RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Онлайн консультация юриста
  3. Другое

Другое #5441

Вопрос от Іван (17 Декабрь 2009):
Скажіть, будь-ласка, я працюю вчителем за сумісництвом у гімназії (основне місце роботи університет). стаж роботи 5 років, категорія - вища, наукове звання - кандидат наук. чи маю я право брати участь в конкурсі "Вчитель року"? Наперед вдячний вам за відповідь.

Ответ юриста () :

Додаток 2 до наказу МОН України від 20.02.2009 № 143 Порядок проведення заключного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2009» Заключний тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2009» проводитиметься з 10 по 21 березня 2009 року . Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій до 5 березня 2009 року необхідно надіслати матеріали переможця другого туру в кожній номінації на адреси обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, на базі яких буде проводитись заключний тур конкурсу. Українська мова та література - Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, вул.Слобідська,83, м. Чернігів, 14021. Тел. 8(0462)22-51-07, факс, 8(0462) 24-30-19. Іноземна мова. Англійська - Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, вул. Бидгошська, 38/1, м. Черкаси, 18003, Тел. 8(0472)64-21-78, факс, 8(0472) 64-24-39. Інформатика - Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського, вул. Жовтнева, 64, м. Полтава, 36029. Тел. 8(0532)27-26-08, факс, 8(0532)50-809-85. Фізика - Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, вул. Адміральська, 4, м. Миколаїв, 54001. Тел.8(0512) 35-40-39, факс, 8(0512) 35-30-60. Музика - Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, вул. 40-річчя Радянської України, 57-а, м. Запоріжжя, 69035. Тел.8(0612) 22-25-84, факс, 8(0612) 34-67-11. Заїзд конкурсантів планується на 12 березня до 16.00. Урочисте відкриття конкурсу - 12 березня о 18.00. Заключний тур включатиме два етапи. Оцінювання завдань на кожному етапі конкурсу здійснюється відповідно до критеріїв, розроблених журі на окремому засіданні, та затверджується відповідним протоколом. Перший етап передбачає: 1. Ознайомлення членів журі з матеріалами, надісланими учасниками на конкурс (орієнтовно 10-12 березня). 2. Проведення конкурсних випробувань, які включають письмову роботу, майстер-клас та співбесіду. 2.1. Письмова робота передбачає перевірку фахової підготовки учасників конкурсу, володіння ними методикою викладання предмета, а також загальної ерудиції, виконання творчого завдання (орієнтовно 13 березня). Форму, зміст і тривалість виконання роботи визначає журі. 2.2. Майстер-клас «Я роблю це так» є однією з форм презентації досягнень конкурсанта як педагога, де він виконує роль вчителя, розкриваючи методи своєї роботи та оригінальні ідеї (орієнтовно 13 - 14 березня). Рішення щодо оцінювання майстер-класу приймає журі. 2.3. Співбесіда. Проводиться після майстер-класу кожного конкурсанта і передбачає дискусію за змістом проблеми, над якою працює вчитель. Кількість запитань визначає журі. Після завершення І етапу оголошуються його результати. Дванадцять конкурсантів, які наберуть більшу кількість балів, запрошуються до участі в подальших конкурсних змаганнях. Решта 15 конкурсантів від'їжджають у день оголошення результатів. Другий етап включає: 1. Виконання практичної роботи. Форму, зміст роботи і тривалість виконання визначає журі (орієнтовно 16 березня). 2. Проведення уроків у навчальних закладах, запропонованих організаторами конкурсу. День проведення, тема уроку та клас визначаються напередодні жеребкуванням (орієнтовно 17-19 березня). Урок має бути ілюстрацією представленого досвіду роботи вчителя, його творчого підходу щодо використання сучасних інноваційних технологій та здатності продукувати нові. 3. Самоаналіз. Самоаналіз - це власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його етапів. Учасник аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів. Порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, вказує на свої помилки та прорахунки. Учасник має показати вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку. Члени журі можуть ставити питання для одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на уроці. За результатами цих випробувань визначаються переможець та чотири лауреати конкурсу. Переможцем стає учасник, який набрав найбільшу кількість балів на другому етапі заключного туру конкурсу. При однаковій сумі балів переможець визначається за більшою кількістю балів, набраних за проведення уроку. Оголошення переможця та лауреатів проводиться урочисто, за участю педагогічної громадськості, меценатів конкурсу та висвітлюється в засобах масової інформації. Переможець та лауреати можуть представляти своє захоплення, хобі, виконувати фахові завдання та відповідати на питання бліцтурніру тощо. Перелік матеріалів учасника заключного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2009» 1. Заява вчителя про участь у конкурсі. 2. Анкета. 3. Фотографії. 4. Лист-представлення Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. 5. Висновок інституту післядипломної педагогічної освіти про педагогічну та методичну діяльність учасника. 6. Опис та презентація досвіду. 7. Матеріали з досвіду роботи учасника (розробки уроків, позакласних заходів). * Вимоги щодо надання матеріалів подані нижче. АНКЕТА учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року» 1. Прізвище, ім'я та по батькові _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 2. Дата і місце народження _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 4. Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації) _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 5. Ідентифікаційний код_____________________________ 6. Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 7. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу) _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 8. Стаж роботи: загальний,______________ 9. у тому числі педагогічний: _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 10. Кваліфікаційна категорія_______________ 11. Звання _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 12. Державні нагороди, відзнаки (обов'язково рік нагородження) _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 13. Класи, в яких викладаєте________________ 14. Мова викладання________________ 15. Проблема (тема), над якою працюєте _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 16. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 17. Навчальна література, якою користуєтесь при підготовці до уроку _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 18. Ваше педагогічне кредо _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 19. Опишіть (у формі статті до газети від 3-ої особи) власний педагогічний портрет або свою візитну картку _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 20. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ 21. Підпис учасника _____________________ Дата______________________ Рекомендації щодо оформлення матеріалів учасника заключного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» 1. Документи подаються відповідно до поданого вище переліку і оформляються на паперових та електронних носіях. 2. Матеріали, які подаються в паперовому вигляді, надаються в одному екземплярі та зібраними в папку. 3. Матеріали в електронному варіанті подаються на компакт-диску із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові учасника конкурсу та області, яку він представляє. Компакт-диск подається у пластиковому футлярі. Підставою для реєстрації учасника заключного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року» є надання повного комплекту документів. І. Заява вчителя про участь у конкурсі Вчитель особисто пише заяву на ім'я Голови Центрального оргкомітету всеукраїнського конкурсу «Учитель року», де підтверджує свою згоду з умовами конкурсу. ІІ. Фотографії 1. Кольорова фотографія (розміром 9 х 14). 2. Чорно-біла фотографія (розміром 4 х 6). 3. Дві-три жанрові кольорові фотографії (з уроку та позакласного заходу). 4. Фотографії подаються в паперовому та електронному варіантах без зменшення розміру. ІІІ. Лист-представлення Міністерства освіти і науки AP Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій 1. Подається на бланку Міністерства, управління освіти і науки за підписом міністра, начальника управління. 2. Обсяг листа - до однієї сторінки. IV. Висновок Інституту післядипломної педагогічної освіти про педагогічну та методичну діяльність учасника конкурсу 1. Подається на бланку Інституту за підписом його ректора (директора). 2. У висновку слід викласти відомості про систему роботи вчителя, результативність його діяльності (участь учнів в олімпіадах різних рівнів, МАН, конкурсах, конференціях, виставках, фестивалях тощо), методичну діяльність вчителя на рівні навчального закладу, району, міста, регіону. 3. Обсяг висновку - до двох сторінок. V. Опис та презентація досвіду 1. В описі досвіду вчитель висвітлює проблему, над якою працює, методи і засоби її вирішення, розкриваючи індивідуальні особливості своєї роботи. 2. Опис досвіду подається в паперовому вигляді. Обсяг - до п'яти друкованих сторінок. 3. Готуючи опис досвіду, можна використовувати такий порядок: - обґрунтування актуальності досвіду, його практичне значення; - висвітлення основної ідеї досвіду, її інноваційну значущість; - перелік наукових чи практичних досліджень, на яких ґрунтується робота, наукові - концепції та теорії яких авторів використовуються; - розкриття технологій реалізації провідної педагогічної ідеї та її складових; - розкриття запропонованих інновацій щодо організації навчально-виховного процесу; - аналіз результатів професійної діяльності, зміни в якості знань учнів в оволодінні практичними уміннями і навичками, розвиток інтересу до предмета тощо; - проблеми і труднощі, з якими він зіткнувся в процесі роботи, розкриття шляхів їх подолання; - викладення точки зору на зміст освіти, форми, методи, прийоми, засоби навчання учнів предмету, який він викладає. 4. Презентація досвіду виконується в програмі Microsoft Power Point, обсяг презентації - до 15 слайдів. 5. При підготовці презентації необхідно враховувати наступне: - матеріал слід викладати стисло з максимальною інформативністю тексту, в чіткому порядку, без нагромаджень; інформацію необхідно ретельно структурувати; - важливу інформацію (висновки, визначення, правила тощо) подавати крупним планом, бажано ілюструвати фотографіями, малюнками, схемами; - другорядну інформацію слід вміщувати внизу сторінки; - для унаочнення інформації бажано використовувати діаграми, схеми тощо; - графіки, схеми, малюнки, ілюстрації тощо повинні органічно доповнювати текст, мати чітке пояснення; - рядок має містити 6-8 слів, а слайд 6-8 рядків; - загальна кількість слів не повинна перевищувати 50-ти; - заголовок має містити і великі, і малі літери; - слайди мають бути не надто яскравими, витримані в одному стилі; - під кожним слайдом має бути підпис автора. VІ. Матеріали з досвіду роботи вчителя (розробки уроків, позакласних заходів) Подаються розробки чотирьох - п'яти уроків різних типів та одного позакласного заходу з повним дидактичним забезпеченням, що ілюструють вирішення проблеми, над якою працює вчитель. Матеріали подаються в паперовому та електронному вигляді. Електронний варіант виконується в Microsoft Word.

Другое, другие вопросы

    Ярослава (18 Ноябрь 2024)

    Як порахувати юридичний стаж ? Працювала секретарем судового засіданні та документознавцем. Чи можна це стаж враховувати? Дякую

     Посмотреть ответ

    Вікторія ( 7 Ноябрь 2024)

    Доброго дня, таке питання родич має группу 2 інвалідності з неврології отримав її в 2018 році, у 2023 році мсек продовжив дію групи до 2026 року. Скажіть будьласка, згідно з новим законом про мобілізацію він повинен заново проходити влк чи ні? Якщо в 2023 мсек продовжив группу до 2026? І скажіть система резерв +зависла і він не встиг оновити дані, що треба робити платити штраф 17000 і оновляти дані чи вже пізно і чи потрібна заново влк якщо мсек продовжив зимою 2023 до 2026

     Посмотреть ответ

    Віктор (24 Октябрь 2024)

    Я працюю в історико-культурному заповіднику. З 2015 р. після скорочення частини наукових посад було введено посаду фахівець без зазначення спеціалізації з відповідним добровільно-примусовим переведенням, не змінюючи функціоналу, змісту попередньої роботи, і,в тому ж самому науковому підрозділі. Оскільки в жодному нормативному документі галузі культури подібна спеціалізація не визначена, то наслідком стало не лише формальна дискваліфікація, а й позбавлення всіх соціальних за списком Кабміну (Постанова № 82 від 22.01.2005). Чи існують на даний час механізми усунення створеної дискримінаційної ситуації ? І які існують для працівника загрози в подальшому, наприклад, при призначення пенсії?

     Посмотреть ответ

    Алла (18 Сентябрь 2024)

    Добрий день. Чи правомірно змушувати бути в укритті під час тривоги класного керівника зі своїми учнями та відповідати за них, якщо в цей час у його учнів за розкладом має бути урок, який веде вчитель-предметник? Хто має бути з дітьми класний керівник, чи вчитель, який за цей урок (хоч він і не відбувся через тривогу) отримає гроші/зарплату? Хто несе відповідалтеість за життя дітей під час тривоги в укритті, той читель у якого за розкладом урок, чи класний керівник, якого призначено наказом по школі?

     Посмотреть ответ

    Роман (17 Сентябрь 2024)

    Добрий день. Маю проблему, у підрозділі на посаді "інженер з систем водогону" працює особа яка є засудженою, та позбавлена права обіймати певні посади, та виконувати організаційно-розпорядчі функції, чи відноситься посада "інженер з систем водогону", до таких які пов'язані з організаційно-розпорядчими функціями? Дякую.

     Посмотреть ответ

    Віталія (15 Сентябрь 2024)

    Добрий вечір! Чи існує юридично встановлений порядок на розподіл класного керівництва між вчителями? Склалась така ситуація, що на паралелі набирають лише два перших класи (А, Б) , а вчителів-претендентів троє. Так як зараз вони є класними керівниками 4-х класів (А, Б та В). Як вирішити це питання ? Хто в першу чергу має взяти клас, а хто залишиться без класного керівництва ? Є якийсь закон?

     Посмотреть ответ

    Олександра (10 Сентябрь 2024)

    Добрий день. Підкажіть будь ласка, чи можу я працювати спеціалістом у відділі освіти, якщо я ще працюю на 0.25 ставки(навантаження на рік 197 годин) викладачем у Уманському педагогічному університеті)?

     Посмотреть ответ

    Юлія (18 Июль 2024)

    Доброго дня! Маю диплом базову вищу освіту "бакалавр з менеджменту", чи відноситься цей рівень освіти до вищої? Та, чи маю право на тимчасове заміщення начальника відділу?

     Посмотреть ответ

    Євген (15 Июль 2024)

    Доброго дня! Чи можна дізнатись у Вас посилання на КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ДОВІДНИК ПОСАД, ВИПУСК 8. М’ясна і молочна промисловість. Адже цікавить які кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду Оброблювач птиці. Дякую

     Посмотреть ответ

    Вікторія (16 Июнь 2024)

    Чи може директор школи забрати кілька годин у одного вчителя та віддати іншому? Працюю вчителем зарубіжної літератури. Маю навантаження 23 години. На цій посаді я є єдиним і основним вчителем.Чи має право директор школи забрати у мене 5 годин та віддати педагогу- організатору( за посадою) без моєї письмової згоди?

     Посмотреть ответ

Ищете работу?

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх