У всіх нас під час введення карантинних обмежень було достатньо часу, щоб приділити увагу своїм оселям. Тому багато хто використав цей час з користю: звільнив домашній простір від зайвих речей. Звичайно, це треба робити регулярно, але в нашому колишньому, звичному житті на це не завжди знаходився час. Якщо ви встигли навести лад лише в оселі, залишилося навести порядок у бюджеті. Jobs.ua пропонує ефективні поради, як максимально спростити цей процес.
Це завдання може виявитися значно складнішим на перший погляд. Щоб полегшити цю задачу, розіб’ємо впорядкування бюджету на кілька простих кроків. І перший крок означимо як
Гроші не люблять безладу, тому викидаємо з гаманців усі непотрібні квитанції, акційні купони, бонусні картки та всі зайві речі, які там не повинні знаходитися. Перераховуємо готівку і акуратно її складаємо – великі купюри до великих, маленькі – до маленьких. Ніби дрібничка, але гроші люблять рахунок. І порядок.
Якщо у вас чимало пластикових карт, їх теж варто переглянути і з’ясувати, скільки коштів знаходиться на кожній з них. І чи можна мінімізувати витрати на кожній з них.
Лад у гаманці навели. Тепер переходимо до другого кроку.
Тепер важливо навести порядок у комп’ютерних файлах чи в звичайній папці – залежно від того, яким способом ви ведете фінансову звітність. На цій стадії потурбуйтеся про те, щоб створити окремі папки, куди ви складатимете свої рахунки, податкові декларації, страховки на автомобіль та будинок, медичну страховку, документацію на будинок та машину, інвестиційні та пенсійні рахунки, інші документи.
Щодо утилізації непотрібних документів: перш ніж викинути їх, перегляньте кожну сторінку. Може трапитися так, що раніше ви записали на котрійсь сторінці важливу конфіденційну інформацію. Тому такі документи краще не викидати у сміття, а спалити чи пропустити через шредер.
Здійснюючи інвентаризацію рахунків, можна виявити, що є такі, які практично не використовуються. Тому їх доцільніше об'єднати в єдиний рахунок. Це підсилить контроль над фінансами і полегшить відстежування фінансових цілей.
Трапляється так, що за щоденними справами можна випустити з виду якийсь платіж або перевищення рахунку. В такому випадку доведеться сплатити комісію. Але навіщо платити більше? Автоматизуйте цей процес. Мобільні додатки дають змогу налаштувати оплату будь-яких щомісячних рахунків, до найважливіших з яких віднесемо орендну плату чи квартплату, оплату комунальних платежів чи платежі за кредитними картками.
Також можна налаштувати оплату за кредитами на точно визначену дату. І за їхню сплату ви не переживатимете, адже черговий внесок буде сплачений в той момент, коли ви є найбільш платоспроможними.
Такі ось прості кроки дозволять навести порядок у бюджеті і раціоналізувати ваші витрати. Що в наш час світової пандемії більш ніж актуально.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».