціальної освіти), установлюється 10 тарифний розряд. Вихователям, які мають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста (до введення в дію Закону України “Про освіту” – середню спеціальну освіту), може бути встановлений як 10 так і 11 тарифний розряд. При встановленні йому тарифного розряду враховується його професійна компетентність, педагогічний досвід, результативність та якість роботи, термін роботи на посаді, інші дані, які характеризують його професійну діяльність. Умовами оплати праці педагогічних працівників не передбачена вимога щодо встановлення працівнику під час прийому його на роботу найнижчого тарифного розряду. Вихователям, які мають освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста або магістра (до введення в дію Закону України “Про освіту” – вищу освіту), установлюється 11 тарифний розряд. Як визначається базовий посадовий оклад освітян 2023 Джерело: https://oblikbudget.com.ua/article/467-oplata-prats-pedpratsvnikv-posadov-okladi-2022-roku#ancex1 В основу нарахування заробітної плати освітян, які працюють у бюджетних установах, на сьогодні покладена так звана єдина тарифна сітка (ЄТС). Для педпрацівників це визначено до сих пір ще постановою Кабміну від 20.01.2021 р. № 29 «Деякі питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (далі – Постанова № 29). ЄТС також застосовується й для оплати праці науково-педагогічних працівників. ЄТС визначена постановою Кабміну від 30.08.2002 р. № 1298 (далі – Постанова № 1298). Вона являє собою сукупність тарифних коефіцієнтів, які застосовуються до посадового окладу 1-го тарифного розряду. Це загальний підхід до зарплати більшості бюджетників. Всього розрядів 25 і кожному з них відповідає свій тарифний коефіцієнт, відповідно і свій посадовий оклад. Якщо робота, яку виконує працівник, більш кваліфікована, то вищим є і його розряд, і посадовий оклад. Для 1-го тарифного розряду педпрацівників та науково-педагогічних працівників, а також інших бюджетників, яким зарплата нараховується за ЄТС, встановлено такий посадовий оклад на 2023 рік: 2893 грн – січень-грудень (продовжує діяти ще з грудня 2021 року за Постановою № 29; не дивлячись на зростання мінімальної зарплати у жовтні 2022 року до 6700 грн базовий посадовий оклад та пов’язані з ним оклади за ЄТС у бюджетників не змінювалися). Базовий посадовий оклад – це посадовий оклад, який визначається на основі 1-го тарифного розряду ЄТС та тарифних коефіцієнтів, які відповідають займаній посаді. Він базовий, тому що у педагогічних і науково-педагогічних працівників посадові оклади ще збільшуються на додаткові коефіцієнти за спеціальними урядовими постановами. Для визначення базового посадового окладу потрібні: • перелік посад педагогічних та науково-педагогічних працівників з постанови Кабміну від 14.06.2000 р. № 963 (далі – Постанова № 963); • схеми тарифних розрядів для закладів МОН, у яких визначений взаємозв’язок між посадою та розрядом з наказу МОН від 26 вересня 2005 р. № 557 (далі – Наказ № 557). Даний наказ працює для педпрацівників і науково-педагогічних працівників, які працюють у закладах, якими керує Міністерство освіти і науки (МОН). Зверніть увагу, що Наказ № 557 встановлює педпрацівникам вищі тарифні розряди, ніж Постанова № 1298 і дана постанова, наприклад, не поширюється на ДЮСШ; • схеми тарифних розрядів для закладів та організацій фізкультури і спорту – наказом Мінмододьспорту від 23.09.2005 р. № 2097 «Про впорядкування умов оплати праці працівників бюджетних установ, закладів та організацій галузі фізичної культури і спорту» (далі – Наказ № 2097). Наприклад, даний наказ використовується для педпрацівників дитячих юнацько-спортивних шкіл (ДЮСШ). Більше за вказаним вище посиланням.

Другое, другие вопросы

    Галина (10 Май 2024)

    Професія "Склодув" відсутня в ЕТКД. Чи користуватися в роботі?

     Посмотреть ответ

    Анна (24 Апрель 2024)

    Доброго дня. Цікавить таке питання,чи має право на відстрочку чоловік у якого на утриманні троє дітей: перша дитина від попереднього шлюбу (сплачує аліменти),друга дитина від неофіційного першого шлюбу дружини (але дитина записана на батька,участі не приймає) і третя дитина спільна від теперішнього шлюбу

     Посмотреть ответ

    Марина (31 Март 2024)

    Добрый день. Мне осталось 12 месяцев до выхода на пенсию. Хочу поменять работу, при этом стать на учёт в центр занятости. Не отразится ли в будущем это на размер пенсии?

     Посмотреть ответ

    Світлана (26 Март 2024)

    Д.день! Норма робочого часу вчителя-дефектолога 18 годин на тиждень . Просимо вас надати нормативну-правову базу відпрацювання робочого часу вчителя-дефектолога, який працює в Медичній установі.

     Посмотреть ответ

    Наталія (25 Март 2024)

    Доброго дня. Державний заклад перебуває на стадії реорганізації шляхом приєднання до нової установи. Уже необхідно попереджати працівників про зміну умов праці та готувати штатний розпис для новоствореної установи. Підскажіть будьласка штатний розпис новоствореної установи повинен складатись лише з вакансій і через два місяці туди переводити людей чи зразу можна формувати штити з окладами персоналу, адже люди мають персональні надбавки і доплати, які значно впливають на фонд оплати праці затверджений штитним розписом? Дякую.

     Посмотреть ответ

    Ольга (15 Март 2024)

    Цікавить відповідь на таке питання. У грудні 2020 року отримала диплом магістра. У 2024 році атестуюся як вчитель початкових класів, але не маю курсів з підвищення кваліфікації за 2021 рік(за 2022 і 2023 роки маю 295 годин). Чи можу у такому випадку бути проатестована на II категорію?

     Посмотреть ответ

    Світлана (13 Март 2024)

    Доброго дня. На нашому підприємсві цех "А" з'єднують із цехом "Б" і утворюють цех із назвою "В". Посади фасувальник-пакувальник цеху "А" змінюються на посади фасувальник-пакувальник цеху "В". Як оформляти правильно: а) наказом про переведення на посаду в інший цех за згодою працівника (ч.1ст.32 КЗП) чи наказом про зміну назви цеху (без згоди працівника) (ч.2 ст.32 КЗП)?

     Посмотреть ответ

    Наталія (21 Февраль 2024)

    Доброго дня! Чи може медична сестра ліцею суміщати виконання обов'язків вихователя по підвозу дітей? Та чи можна її тарифікувати як педагогічного працівника? Дякую.

     Посмотреть ответ

    Наталія (12 Февраль 2024)

    Добрий день. Чи має право підприємство самостійно присвоїти ( раніше не було взагалі) робітникам розряди? При присвоєнні розрядів керуємось ДКХП. Якщо в ДКХП професія не розподіляється на розряди, як бути?

     Посмотреть ответ

    Наталія (12 Февраль 2024)

    Добрий день. Плануємо присвоїти розряди робітникам підприємства. Чи маємо ми право самостійно присовїти розряди робітникам ? ( за погодженням з представником трудового колектива) розробити Положення про присвоєння розрядів , внести відповідні дані в колективний договір. створити комісію, взяти за основу при присвоєнні розрядів ДКХП . Якщо в ДКХП професія не розподіляється за розрядами . як бути?

     Посмотреть ответ

Ищете работу?

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх