Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації про роботу
    3. Все про роботу
    4. Це важливо знати кожному
    5. Наводимо порядок у бюджеті

    Наводимо порядок у бюджеті

    12.10.2020 80
    Наводимо порядок у бюджеті

    Наводимо порядок у бюджеті

    12.10.2020     80

    У всіх нас під час введення карантинних обмежень було достатньо часу, щоб приділити увагу своїм оселям. Тому багато хто використав цей час з користю: звільнив домашній простір від зайвих речей. Звичайно, це треба робити регулярно, але в нашому колишньому, звичному житті на це не завжди знаходився час. Якщо ви встигли навести лад лише в оселі, залишилося навести порядок у бюджеті. Jobs.ua пропонує ефективні поради, як максимально спростити цей процес.

    Це завдання може виявитися значно складнішим на перший погляд. Щоб полегшити цю задачу, розіб’ємо впорядкування бюджету на кілька простих кроків. І перший крок означимо як

    1. Наводимо лад у гаманці

    Гроші не люблять безладу, тому викидаємо з гаманців усі непотрібні квитанції, акційні купони, бонусні картки та всі зайві речі, які там не повинні знаходитися. Перераховуємо готівку і акуратно її складаємо – великі купюри до великих, маленькі – до маленьких. Ніби дрібничка, але гроші люблять рахунок. І порядок.

    Якщо у вас чимало пластикових карт, їх теж варто переглянути і з’ясувати, скільки коштів знаходиться на кожній з них. І чи можна мінімізувати витрати на кожній з них.

    Лад у гаманці навели. Тепер переходимо до другого кроку.

    2. Впорядковуємо фінансову документацію

    Тепер важливо навести порядок у комп’ютерних файлах чи в звичайній папці – залежно від того, яким способом ви ведете фінансову звітність. На цій стадії потурбуйтеся про те, щоб створити окремі папки, куди ви складатимете свої рахунки, податкові декларації, страховки на автомобіль та будинок, медичну страховку, документацію на будинок та машину, інвестиційні та пенсійні рахунки, інші документи.

    Щодо утилізації непотрібних документів: перш ніж викинути їх, перегляньте кожну сторінку. Може трапитися так, що раніше ви записали на котрійсь сторінці важливу конфіденційну інформацію. Тому такі документи краще не викидати у сміття, а спалити чи пропустити через шредер.

    3. Об’єднання рахунків в один спільний та автоматизація фінансової системи

    Здійснюючи інвентаризацію рахунків, можна виявити, що є такі, які практично не використовуються. Тому їх доцільніше об'єднати в єдиний рахунок. Це підсилить контроль над фінансами і полегшить відстежування фінансових цілей.

    Трапляється так, що за щоденними справами можна випустити з виду якийсь платіж або перевищення рахунку. В такому випадку доведеться сплатити комісію. Але навіщо платити більше? Автоматизуйте цей процес. Мобільні додатки дають змогу налаштувати оплату будь-яких щомісячних рахунків, до найважливіших з яких віднесемо орендну плату чи квартплату, оплату комунальних платежів чи платежі за кредитними картками.

    Також можна налаштувати оплату за кредитами на точно визначену дату. І за їхню сплату ви не переживатимете, адже черговий внесок буде сплачений в той момент, коли ви є найбільш платоспроможними.

    Такі ось прості кроки дозволять навести порядок у бюджеті і раціоналізувати ваші витрати. Що в наш час світової пандемії більш ніж актуально.

    Читайте також

    • Поради, як інтернет-магазинам завоювати міжнародні ринки28 жовтень, 2020

      Ваш інтернет-магазин «засвітився» на українському ринку – це прекрасно. Але завжди є, куди рости і розвиватися. І наступним кроком може стати успішний вихід на світові ринки.

    • Справили негативне враження: спробуймо його виправити27 жовтень, 2020

      Колись так станеться, і ви дізнаєтеся, що керівництво вважає вас безвідповідальним, колеги – неробою та клоуном. Що в такому випадку робити? Змінити навколо себе людей чи, можливо, попробувати все ж таки виправити це негативне враження на більш позитивне. На думку психологів, змінити погане враження оточуючих про себе можна двома способами.

    • Обов’язкові дії роботодавця, перш ніж допустити нового працівника до роботи27 жовтень, 2020

      Розглянемо разом з Jobs.ua, яких кроків потрібно дотримуватися, щоб прийняти працівника на роботу згідно чинного законодавства, а також які фінансові санкції чекають на порушників Кодексу законів про працю.

    • Сильний лідер – сильна компанія: історія успіху Samsung26 жовтень, 2020

      Великі лідери, на відміну від простих управлінців, вміють повести за собою і надихнути. Таким був Лі Гонхі, молодший син засновника Samsung, який керував компанією більше тридцяти років і спромігся зробити з локальної південнокорейської компанії потужну транснаціональну корпорацію, яку знають в усіх куточках світу.

    • Правила життя Джордана Пітерсона – як перемогти хаос повсякдення і впорядкувати своє життя24 жовтень, 2020

      Джордан Пітерсон – клінічний психолог за фахом – і сам пережив затяжну депресію, тому чудово знає, про що говорити з людьми, які переживають складний період у житті. Його книга «12 правил життя. Як побороти хаос» розповідає про те, як впорядкувати своє життя, слідуючи дванадцяти простим правилам.

    Часто шукають

    ↑ Вгору