Державна установа «Урядовий контактний центр» забезпечує роботу урядової «гарячої лінії» - центру спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади.
Фахівці Центру приймають та реєструють телефонні та електронні звернення, що надходять на урядову «гарячу лінію» 0800 507 309 та веб-сайт www.ukc.gov.ua, надсилають їх на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції. Надають необхідні роз’яснення щодо норм чинного законодавства та довідкову інформацію.
Наші працівники мають можливість підвищувати кваліфікацію на семінарах, тренінгах, які систематично проводяться в установі, у тому числі за участю міжнародних організацій.
Колектив установи – це, в основному, молоді люди: висококваліфіковані спеціалісти у галузі права, психології, соціології, економіки, журналістики, інформаційних технологій та інших спеціальностей.
Державна установа «Урядовий контактний центр» проводить набір на заміщення вакантної посади:
Фахівець відділу прийому звернень, отриманих по телефону урядової «гарячої лінії»
Основні обов’язки:
Вимоги:
Умови праці:
Якщо Ви бажаєте приєднатися до нашого дружнього колективу, то надсилайте своє резюме на електронну адресу Melnychenko@scc.gov.ua
Для отримання додаткової інформації звертатись за телефоном:
(067) 451-28-66.
Підписатися на вакансії компанії Урядова "гаряча лінія"