- Работа в Украине
- →
- Онлайн консультация юриста
- →
- Другое
Другое #111529
Вопрос от Валентина (24 Июль 2023):
Доброго дня! Питання: які кваліфікаційні вимоги до директора центру комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю? Центр відноситься до соціальної сфери. Але в штаті є соціальні працівники, педагоги, психологи, логопеди, фізичні терапевти, лікарі різних напрямків (невролог, психіатр, педіатр, терапевт, реабілітог тощо), медичні сестри. Відтак, директор може мати освіту педагога, соціальну, психолога та лікаря. Так? Ну і освіту в сфері управління. В такому випадку обчислення директору зарплати йде з урахуванням стажу (педагогічний, соціальний, медичний). Директор має понад 30 років стажу медичного, вчений ступінь кандидата наук. Але при нарахуванні зарплати рахують 0 років стажу в соціальній сфері і ніяких нарахувань, повязаних з медициною, не роблять. Чи це правильно?
Ответ юриста (25 Июль 2023) :
Доброго дня! Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 80 Соціальні послуги, затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України 29.03.2017 № 518
4. ДИРЕКТОР РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ УСТАНОВИ (ЦЕНТРУ) ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Завдання та обов’язки. Керує згідно з чинним законодавством і положенням про реабілітаційну установу (центр) для осіб з інвалідністю (далі – Установа (центр), діяльністю щодо проведення комплексу реабілітаційних заходів для осіб з інвалідністю, зокрема дітей з інвалідністю в поєднанні з їхнім навчанням і вихованням. Представляє Установу (центр) у всіх установах та організаціях, розпоряджається в установленому порядку її майном і коштами, укладає угоди, відкриває банківські рахунки в установах банку. Організовує роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів Установи (центру) з метою забезпечення комплексного реабілітаційного процесу, забезпечення системи реабілітаційних і корекційно-відновлювальних заходів для дітей з інвалідністю з метою забезпечення зменшення або подолання фізичних і психічних розладів та інтелектуальних порушень, набуття знань, умінь і навичок, які дали б змогу дитині з інвалідністю поступово повністю або частково інтегруватись у дитячі колективи та суспільне життя. Забезпечує роботу системи соціальної реабілітації з надання конкретних видів і форм соціальної допомоги та послуг для адаптації особи з інвалідністю до соціального середовища; організацію комплексної психотерапії, психокорекції та професійної діагностики з проведенням професійної орієнтації, переорієнтації, професійної підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації та ефективного працевлаштування; функціонування системи медико-професійної реабілітації, спрямованої на відтворення втрачених і розвиток нових професійно значущих навичок. Забезпечує надання реабілітаційних послуг згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю; дотримання спеціального розпорядку дня та впровадження методик соціальної реабілітації дітей з інвалідністю; створення відповідних умов для забезпечення належної ефективності корекційної спрямованості навчально-виховної, реабілітаційно-відновлювальної роботи, розвитку мовлення вихованців; застосування індивідуального та диференційованого підходу з урахуванням діагнозу; підготовку до інклюзивної освіти. Організовує соціально-педагогічний патронат сімей, у яких є дитина з інвалідністю. Вирішує питання організації фінансово-господарської діяльності Установи (центру), створення та розвитку матеріально-технічної бази для проведення заходів комплексної реабілітації осіб з інвалідністю, зокрема дітей з інвалідністю. Здійснює заходи щодо налагодження та підтримки взаємозв’язку з аналогічними установами (центрами), вивчає ефективні вітчизняні та зарубіжні форми й методи роботи з професійної, медичної та соціальної реабілітації осіб з інвалідністю. Бере участь у науково-практичних конференціях, засіданнях “круглих столів” тощо з усіх питань соціальної політики та реабілітації осіб з інвалідністю. Контролює повноту та якість надання послуг із реабілітації відповідно до вимог індивідуальних програм та планів реабілітації осіб з інвалідністю. Проводить добір та розстановку кадрів, затверджує посадові та робочі інструкції
працівників, видає розпорядження з питань діяльності Установи (центру). Видає накази, затверджує положення про структурні підрозділи Установи (центру), правила внутрішнього розпорядку, застосовує заохочення та накладає дисциплінарні
стягнення. Вживає заходів щодо забезпечення Установи (центру) кваліфікованими кадрами. Організовує атестацію працівників і створює умови для підвищення їх професійної кваліфікації. Вживає заходів щодо поліпшення умов праці, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, а при їх виникненні спрямовує роботу колективу на ліквідацію негативних наслідків. Забезпечує ведення та своєчасне подання встановленої звітності.
Повинен знати: Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, накази Міністерства соціальної політики України, акти інших центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності Установи (центру); Конвенцію про права осіб з інвалідністю; Конвенцію про права дитини; нормативно-правові акти щодо осіб з інвалідністю; інструкції та методичні документи з питань реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю; основи державного управління економікою та управління персоналом, методологію організації фінансово-господарської діяльності установи; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії; засоби протипожежного захисту; державну мову (відповідні регіональні мови або мови національних меншин), основні принципи роботи з комп’ютером та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань; стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах нижчого рівня – не менше ніж 5 років.
