Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Білій Церкві
- →
- Резюме Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника в
- →
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
Заблоковано
Вік:46 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал
Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Додаткова інформація:
- володіння ПК на рівні користувача
РЕЗЮМЕ
Раєнок Зорина Леонідівна
23.06.1977р.
Адреса проживання : м.Біла Церква, вул.Некрасова 12 А, кв.136
дом.телефон: 38-51-89
моб.095-012-41-48.
Сімейний стан: одружена, одна дитина
Мета пошуку роботи : отримати постійне працевлаштування для впровадження навичок і знань і отримати нові уміння.
Освіта:
1992-1996р.р.- Білоцерківський технікум м'ясної і молочної продукції, технолог, червоний диплом.
1999-2005р.р. - Білоцерківський аграрний університет,економіст
1997-1998р.р. - курси бухгалтерів.
Досвід роботи :
2005- 2009 р.р. -"Ускомор" ( охоронна структура) - бухгалтер
Функціональні обов'язки:
- робота з первинною документацією;
- складання графіків роботи охоронців;
- табулювання персоналу;
- нарахування і видача заробітної плати;
- оформлення документів, складання ділових листів;
- забезпечення життєдіяльності офісу.
Причина звільнення : закриття фірми.
2009-вересень 2010 р.р. - "Пірат"( Букмекерська контора) – менеджер
З 2010 р.- 2014 р. ЧП (торгівля)
Додаткова інформація:
- володіння ПК на рівні користувача
Особові якості:
відповідальність, комунікабельність, швидко вникаю в суть роботи, ініціативність.
Без шкідливих звичок.