Адміністратор. Менеджер
Ресторан «Фільварок», Сім’я ресторанів Cartel, ТК Буковель
05.2017 − 04.2018 (11 місяців)
• Організація та контроль роботи закладу, контроль якості обслуговування і виконання стандартів
• Забезпечення життєдіяльності ресторану
• Спілкування з гостями, вирішення конфліктних ситуацій
• Управління персоналом та його навчання
• Ведення звітної документації, контроль над дотриманням виробничої санітарії, гігієни.
• Організація господарської частини комплексу
• Розгляд претензій та урегулювання конфліктів пов’язаних з незадовільним обслуговуванням і проведення відповідних організаційно-технічних заходів.
Старший адміністратор, Керуюча готельно-ресторанним комплексом
Готельно-ресторанний комплекс «Royall Village Resort», колиба «Вишні», с. Поляниця, ГК Буковель
12.2016 − 03.2017 (3 місяці)
• Адміністрування та управління бізнес-процесом готельно-ресторанного комплексу в повному обсязі: фінансово-економічна, адміністративно-господарська діяльність, управління персоналом, HR-менеджмент (облік робочого часу, відбір, навчання, оцінка, розвиток, мотиваційні програми).
• Планування та контроль виробничої діяльності готелю, управління якістю послуг і матеріальною базою комплексу, бюджетування, ведення статистичної звітності та аналіз результативності, забезпечення рентабельності. Участь в розробці стратегії розвитку і маркетингу послуг. Ведення переговорів , впровадження програм по збільшенню продажів, формування іміджу і атмосфери комплексу. Підняття позиції комплексу в рейтингу Booking.com з 5,2 до 7,5 балів.
Адміністратор
Готель-курорт «Рута», пгт Затока Одеська область
06.2016 − 09.2016 (3 місяці)
• Забезпечення роботи якісного обслуговування гостей готелю. Зустріч і документальний супровід клієнтів, прийом телефонних дзвінків для бронювання номерів, організація прийому гостей. Просування пропозицій готелю на ринку готельних послуг.
Адміністратор
Розважальний комплекс «Сова», м. Київ
06.2015 − 05.2016 (11 місяців)
• Знання роботи ресторану та готелю на 17 номерів з точки зору адміністратора. Бронювання номерів, зустріч, заселення/виселення гостей, забезпечення їх необхідною інформацією, надання послуг, необхідних для комфортного перебування, ведення звітності, проведення розрахунків, робота з інтернет-ресурсами. Організація і контроль персоналу, підбір нових працівників та їх навчання, складання графіків роботи, контроль за якістю обслуговування відвідувачів і якістю видачі блюд. Організація розважальної програми, організація проведення та обслуговування банкетів.
Провідний аналітик відділу забезпечення зворотного зв’язку і контролю за розглядом звернень органами виконавчої влади аналітичного управління
Державна установа «Урядовий контактний центр»
09.2009 − 05.2015 (5 років 8 місяців)
• Моніторинг та аналіз додержання законодавства з питань розгляду звернень органами виконавчої влади, зокрема, взаємодія з метою отримання інформаційних матеріалів щодо норм законодавства. Ведення статистики та звітності, формування інформаційно-аналітичних матеріалів для Секретаріату Кабінету Міністрів України.
• Проведення моніторингу та аналізу громадської думки з пріоритетних питань державної політики. Написання статей для державних видань, щодо найбільш проблемних питань громадян.
• Контроль виконання звернень, що потребують, невідкладного реагування, вирішення спірних питань. Організація та керівництво діяльності відділу, розробка схеми взаємодії відділів, організація навчання фахівців відділу та оцінка їх результативності