Згідно п. 3.3. Наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 05.10.2005 № 308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення», зазначено:
3.3. Доплати за науковий ступінь
3.3.1. Працівникам установлюються доплати за науковий ступінь доктора наук у граничному розмірі 25 відсотків, кандидата наук у граничному розмірі 15 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати).
Зазначені доплати встановлюються працівникам, якщо їх діяльність за профілем (медична, фармацевтична, наукова тощо) збігається з наявним науковим ступенем. За наявності в працівників двох наукових ступенів доплата встановлюється за одним (вищим) науковим ступенем.
Відповідність наукового ступеня профілю діяльності працівника на займаній посаді визначається керівником установи, закладу.
Документи, що засвідчують наявність наукового ступеня, повинні відповідати нормам та вимогам, передбаченим законодавством.
Другое, другие вопросы
Ярослава (18 Ноябрь 2024)
Як порахувати юридичний стаж ?
Працювала секретарем судового засіданні та документознавцем. Чи можна це стаж враховувати? Дякую
Посмотреть ответ
Вікторія ( 7 Ноябрь 2024)
Доброго дня, таке питання родич має группу 2 інвалідності з неврології отримав її в 2018 році, у 2023 році мсек продовжив дію групи до 2026 року. Скажіть будьласка, згідно з новим законом про мобілізацію він повинен заново проходити влк чи ні? Якщо в 2023 мсек продовжив группу до 2026? І скажіть система резерв +зависла і він не встиг оновити дані, що треба робити платити штраф 17000 і оновляти дані чи вже пізно і чи потрібна заново влк якщо мсек продовжив зимою 2023 до 2026
Посмотреть ответ
Віктор (24 Октябрь 2024)
Я працюю в історико-культурному заповіднику. З 2015 р. після скорочення частини наукових посад було введено посаду фахівець без зазначення спеціалізації з відповідним добровільно-примусовим переведенням, не змінюючи функціоналу, змісту попередньої роботи, і,в тому ж самому науковому підрозділі. Оскільки в жодному нормативному документі галузі культури подібна спеціалізація не визначена, то наслідком стало не лише формальна дискваліфікація, а й позбавлення всіх соціальних за списком Кабміну (Постанова № 82 від 22.01.2005).
Чи існують на даний час механізми усунення створеної дискримінаційної ситуації ? І які існують для працівника загрози в подальшому, наприклад, при призначення пенсії?
Посмотреть ответ
Алла (18 Сентябрь 2024)
Добрий день. Чи правомірно змушувати бути в укритті під час тривоги класного керівника зі своїми учнями та відповідати за них, якщо в цей час у його учнів за розкладом має бути урок, який веде вчитель-предметник? Хто має бути з дітьми класний керівник, чи вчитель, який за цей урок (хоч він і не відбувся через тривогу) отримає гроші/зарплату? Хто несе відповідалтеість за життя дітей під час тривоги в укритті, той читель у якого за розкладом урок, чи класний керівник, якого призначено наказом по школі?
Посмотреть ответ
Роман (17 Сентябрь 2024)
Добрий день.
Маю проблему, у підрозділі на посаді "інженер з систем водогону" працює особа яка є засудженою, та позбавлена права обіймати певні посади, та виконувати організаційно-розпорядчі функції, чи відноситься посада "інженер з систем водогону", до таких які пов'язані з організаційно-розпорядчими функціями?
Дякую.
Посмотреть ответ
Віталія (15 Сентябрь 2024)
Добрий вечір! Чи існує юридично встановлений порядок на розподіл класного керівництва між вчителями? Склалась така ситуація, що на паралелі набирають лише два перших класи (А, Б) , а вчителів-претендентів троє. Так як зараз вони є класними керівниками 4-х класів (А, Б та В). Як вирішити це питання ? Хто в першу чергу має взяти клас, а хто залишиться без класного керівництва ? Є якийсь закон?
Посмотреть ответ
Олександра (10 Сентябрь 2024)
Добрий день. Підкажіть будь ласка, чи можу я працювати спеціалістом у відділі освіти, якщо я ще працюю на 0.25 ставки(навантаження на рік 197 годин) викладачем у Уманському педагогічному університеті)?
Посмотреть ответ
Юлія (18 Июль 2024)
Доброго дня! Маю диплом базову вищу освіту "бакалавр з менеджменту", чи відноситься цей рівень освіти до вищої? Та, чи маю право на тимчасове заміщення начальника відділу?
Посмотреть ответ
Євген (15 Июль 2024)
Доброго дня!
Чи можна дізнатись у Вас посилання на КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ДОВІДНИК ПОСАД, ВИПУСК 8. М’ясна і молочна промисловість. Адже цікавить які кваліфікаційні вимоги до кандидата на посаду Оброблювач птиці.
Дякую
Посмотреть ответ
Вікторія (16 Июнь 2024)
Чи може директор школи забрати кілька годин у одного вчителя та віддати іншому?
Працюю вчителем зарубіжної літератури. Маю навантаження 23 години. На цій посаді я є єдиним і основним вчителем.Чи має право директор школи забрати у мене 5 годин та віддати педагогу- організатору( за посадою) без моєї письмової згоди?
Посмотреть ответ