Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельність, порядність, відповідальність, творчий підхід до роботи. Вмію працювати з колективом, налагоджувати спільну роботу, вирішувати конфліктні ситуації.
Знання мов:
- українська - вільно
- російська - вільно
- англійська - середній рівень (розмовна + ділова переписка)
- французька - початковий рівень
Менеджер (управитель) у готельному господарстві
с 10.2012 по 11.2013
ТОВ "Київ Готельний сервіс" (Готельний бізнес)
- забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування клієнтів, створення для них комфортних умов поселення і проживання;
- здійснення контролю над своєчасною підготовкою номерів до прийому гостей, дотриманням чистоти в готелі, регулярною зміною білизни в номерах, збереженням майна і обладнання;
- інформування проживаючих у готелі про додаткові платні послуги, прийом замовлення на їх виконання і контроль їх виконання;
- надання усних довідок, що стосуються готелю, розташування міських пам'яток архітектури, можливості проведення екскурсій, тощо;
- прийом і оформлення необхідної документації;
- розрахунок гостей (готівковий та безготівковий розрахунок);
- прийом телефонних дзвінків, надання необхідної інформації, оформлення бронювань по телефону;
- оформлення бронювань через системи бронювань (Booking.com, Venere, Hotels, Orbitz, Островок, Академсервис та ін.), робота з екстранетами (корекція цін, моніторинг, корекція інформації, фото, кількості наявних номерів, тощо);
- робота з офісною оргтехнікою, терміналами;
- підбір та стажування персоналу готелю (водії, покоївки, адміністратори, консьєржі, майстри з усунення поломок);
- здійснення контролю над виконанням працівниками вказівок керівництва готелю;
- здійснення контролю над дотриманням працівниками організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни;
- вжиття заходів щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні гостей готелю;
- розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням клієнтів і проведення відповідних організаційно -технічних заходів;
- інформування керівництва організації про наявні недоліки в обслуговуванні клієнтів, вжиття заходів щодо їх ліквідації.закінчила Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, спеціальність "Психологія", магістратура.Проходила курси Арт-терапії та Позитивної психотерапії.