UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер в Києві
  5. Бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Бухгалтер

Заблоковано
3 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Додаткова інформація Знання мов: українська – рідна; російська- вільно, англійська – базова; німецький – базова. Комп’ютер: 1С– користувач. Клиент-банк, М.Е.Док.,Windows 2010 Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, Ділові якості: відповідальна, виконавча, вольова, вимоглива до себе, швидко навчаюся, комунікабельна,. Особисті якості: Порядність, доброзичливість, стресостійкість. Хобі: Відпочинок з друзями (туризм,більярд, боулінг тощо);вирощування кімнатних рослин, вивчення іноземних мов(англійська, німецька), Інтернет, Серпень 2013 –Травень 2014 Бухгалтер ТОВ «Хімагромаркетинг» Функціональні обов’язки: Ведення обліку Основних засобів, МНМА; Ведення обліку ПММ Додаткові обов’язки: Ведення податкового кредиту, обліку та списання ТМЦ. Списання реалізаційних документів з боргів. Причина пошуку іншої роботи: - Бажання розвиватись професійно. Червень 2012 –Липень 2013 Фахівець з проведення закупівель КМВ ВБО «Всеукраїнська мережа людей, що живуть з ВІЛ\Снід» Функціональні обов’язки: - Організація і ведення закупівель ( Проведення тендерів; ведення комерційних переговорів з постачальниками; аналіз маркетингової інформації) - Планування і аналітична робота ( Участь у складанні річного плану закупівель; аналіз статистичних даних закупівель, визначення наявності і потреби в матеріальних цінностях відповідно до затвердженого бюджету; надання звітів за підсумками роботи; складання прогнозів щодо постачання товарно-матеріальних цінностей) - Забезпечення закупівель( Прийом і обробка замовлень; оформлення необхідних документів, пов'язаних із закупівлею продукції для виконання завдань проекту; Червень 2011р -Червень 2012р Оператор 1с ТОВ «Комюкрейнторг»(Київ) Функціональні обов’язки: — Прийом та контроль заявок від торгового персоналу, передача їх на склад; — Ведення реєстрів і звітів щодо прийнятих заявок та передачі їх на склад; — Формування пакету документів для відгрузки товару (податкова накладна, видаткова накладна, маршрутний лист, декларації та сертифікати); — Ведення бази договорів в 1С; — Ведення клієнтської бази в 1С.Європейський Університет (Тернопільська філія). Спеціальність: економіка підприємства ;(спеціаліст).Травень 2011р. Курси 1С:Бухгалтерія (версії 7 і 8)(Агенство «Бізнес-Пресса» м.Тернопіль)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору