Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов’язки:
-Оформлення платіжних доручень
-Оформлення валютних платіжних доручень
-Проведення банківських виписок
-Складання: рахунок-фактура, видаткових накладних, податкових накладних і коригувань, актів наданих послуг
-Оформлення довіреностей, прибуткових накладних, вхідних податкових накладних
-Нарахування заробітної плати, індексації, відпустки, компенсації при звільненні, лікарняні та ведення табель обліку робочого часу
-Авансові звіти
-Звірка (звірення) з контрагентами
-Складання та подання звітності: повідомлення про прийняття співробітника, декларації ПДВ, 4ДФ, 20-ОПП, статистичні звіти, звіти до НБУ, баланс та форма 2, 3, 4 до неї, заяви на отримання лікарняних та звіт про виплату до ПФУ
-Оприбуткування митної декларації
-Допомога головному бухгалтеру
Досвід ведення бухгалтерії 17 років, досвід проходження перевірок. Ведення кадрового діловодства, робота в клієнт-банк, розрахунок заробітної плати, складський облік, формування та здача звітності підприємства.
Досвід роботи з бухгалтерськими програмами 1С 8.2; 1С 2.0; 1С УТП, програма Підприємець, MeDoc, електронний кабінет платника податку, кабінет в ПФУ, вчасно, документообіг, різні клієнт-банки, Word, Excel.
Знання законодавчих документів у сфері бухгалтерії та податків, відстеження змін.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер, заместитель главного бухгалтера в Харкові"