UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Івано-Франківську
  4. Резюме Адміністратор готелю в
  5. Адміністратор готелю
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор готелю

Заблоковано
2 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Івано-Франківськ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Торгівля, продажі, закупівлі

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельність, порядність, відповідальність, творчий підхід до роботи. Вмію працювати з колективом, налагоджувати спільну роботу, вирішувати конфліктні ситуації. Знання мов: - українська - вільно - російська - вільно - англійська - середній рівень (розмовна + ділова переписка) - французька - початковий рівень Менеджер (управитель) у готельному господарстві с 10.2012 по 11.2013 ТОВ "Київ Готельний сервіс" (Готельний бізнес) - забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування клієнтів, створення для них комфортних умов поселення і проживання; - здійснення контролю над своєчасною підготовкою номерів до прийому гостей, дотриманням чистоти в готелі, регулярною зміною білизни в номерах, збереженням майна і обладнання; - інформування проживаючих у готелі про додаткові платні послуги, прийом замовлення на їх виконання і контроль їх виконання; - надання усних довідок, що стосуються готелю, розташування міських пам'яток архітектури, можливості проведення екскурсій, тощо; - прийом і оформлення необхідної документації; - розрахунок гостей (готівковий та безготівковий розрахунок); - прийом телефонних дзвінків, надання необхідної інформації, оформлення бронювань по телефону; - оформлення бронювань через системи бронювань (Booking.com, Venere, Hotels, Orbitz, Островок, Академсервис та ін.), робота з екстранетами (корекція цін, моніторинг, корекція інформації, фото, кількості наявних номерів, тощо); - робота з офісною оргтехнікою, терміналами; - підбір та стажування персоналу готелю (водії, покоївки, адміністратори, консьєржі, майстри з усунення поломок); - здійснення контролю над виконанням працівниками вказівок керівництва готелю; - здійснення контролю над дотриманням працівниками організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни; - вжиття заходів щодо вирішення конфліктів, що виникають при обслуговуванні гостей готелю; - розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням клієнтів і проведення відповідних організаційно -технічних заходів; - інформування керівництва організації про наявні недоліки в обслуговуванні клієнтів, вжиття заходів щодо їх ліквідації.закінчила Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, спеціальність "Психологія", магістратура.Проходила курси Арт-терапії та Позитивної психотерапії.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору