UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Компанії
  3. Луцьк

Каталог роботодавців в Луцьку

Сторінка 13 з 299
  • Перевірено  Заблокована

    Курси 1C Бухгалтерія 8.3, BAF BAS Бухгалтерія

    Курси 1С Бухгалтерії 8.3, BAS Бухгалтерії ведуть практикуючі головні бухгалтера зі значним досвідом роботи у сфері обліку, аудиту та юриспруденції. Працюючий бухгалтер ставить свій підпис у звітах і в документах, несе відповідальність перед державою та підприємством, слідкує за змінами у законодавстві лише такий бухгалтер дасть вам змістовні практичні знання. Ми готові свої знання і досвід підтвердити рекомендаціями, дипломами та трудовими книжками.

    Перед початком навчання ви маєте можливість поспілкуватися з нашими фахівцями, оцінити їх рівень знань і впевнитись наскільки ефективною є наша авторська навчальна програма. Досвід, практика та робити самому під нашим контролем, це найефективніше навчання. В нас нема заученого матеріалу, ми можемо відхилитися від учбової програми, дати відповіді на всі ваші питання, зсилаючись на законодавство та судову практику. Ми з нашими клієнтами пройшли тисячі різнопланових перевірок, у нас є знання та досвід, які ми готові передати вам.


    Навчаючись ви проходите практику на діючих фірмах та виконуєте обов'язки головного бухгалтера, управлінця, бухгалтера, менеджера, логіста, кадровика, ін.


    • ми одночасно із вами ведемо бухгалтерію вашої або нашої фірми (підприємця) протягом періоду необхідного для вашого навчання;
    • курс 1С від практикуючого головного бухгалтера із 20-річним досвідом роботи у сфері обліку та аудиту;
    • навчання на офісі або онлайн лише живе спілкування з практикуючими головними бухгалтерами із досвідом перевірок.

    Тривалість навчання ви вибараєте самі від 3 днів до 6 місяців, час будь-який

    Перелік практичних курсів по бухгалтерії та 1С

    для головних бухгалтерів, керівників, помічників бухгалтерії, менеджерів, логістів, кадровиків та інших офісних працівників


    • 1С Бухгалтерія 8.3, BAS Бухгалтерія 8.3, BAF Підприємство, 8.3, Медок, практика, звітність;
    • бухгалтерський фінансовий і податковий облік, кадровий та управлінський облік, звітність;
    • головний бухгалтер, управлінець, бухгалтер, аудитор;
    • все про податки ПДВ, податок на прибуток, єдиний податок, ПДФО;
    • 1С Бухгалтерія, кадри-зарплата, торгівля-склад;
    • складська логістика, транспортна логістика, ЗЕД логістика, зовнішньоекономічна діяльність;
    • менеджер по персоналу, кадрове діловодство, зарплата, звітність, трудове законодавство, охорона праці та пожежної безпеки;
    • менеджер із постачання та купівлі, менеджер по туризму, офіс-менеджер;
    • секретар-референт, діловодство, адміністратор, продавець-касир;
    • комп'ютерні курси, оператор ПК та 1С + Excel + Word.

    Курси з організації бізнесу, курси як розпочати свою справу


    • підприємницька діяльність, реєстрація підприємства (підприємця);
    • відмінності між фірмою та підприємцем, яка система оподаткування є вигіднішою;
    • яка різниця між підприємцем на загальній системі оподаткування та підприємцем на спрощеній системі оподаткування, ФОП якої групи? 1 групи, 2 групи чи 3 групи;
    • яка різниця між фірмою на загальній системі оподаткування та фірмою на спрощеній системі оподаткування, юридична особа - єдинщик якої групи? 3 групи чи 4 групи;
    • організація та відповідальність за ведення обліку, впровадження 1С, юроформлення документів;
    • податкова перевірка, оскарження рішень, аналіз судової практики.

    Дистанційна курсова підготовка по бухгалтерії та 1С це прямий контакт із працюючим головбухом, відеоуроки не пропонуємо.

    Навчаючи вас ми одночасно із вами виконуємо обов'язки бухгалтера на вашій фірмі протягом періоду необхідного для вашого навчання: показуємо як правильно користуватися програмою 1С, вести бухгалтерський, податковий облік та звітність фірми (підприємства), проводимо перевірку (аудит) обліку, виправимо бухгалтерські помилки, готуємо документи до перевірки, беремо участь у перевірці.

    На онлайн курсах 1С розглядаються теми: як вести облік фірми, нараховувати зарплату, вести склад, нараховувати та оптимізувати податки, заповнювати звіти (повний перелік курсової програми наведений в кінці сторінки). На курсах підприємницької діяльності ми роз'яснимо: як зареєструвати фірму (підприємця), що реєструвати вигідніше у вашому випадку фірму чи підприємця, яка різниця між загальною та спрощеною системою оподаткування, як вести облік, ін. Ставте будь-які запитання дамо змістовні обґрунтовані відповіді.

    Як перевірити чи ми реально існуємо? Чи маємо достатній рівень знань? Завітайте до нас на офіс у Луцьку (хоча б один раз) все побачите самі, надамо вам для ознайомлення реєстраційні (дозвільні) документи, покажемо наші робочі надбання, простіше кажучи акти перевірок, по яких ви оціните професійний рівень наших бухгалтерів. Ознайомимо вас з навчальними програмими та методикою викладання. Якщо у вас нема можливості відвідати нас задайте по телефону запитання, які на вашу думку дадуть можливість оцінити досвід наших фахівців. Письмові відгуки про наш досвід і знання наші клієнти завірили печатками та лишили у 177 рекомендаціях, нагородах і подяках.

    Центр професійних бухгалтерів та юристів пропонує


    послуги з ведення обліку та аудиту, автоматизації підприємства 1С, впровадження 1С, консультації по 1С, юридичного обслуговування, реєстрації фірм, а також практичні курси 1С Бухгалтерії для керівників, підприємців, юристів

    Основний ресурс нашої компанії це знання і досвід. Наше завдання проведення якісного практичного навчання, розкрити внутрішній потенціал кожного клієнта та по максимуму передати накопичений досвід.


    Навчальна програма розроблена фахівцями зі значним досвідом роботи у сфері обліку, аудиту та права. 90% курсу становить виконання обов'язків бухгалтера на діючих фірмах із різними видами діяльності та системами оподаткування. Навчальна програма відображає всебічну господарську діяльність реальних підприємств, розкриває всі законодавчі аспекти та механізми проведення перевірок.


    Освітній план враховує побажання кожного клієнта, список тем може доповнюватися і розширюватися, завдання перед вами будемо ставити такіж як роботодавець до працівника, а не як вчитель до учня.

    Ваша задача не кнопочки завчити в програмі 1С, а поглиблено розуміти функціонал програми, бачити звідки цифри беруться, як проходять по системі та на що впливають.

    Як що ви плануєте працювати головним бухгалтером, чи єдиним бухгалтером, чи аудитором, чи просто бухгалтером ви і лише ви будете нести відповідальність за свою роботу, тому до нашої співпраці треба відповідально підійти, вимоги до навчання ставити такі ж як перевіряючий інспектор буде ставити до вас під час перевірки.

    Лише змістовні знання дадуть гарні результати, впевненість, любов до своєї професії та спокій під час перевірок, перевірка без штрафів основна ціль нашої співпраці.


    Додаткова інформація


    • за бажанням клієнтів період практики може бути внесений до трудової книжки з наданням характеристики для подальшого вашого працевлаштування;
    • комплексні навчальні програми побудовані на практичних заняттях таким чином, що після закінчення стажування, навчання ви дійсно зможете працювати за фахом;
    • навчальна програма підбирається під вимоги кожного клієнта, список тем може доповнюватись і розширюватися;
    • гарантована якість навчання, маємо величезну кількість іменних рекомендацій і дипломів;
    • досвід працівників підтверджується оригіналами трудових книжок та отриманими нагородами;
    • по закінченню навчання ви отримуєте сертифікат;
    • моментальне працевлаштування (є гарячі вакансії);
    • лояльне відношення (великі знижки пільговикам);
    • допомога у працевлаштуванні;
    • є експрес-курси (швидкі) та акційні курси;
    • розпочати навчання ви можете у любий зручний для вас час;
    • вільний графік навчання;
    • ми 20 років випускаємо професійних фахівців, які вже працюють не лише в Україні;
    • інформаційна підтримка випускників після закінчення курсів.

    Тривалість та форма навчання


    • об'єм курсу залежить від побажань клієнта та рівня підготовки;
    • навчання триває від 3 днів до 3 місяців;
    • заняття проводяться у будь-який зручний для клієнта час, у вихідні та святкові дні;
    • клієнт сам вибирає коли хоче розпочати навчання, як часто бажає ходити на навчання та скільки годин хоче займатися в день;
    • навчання є індивідуальне та групове: група 3 клієнта, група 7 клієнтів, група 20 клієнтів;
    • групи формуються щотижня, є група ранкова, денна, вечірня, група вихідного дня;
    • навчання є стаціонарне, напівстаціонарне, заочне, дистанційне онлайн навчання та комбіноване навчання.

    Знижки


    • навчання на 2 курсах одночасно дає можливість отримати знижку 20% на 2 курс;
    • навчайсь із другом та отримай знижку 20%;
    • знижки для пільгової категорії становить від 10% до 30%.

    Надаємо бухгалтерські послуги, пропонуємо якісне ведення бухгалтерії "під ключ" або окремих участків, здача звітності, перевірка достовірності бухгалтерського та податкового обліку, подання податкової та фінансової звітності, впровадження, обслуговування та супровід 1С Підприємство, експрес-аудит, надання рекомендацій щодо усунення порушень і недоліків у веденні обліку, відновлення обліку, оптимізація податкового навантаження, представництво при перевірках у контролюючих органах, ін.


    Здійснюємо кадровий супровід найму працівників підготовка договорів, посадових інструкцій, колективних договорів, правил внутрішнього трудового розпорядку, протоколів трудового коллективу, наказів, особових справ, ведення трудових книжок, подання кадрової звітності, ін.


    Юридичне обслуговування, реєстрація підприємства (підприємця), реєстрація змін, реєстрація платника єдиного податку, рестрація платника податку на додану вартість, вибір організаційно-правової форми господарювання.


    Курси підприємницької діяльності це практикуми: 1С курси, курс бухгалтера, курси підприємців, курси менеджера, курси управління персоналом, курси кадровика, курси логіста, курси бухгалтерського обліку, курси податкового обліку, курси практичної бухгалтерії 1С це кар'єрний ріст до посад: керівник підприємства, фінансовий директор, комерційний директор, HR-менеджер, начальник відділу кадрів, економіст, ін.

    Курси підприємницької діяльності та практичного аудиту це шлях до розвитку власної справи та контролю за якістю ведення бізнесу.


    Інтернет-освіта це доступне навчання, професійне навчання для тих, хто хоче володіти популярними професіями, підвищити свій рівень знань у царині бізнесу, економіки та права, яке базується на українському законодавстві та національних стандартах бухгалтерського обліку. Дистанційні курси сприятимуть реалізації власних бізнес-проектів у сфері менеджменту. Унікальний курс тим, що після його закінчення ви надалі отримуєте консультації по телефону, по скайпу або за допомогою програми віддаленого доступу. Дистанційне навчання проводиться лише українською мовою. Після закінчення курсу видається сертифікат завірений печаткою.


    Детальний перелік онлайн курсів офісних посад та 1С, електронна звітність


    • курси головного бухгалтера, курси помічників бухгалтерії, курси бухгалтерів, курси підвищення кваліфікації бухгалтерів, курси для керівників, курси аудиторів;
    • курси 1С Бухгалтерія для України 8; курси 1С Бухгалтерія 7.7; курси 1С Бухгалтерія, кадри-зарплата, торгівля-склад; курси підвищення кваліфікації 1С;
    • курси бухгалтерський фінансовий і податковий облік, кадровий та управлінський облік, курси звітність, курси все про податки: ПДВ, податок на прибуток, єдиний податок, ПДФО;
    • курси бухгалтер-початківець 1С, курси основи бухгалтерії 1С, курс базові знання 1С, курс первинні документи 1С;
    • курси менеджер по персоналу, курси кадрове діловодство, курс зарплата та звітність, курси трудове законодавство, охорона праці та пожежної безпеки;
    • курси складська логістика, курси транспортна логістика, курси ЗЕД логістика, курси зовнішньоекономічна діяльність, курси логіст-експедитор;
    • курси менеджер із постачання та купівлі, менеджер по туризму, курси адміністратор;
    • курси офіс-менеджер, курси секретар-референт, курси діловодство, курс продавець-касир.

    Підготовка до екзаменів і поступлення у вищі навчальні заклади. Консультації по написанню дипломних робіт, курсових робіт, рефератів по дисципліних: статистика, контроль, ревізія, податкова система, інформаційні системи, судово-бухгалтерська експертиза, облік на підприємствах малого бізнесу, автоматизація обліку, митна справа, 1С Підприємство, 1С Управління невеликою фірмою, 1С Управління торгівельним підприємство, державний фінансовий контроль, податковий менеджмент, електронний документообіг, законодавчо-нормативна регламентація обліку, ін.


    Курси розраховані також на студентів учбових закладів, які вивчать спеціальність 071 Облік і оподаткування спеціалізація бухгалтерський облік, фінансовий контроль та аудит; спеціальність 072 Фінанси, банківська справа та страхування; спеціальність 073 Менеджмент спеціалізація менеджмент організацій і адміністрування, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності; спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність спеціалізація інформаційна діяльність підприємства, економіка підприємства, 4112 Оператор комп'ютерного набору, офісний службовець (бухгалтерія), ін.


    Працевлаштування. Якщо ви закінчили курси ми допоможемо знайти роботу, якщо ви роботодавець порадимо професійного бухгалтера

    У нас велика база вакансій. Робота по запросу головний бухгалтер, єдиний бухгалтер, помічник головного бухгалтера, робота для бухгалтера на дому є досить затребуваною.


    Вам потрібний головний бухгалтер?

    ми готові підібрати вам компетентного бухгалтера, адаптувати його до нового робочого місця, підтягнути професійні уміння, допрацювати з ним прогалини в обліку, автоматизувати облік, проведемо майстер-класи чи тренінги під вимоги вашої специфіки роботи. При потребі час від часу ми можемо перевірити роботу вашого бухгалтера, підготувати документи до перевірки, взяти участь у перевірці. У випадку, якщо ваш бухгалтер захворіє, чи з інших причин не вийде на роботу ми тимчасово його замінимо будемо бухгалтерію, здавати звіти, допоки ваш бухгалтер не вийде на робоче місце або допоки не знайдете собі нового фахівця. Консультації.

    /Із резюме на посаду бухгалтера: «У випадку раптової перевірки готова з'їсти всю документацію»/


    Якщо ви влаштовуєтесь на роботу головбухом чи єдиним бухгалтером

    ми готові з вами сходити на робоче місце оцінити обсяг роботи, який вам треба буде виконувати, правильно прийняти бухгалтерські справи, допоможемо адаптуватися вам до нових умов праці, дамо конструктивні консультації щодо ваших обов'язків на новому робочому місці, оцінимо в якому стані знаходиться бухгалтерія, якщо є помилки, допоможемо їх виправити. Проведемо майстер-клас по проблемних ділянках обліку. Будемо консультувати та перевіряти вашу роботу відповідно до посадової інструкції. Ми підготуємо документи вашої фірми (підприємця) до перевірки, візьмемо участь у перевірці, готові співпрацювати з перевіряючими органами.

    /Ну, якщо ви дочитали до сюди у вас є терпіння та наполегливість, ви дійсно доб'єтесь успіху:)/


    На офісі вас ознайомлять з різними освітньо-професійними програмами з курсової підготовки бухгалтера та 1С, ви можете вибрати будь-яку навчальну програму на ваш вибір.

    Оскільки з вами будуть працювати практикуючі бухгалтера, навчання можливе також у форматі запитання відповідь, навчання можливе відповідно до вимог вашої посадової інструкції, ви також можете запропонувати свою версію курсової підготовки.

    Один із варіантів самостійного вибору тем, які ви бажаєте розглянути: скопіюйте нище наведений текст, відкоригуйте, лишіть лише ті теми, що вас цікавлять.


    Пропонуємо для ознайомлення одну із курсових програм 

    Бухгалтерський та фінансовий облік, податковий та управлінський облік, кадровий облік, звітність на базі програми 1С


    Оперативний облік. Види обліку, предмет і методи обліку. Завдання і вимоги обліку. Баланс

    Поняття господарського обліку. Види обліку. Вимоги до обліку. Види підприємств відповідно до форм власності. Предмет бухгалтерського обліку. Об’єкти бухгалтерського обліку. Завдання бухгалтерського фінансового обліку. Організація бухгалтерської служби. Призначення облікової політики та положення про бухгалтерію. Структура та основи побудови балансу та звіту про фінансові результати: актив, пасив, статті. Господарські операції та їх вплив на статті балансу. Господарські засоби підприємства і джерела їх утворення.

    Система рахунків та їх класифікація

    План рахунків бухгалтерського обліку: активні, пасивні, активно-пасивні рахунки. Поняття дебет, кредит, сальдо. Система подвійного запису. Бухгалтерські проводки. Обороти і сальдо. Синтетичні та аналітичні рахунки. Субрахунки. Кореспонденція рахунків. Оборотні відомості. Позабалансові рахунки. Класифікація рахунків бухгалтерського обліку. Взаємозв'язок між балансом і рахунками.

    Документація. Облікові регістри. Інвентаризація. Форми ведення бухгалтерського обліку

    Юридичне оформлення та призначення первинних документів. Виправлення помилок у первинних документах. Організація документообігу. Зберігання документів. Інвентаризація. Форми ведення бухгалтерського обліку: меморіально-ордерна форма обліку, журнально-ордерна форма обліку, спрощена форма бухгалтерського обліку, журнальна форма обліку. Методичні рекомендації із застосування регістрів бухгалтерського обліку журнальної форми обліку.

    Механізовані й автоматизовані форми ведення бухгалтерського обліку на платформі 1С. Ознайомлення з компонентами: бухгалтерський облік, оперативний облік, розрахунок. Функціонал програми, інтерфейс, панелі інструментів. Ознайомлення з різними конфігураціями 1С. Заповнення констант, первинне впровадження програми, первинне заповнення довідників.

    Розгляд нових бухгалтерських програм БАС Бухгалтерія 8.3, БАФ Підприємство 8.3.

    /Ознайомлення з новим програмним продуктом «1С: Подвійна бухгалтерія» (жарт)/.

    Облік запасів (клас 2 рахунки), товарів та готової продукції

    Поняття запаси. Організація обліку виробничих запасів, їх класифікація. Визнання та оцінка запасів згідно з П(С)БО 9 «Запаси»: первісна вартість запасів, оцінка вибуття виробничих запасів, оцінка запасів на дату балансу. Первинна документація з обліку запасів, товарів, виробленої продукції. Документальне оформлення надходження запасів на склад, відпустку зі складу, відпуску виробничих запасів. Облік запасів на складі: придбання запасів, безкоштовне отримання запасів, внесення до статутного капіталу, переміщення, відображення запасів у калькуляції, оприходування лишків, повернення запасів постачальнику, уцінка, націнка, списання запасів, продаж запасів, крадіжка, повернення від покупців, бартер, інвентаризація, ін. Підрахунок первісної вартості запасів, підрахунок балансової вартості запасів, транспортні витрати. Облік та реалізація готової продукції, товарів (рахунок 26, 27, 28, клас 9 рах. 90). Облік поточних біологічних активів. Облік малоцінних та швидкозношуваних предметів (МШП 22 рахунок): придбання, передача в експлуатацію, переміщення, списання. Кореспонденція рахунків з обліку запасів, контроль правила першої події для виписки податкових накладних та коригуючих податкових накладних. Відображення даних по запасах у регістрах обліку, аналітичних відомостях, головній книзі, фінансовій звітності та податковій звітності. Співставлення даних аналітичних відомостей по запасах з даними головної книжки. Співставлення даних головної книжки із даними фінансової звітності.

    Проведення господарських операцій програмі 1С 8.2. Складські операції. Формуємо первинні документи з придбання запасів, товарів, матеріалів, палива, МШП, повернення, внутрішнє переміщення, продаж, переоцінка, інвентаризація, передача в експлуатацію МШП, списання запасів для власного використання. Оформлення операцій внутрішньоскладського обліку. Відображення результатів інвентаризації у прикладному рішенні 1С. Типові помилки: документ не проводиться; нема товарів на залишку; еска не бачить собівартості; нема проводки; невірна проводка; пересорт товару; недостовірна інформація по боргах; інші. Що робити, коли в есці пише: на залишку нема товару, але є мінусова сума вартості; товар ми продали - на залишку його нема, але націнка лишилась; товар поставили на прихід у програмі, а він пропав безвісті; ін. Чому не можна провести інвентаризацію на 23 рахунку. І щоб ми не робили - контролюємо проводки, підтягування статей у аналітичних відомостях, журналах-ордерах, головній книзі та фінансовій звітності.

    /Насправді у нас наочність по цій темі складається із великих товстих 6 папок, це понад 2000 різнопланових документальних зразків і практичних завдань пов'язаних з даною темою, це все неможливо розписати. Цифра 2000 легко пишеться, а насправді це праця протягом 20 років на посаді бухгалтера./

    /Візьміть на замітку це одна із підказок, по якій можна визначити насиченість і якість курсу./

    Облік грошових коштів, розрахунків та інших активів (клас 3 рах. 31, 33, 36, 37, 39)

    Відкриття рахунків в банках. Форми безготівкових розрахунків в Україні. Облік коштів на рахунках у банках (рахунок 31). Порядок ведення обліку грошових коштів на поточному рахунку в банку (субрахунок 311) кореспонденція рахунків. Валютний контроль, облік операцій у іноземній валюті при зовнішньоекономічній діяльності. Купівля, продаж, переоцінка валюти, проводки. Призначення банківської програми клієнт-банк. Облік касових операцій (рахунок 30). Застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій (електронних касових апаратів). Нові поняття як програмний реєстратор розрахункових операцій, електронний розрахунковий документ, електронний фіскальний звітний чек, електронний фіскальний звіт (закон України Про внесення змін до Закону України Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг). Оформлення, реєстрація ПКО і ВКО. Порядок організації і ведення касових операцій, відповідальність і зобов’язання касира згідно з договором, інвентаризація каси. Порядок одержання готівки в банку і здавання до банку, касова книга, облік касових операцій, кореспонденція рахунків з обліку готівкових коштів (рах. 30). Облік інших коштів (рах. 33). Облік розрахунків з покупцями та замовниками (бухрах. 36). Облік розрахунків з різними дебіторами (рах. 37). Облік розрахунків з підзвітними особами (субрах. №372), службові відрядження в межах України та за кордон, норми відшкодування витрат на відрядження, облік розрахунків. Порядок видачі грошових коштів під звіт, оформлення авансового звіту за витратами на відрядження (добові, витрати на проїзд, витрати на проживання, ін.) Витрати на придбання ТМЦ. Облік розрахунків за нарахованими доходами (субрах. №373). Облік розрахунків за відшкодуванням завданих збитків (субрах. №375). Облік розрахунків за претензіями (субрах. №374). Облік розрахунків з іншими дебіторами (субрах. №377). Кореспонденція рахунків. Нормативні джерела.

    Практичні заняття в 1С: проведення касових операцій за готівковими грошовими коштами у програмі. Касові апарати. Відображення надходження грошових коштів від покупців за товари, роботи, послуги. Внесення готівки в статутний капітал. Видача коштів під звіт. Відрядження працівників.

    /Анекдот. Бухгалтер перевіряє звіт у відрядженого працівника. Що це за сума? Рахунок за готель. А хто вам доручив його купувати?/

    Відображення банківських операцій у есці. Внесення грошових коштів в статутний капітал. Отримання коштів від покупців, позик, кредитів, інші операції. Оплати постачальникам за товари, роботи, послуги. Оплата податків і внесків. Оплата послуг банку та інших операцій. Формування банківських виписок, платіжок. Сплата податків робота у банківській програмі приват 24. Аналіз грошових проводок, обороту коштів, контроль бюджету. Помилки системи: документ не проводиться, нема коштів на залишку, еска не бачить курсу валюти, нема проводки, невірна проводка, гроші пропали або задвоїлись, відсутня деталізація руху коштів, інші. Контроль кореспонденції рахунків. Відображення операцій в облікових регістрах, аналітичних відомостях, журналах-ордерах, головній книзі та фінансовій звітності.

    Облік розрахунків підприємства за поточними зобов’язаннями (клас 3, клас 6)

    Розрахунки з покупцями та постачальниками (дебіторська, кредиторська заборгованості). Облік операцій з надходження від постачальників товарів, робіт чи послуг, повернення товарів, оплата. Облік операцій з покупцями, оформлення операцій продажу товарів, повернень від покупців, перерахунок котів. Банківські операції. Облік розрахунків з бюджетом за податками й платежами. Облік розрахунків з учасниками. Облік розрахунку за іншими операціями. Кореспонденція рахунків з обліку поточних зобов’язань підприємства за іншими операціями. Виписка рахунків, інвойсів, специфікацій, видаткових накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних. Договірні відносини, претензійна робота, судова практика. Нормативні джерела.

    Завдання в есці. Проведення господарських операцій з придбання і продажу товарів, робіт та послуг. Перерахування коштів постачальникам, отримання коштів від покупців, повернення коштів. Розрахунки з іншими контрагентами. Внесення у програму розрахункових і видаткових документів. Формування рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт (послуг), актів повернень. Проведення звірки взаєморозрахунків із контрагентами. Аналізуємо борги. Аналіз журналу проведень та операцiй. Виясняємо чому програма дає збій: документ провівся - нема проводки чи суми, недостовірна інформація по боргах, інші помилки. Відображення розрахункових операцій в облікових регістрах, аналітичних відомостях, реєстрах, оборотці, звітності.

    Облік необоротних активів: основних засобів (ОЗ), малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА), нематеріальних активів (НА) (клас 1 рахунки 10-15, 17, 19)

    Необоротні активи підприємства (рах. 10, 12). Облік основних засобів. Облік малоцінних необоротних матеріальних активів, Облік нематеріальних активів. Поділ на групи, первісна вартість, переоцінка, ремонт, знос і амортизація, методи амортизації основних засобів (рах. №13). Амортизація, ремонт, модернізація, реконструкція основних фондів за податковим законодавством та бухгалтерським обліком (положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби»). Інвентаризація основних засобів, терміни проведення. Порядок визначення розміру збитків від нестач: розкрадання, знищення (псування) матеріальних цінностей. Облік капітальних інвестицій (рах. №15). Введення в експлуатацію ОЗ, МНМА, НА. Інвентарні картки, інвентарні номера. Застосування рахунків класу 10, 12, 15, кореспонденція рахунків. Облік орендованих необоротних активів, облік фінансової та оперативної оренди. Орендна плата, методика розрахунку, дебіторська заборгованість орендодавця. Кореспонденція рахунків.

    Відображення господарських операцій в 1С. ОЗ, МНМА, НА: придбання, введення в експлуатацію, нарахування амортизації, ремонт, продаж, списання, безкоштовне отримання, внесення до статутного капіталу. Формування у програмі актів прийняття на облік, списання, амортизаційних відомостей, інвентарних карток, ін. Контроль кореспонденції рахунків. Аналізуємо чому документ не проводиться, не правильно сформована первісна вартість, нема балансової вартості... Парадокс:) ОЗ є у списку, а суми нема; основний засіб продали, а амортизація лишилась; ін. Робота з обліковими регістрами, оборотними відомостями. Відображення необоротних активів і фінансовій звітності.

    Облік праці та її оплати (клас 6 рахунок 66)

    Прийняття працівників. Основне місце роботи, сумісництво, суміщення, стажування, виконання обов’язків на безоплатній основі (чи можна?) Виконання обов’язків за договором підряду. Різниця між трудовим договором і цивільно-правовим договором. Формування кадрових документів: особові картки, накази особового складу, протоколи зборів трудового колективу, штатний розпис, посадові інструкції, інструктажі … /ну, якщо чесно, читаючи акт перевірки служби з питань праці, перелік кадрових документів величезний, про нього докладно розповімо під час навчання/. Фонд оплати праці. Мінімальна заробітна плата та мінімальний прожитковий мінімум. Форми та системи оплати праці. Облік використання робочого часу. Облік виробітку. Тарифна система оплати праці. Нарахування заробітної праці працівникам підприємства. Види відпусток, тривалість, оплата. Індексація грошових коштів громадян. Обчислення середньої заробітної плати. Нарахування заробітної плати, відпусток, лікарняних, зарплатні пільги, нарахування єдиного соціального внеску, утримання із зарплати податку з доходів громадян, військового податку, інші відрахування. Розрахунково-платіжна відомість. Облік заробітної плати в системі рахунків (рах. 66). Кореспонденція рахунків з оплати праці з використанням рахунків класу 9 Витрати діяльності. Звіт при прийнятті працівника на роботу. Медогляди. Звіти по заробітній платі та податках. Квоти. Нормативні джерела з обліку оплати праці та їх регуляторна політика.

    Робота в 1С 8, прийом на роботу працівників, порядок заповнення довідників фізичних осіб і працівників організації (введення відомостей про податкові пільги, інвалідності, пенсіонерів). Порядок введення даних про прийнятих працівників (встановлення посад, штатних окладів, нарахувань і утримань для конкретних працівників), формування витрат на зарплату. Порядок зміни даних про працівників (переміщення, зміна окладів, звільнення). Порядок заповнення регламентованого виробничого календаря. Формування табелю обліку робочого часу. Порядок нарахування, виплати авансу та заробітної плати. Аналіз розрахункових листів працівників. Створення платіжних відомостей. Оформлення виплати зарплати через касу підприємства, перерахування зарплатних виплат на особисті банківські рахунки. Контроль кореспонденції рахунків. Відображення зарплатних операцій в облікових бухгалтерських регістрах, головній книзі та фінансовій звітності, аналіз правильності оформлення кадрових документів, звітів.

    Формування, облік власного капіталу, забезпечення зобов’язань (клас 4 рахунки 40-49)

    Реєстрація підприємства, кведи, постановка на облік, вибір системи оподаткування, ліцензування. Формування власного капіталу та забезпечення зобов’язань. Облік статутного капіталу (рахунок 40). Формування та облік пайового капіталу (рахунок 41). Формування та облік рахунків додаткового капіталу (рахунок 42). Облік нерозподіленого прибутку (непокритого збитку) (рахунок 44). Облік неоплаченого капіталу (рахунок 46). Облік цільового фінансування та цільових надходжень (рах. 48). Кореспонденція рахунків. Нормативні джерела.

    Ознайомлення з реєстраційними документами: рішення, протокол, статут, виписка, витяг, довідка із статистики, довідка із податкової, витяг платника ПДВ, ін. Внесення та облік власного капіталу в 1С Звіт по проводках. Аналіз субконто. Відображення інформації у регламентних звітах.

    Облік витрат виробництва, калькулювання собівартості продукції, робіт та послуг (клас 2 рахунки 20 25, клас 9 рахунки 91-99)

    Нормативні джерела з обліку витрат. Групування витрат. Облік витрат діяльності (клас 9). Собівартість продукції (робіт, послуг) за статтями калькуляції. Облік витрат виробничої собівартості продукції (клас 2 рахунок 23). Облік незавершеного виробництва, облік собівартості робіт, послуг. Методи калькулювання собівартості продукції. Кореспонденція рахунків з обліку витрат на виробництво продукції.

    Заняття в системі 1С 8.2. Відображення виробничих операцій. Формуємо калькуляції, звіти виробництва за зміну. Аналізуємо виробничі витрати: матеріалів та сировини, палива, МШП; амортизаційні нарахування, зарплату витрати, витрати на податки, інші витрати. Контроль кореспонденції рахунків. Відображення собівартості продукції в картках обліку, шахматних відомостях, аналітичних відомостях, журналах-ордерах, головній книзі та фінансовій звітності.

    Облік поточних довгострокових зобов’язань (клас 6 рахунок 60, 61, клас 5 рахунок 50)

    Кредитування банками підприємств. Види кредитів. Зобов’язання довгострокові, поточні забезпечення та інші згідно із П(С)БО 11 „Зобов’язання”. Облік короткострокових зобов’язань за розрахунками з банками, кореспонденція рахунків з обліку довгострокових позик банків. Облік поточної заборгованості за довгостроковими зобов’язаннями. Нормативні джерела. Відображення зобов’язань в 1С.

    /Вам напевно вже абревіатура «1С» намозолила очі:)/

    Облік доходів та витрат, фінансових результатів діяльності підприємства (клас 7, клас 9)

    Нормативні джерела обліку доходів і витрат. Визначення та класифікація доходу підприємства. Облік доходів підприємства від реалізації продукції, товарів (робіт, послуг). Облік інших операційних доходів. Облік інших фінансових доходів. Облік інших доходів. Облік витрат. Облік фінансових результатів діяльності підприємства. Проводки. Облік нерозподіленого прибутку (непокритих збитків), формування і використання нерозподіленого прибутку.

    Введення різнопланових операцій в програму 1С 8. та 1С 7.7. Закриваємо період. Аналізуємо дані головної книжки. 

    Це не вся навчальна програма, оскільки тут стоїть обмеження у кількості символів Докладніше

  • Перевірено  Заблокована

    ФОП Бондарук О.

    Заготівля вторсировини

    Докладніше
  • Перевірено  Заблокована

    СТО Горбач С.

    Заміна мастил, фільтрів в Тірах та легкових автомобілях.

    Докладніше
  • Перевірено  Заблокована

    Зіниця Ока

    продаж оптичної продукції

    Докладніше
  • Перевірено  Заблокована

    ..

    .....................................................

    Докладніше
  • VIP компанії в Україні:

    • Вакансии от DICTATOR Club
    • Вакансии от «HAREM» Чоловічий клуб
    • Вакансии от Полехина Ю.
    • Вакансии от ТОВ «Золотий мандарин Квадра»
    • Вакансии от Таксі «Беру»
    • Вакансии от Такси «Авангард»
    • Вакансии от Мережа фірмових магазинів взуття «MIDA»
    • Вакансии от Швейный цех на Теремках
    • Вакансии от ТОВ"К.М. ГРУП"
    • Вакансии от Чистий дім
    • Вакансии от Вінницький обласний центр зайнятості
    • Вакансии от ДУ «ТМО МВС України по Полтавській області»
    • Вакансии от Центральна районна бібліотека ім. П. Тичини
    • Вакансии от Могильников Н.А., ФЛП
    • Вакансии от ТОВ «Інтерсервіс-К3»
  • Перевірено  Заблокована

    Alpha Global Marketing

    Support IT Marketing

    Докладніше
  • Перевірено  Заблокована

    PRO|dental clinic

    Стоматологічна клініка

    Докладніше
  • Перевірено  Заблокована

    Flower Л.И.

    Квітковий магазин

    Докладніше
  • Перевірено  Заблокована

    Хостел «Парасолька»

    Хостел "Парасолька" розташований недалеко від центру Луцька в історичному районі Красне. Номери - від дешевих до Люкс. 2-х, 3-х і 5-ти містне розміщення. Безкоштовний Wi-Fi. 2 та 3 санвузли на кожному поверсі, є кухня з плитою та пральна машина з сушкою. Охороняєма стоянка в дворі хостелу за парканом. Цілодобовий супермаркет, піцерія, Приват та Ощад банки - все в радіусі 50 м. Для групп можливо замовити сніданки з доставкою, а ще поряд є недорога столова з смачною кухнею. Хостел "Парасолька" знаходиться на відстані від залізничного вокзалу - 2,5 км, автовокзалу - 3 км., замок Любарта - 1500 м. від хостелу.

    Докладніше
  • Перевірено  Заблокована

    Русинчук Галина Валеріївна

    Адміністративно-кадрова робота

    Мы пропонуємо :

    -гнучкий графік

    -високий дохід + премії

    -можливість навчатися

    -професійне та кар'єрне зростання

    Твої обов'язки :

    -прийом та опрацювання вхідних дзвінків

    -робота з бланками

    -допомога керівнику

    За детальною інформацією телефонуйте по номеру

    Докладніше

← CtrlCtrl →
13 з 299

Часто шукають

↑ Вгору