Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
1. своєчасне та якісне виконання доручень адвоката;
2.дотримання строків підготовки документів та виконання доручень;
3.постійне підвищування свого професійного рівня та кваліфікації;
4.ведення вихідної та вхідної документації;
5.професійна юридична консультація та правова допомога громадянам;
6.ведення записів, архіву та виконання допоміжних зобов’язань пов’язаних з адвокатською діяльністю.
7.дотримання норм адвокатської етики;
8.зберігання адвокатської таємниці.
1.виконання операцій з базами даних на комп’ютерному обладнанні (ввід, обробка, нагромадження, систематизація, виведення інформації) згідно із затвердженими процедурами та інструкціями щодо використання периферійного оснащення, систем передачі (прийому) даних на відстані;
2. ввід і редагування тексту у текстовому редакторі;
3.оперування з файлами, запис тексту на магнітний носій або переніс на папір за допомогою принтера;
4.виконання інших операцій технологічного процесу переробки інформації (приймати та контролювати вхідні дані, готувати, виводити і передавати вихідні дані тощо);
5. постійне вдосконалення роботи і навички роботи з клавіатурою;
6.у разі необхідності виконання обов’язків секретаря керівника підприємства.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Юрист в компанию в Сумах"