UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Хмельницькому
  4. Резюме Адміністратор, керівник в
  5. Адміністратор, керівник
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор, керівник

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Хмельницький
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Навыки работы с компьютером, ПО ДОСВІДЧЕНИЙ КОРИСТУВАЧ: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), навички роботи з графічними редакторами (PhotoShop CS3, CS4). Опыт работы Помічник керівника с 12.2012 по 04.2014 (1 год 4 месяца) ТОВ "Інфотакс плюс", комапнія Асоціації платників податків України (ЗЕД) - Організація і контроль роботи офісу; - Організація ділових зустрічей, переговорів, відряджень; - Переклад / редагування та коригування текстів (листів, договорів та ін. документів); - Пошук кандидатів, проведення первинної оцінки та відбору претендентів; - Організація ділових зустрічей, переговорів, відряджень; - Коректне і оперативне виконання завдань, поставлених керівництвом; - Забезпечення життєдіяльності офісу. Секретар с 05.2012 по 12.2012 (7 месяцев) Асоціація платників податків України (громадська організація) - ведення діловодства, приймання кореспонденції, здійснення її систематизації відповідно до прийнятого порядку, передача після її розгляду керівником у підрозділи або конкретним виконавцям; - організація приймання відвідувачів: - працювала перекладачем на міжнародних конференціях; - напис статей до журналу (євро вимір, переклад статей з англійської на українську мову). - вела переписку на іноземній мові. - - письмовий та усний переклад з / на англійську, - участь у підготовці міжнародної конференції, зустріч учасників в аеропорту та супровід їх у готель; - поселення в готель; - проведення консультацій для делегатів з 22 країн світу; - супровід учасників конференції на різноманітні заходи. Отриманий досвід: робота з представниками різних країн з різними традиціями та звичаями, навички організаційної роботи, комунікативні навички. Помічник керівника с 09.2011 по 03.2012 (6 месяцев) Брейн Сорс Інтернешнл (управління персоналом, HR) - робота з базою даних; - організація нарад, ведення протоколів, розшифровка виступів учасників; - ведення діловодства, приймання кореспонденції, здійснення її систематизації відповідно до прийнятого порядку, передача після її розгляду керівником у підрозділи або конкретним виконавцям; - організація приймання відвідувачів. Адміністратор залу с 04.2010 по 04.2011 (1 год) ресторан "У станка" (ресторанний бізнес) - організація і контроль роботи закладу; - формування професійної команди; - підготовка кадрів, підготовка і проведення банкетів, фуршетів; - написання, редагування матеріалів на англійській мові; - фотозйомка заходів, які проходили в закладі. Ретуш фотографій.Высшее с 09.2005 по 06.2010 Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет, факультет іноземних мов, спеціальність: вчитель англійської, німецької мови та літератури, Переяслав-Хмельницький.Неоконченное высшее с 09.2013 по 06.2016 Національна академія внутрішніх справ України, факультет підготовки спеціалістів-правознавців, Київ.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору