Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
До моїх основних обов'язків входило:
Робота у готельній сфері розвинула у мені високі комунікативні навички, зібраність та клієнтоорієнтованість.
До моїх основних обов'язків входило:
робота з 1С та платформами бронювань (Booking, Hotels24), систематична перевірка пошти, подання реклами;
До моїх основних обов'язків, як касира, входило:
Усі вищенаписані обов'язки виконувалися мною досконало, без зауважень. Приймала гостей-іноземців, вдало їх обслуговувала, без проблем спілкувалась англійською мовою.
До моїх обов'язків входило:
Робота розвинула в мені такі навички як:
комунікабельність, відповідальність та увага до деталей
Підписатись на розсилку нових резюме: "Logistics coordinator в Львові"