UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер в Києві
  5. Бухгалтер
Запропонувати вакансію
Резюме Бухгалтер
Москалюк Вікторія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер

Заблоковано
20 000 грн.
 15 листопада 2020  Місто: Київ
Вік:28 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

бухгалтер
ТОВ "АВіК" (Облаштування систем вентиляції та кондиціонування), Київ
09.2019 − По теперішній час (6 років 3 місяці)
  • Здійснення банківських платежів у Клієнт-банку.
  • Рознесення банківської виписки в 1С.
  • Внесення первинної документації від постачальників в 1С (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних послуг), виписка довіреностей.
  • Виписка рахунків, видаткових накладних та актів виконаних робіт покупцям.
  • Контроль рах. 6442 та 6432.
  • Виписка та реєстрація податкових накладних і розрахунків-коригувань.
  • Внесення в 1С вхідних ПН і РК.
  • Участь в плануванні податкового навантаження.
  • Нарахування та виплата зарплати, відпускних та розрахункових при звільненні, оплата відряджень.
  • Формування кадрових та інших наказів (прийоми на роботу, відпустки, звільнення, відрядження тощо).
  • Ведення табеля обліку робочого часу працівників підприємства.
  • Оформлення авансових звітів.
  • Здача звітів з ПДВ, ЄСВ, прибутку, 1ДФ, подання повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Офіс менеджер
ТОВ "АВіК" (Облаштування систем вентиляції та кондиціонування), Київ
06.2016 − 08.2019 (3 роки 2 місяці)
  • Контроль обігу кореспонденції.
  • Виписка первинної документації в 1С (рахунки, акти виконаних робіт, видаткові накладні, довіреності).
  • Рознесення банківської виписки.
  • Оприбуткування товарів у 1С.
  • Облік офісних витрат в Excel.
  • Контроль своєчасності оплати рахунків за оренду, комунікаційні та інші послуги.
  • Ведення табеля обліку робочого часу співробітників офісу.
  • Розміщення вільних вакансій компанії на відповідних ресурсах з підбору персоналу, попередній пошук кандидатів.
  • Оформлення пакету документів для отримання віз керівництвом.
  • Купівля квитків для відряджень співробітників по Україні.
  • Збір інформації та оформлення перепусток на об'єкти замовників.
  • Закупівля канцелярії, госп. товарів, оргтехніки та меблів для офісу.
  • Узгодження дизайну та замовлення рекламно-сувенірної продукції.
  • Контроль безперебійності роботи оргтехніки (заправка, ремонт та ін.).
  • Організація корпоративних заходів для колективу.
  • Інші поточні завдання.

Освіта

КНЕУ ім. Вадима Гетьмана (Київ)
Факультет економіки та управління, спеціальність "Економіка підприємства", магістерська програма "Менеджмент проектів та консалтинг"
повна вища, 09.2018 − 02.2020 (1 рік 5 місяців)
КНЕУ ім. Вадима Гетьмана (Київ)
Факультет економіки та управління, спеціальність "Економіка підприємства"
повна вища, 09.2014 − 06.2018 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Курси "Бухгалтерський облік 1С Бухгалтерія 8.3 + MEDOC" (червень-серпень 2018 р.)

Знання мов:

Німецька - Вище середнього

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: У вільний час люблю малювати, готувати. Розвиваю власний онлайн-магазин.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Шукаю роботу в стабільній компанії з дружним колективом для реалізації та розвитку власних знань, вмінь та навичок у сфері бухгалтерії.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору