UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Адміністратор ресторан,кафе в
  5. Адміністратор ресторан,кафе
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор ресторан,кафе

Заблоковано
3 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Ресторанний бізнес, кулінарія

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Практичні знання та навики обслуговування гостей в ресторані. • Складання меню для різних типів заходів. • Організація, проведення дитячих та дорослих: днів народжень, весіль, вечірок, корпоративів, шведських та фуршетних столів. А також дозвілля для VIP персон. • Навики проведення інвентаризації. • Введення звітності ресторану,касовий апарат. • Управління персоналом(5 офіціантів,кухня) • Навчання персоналу. • Знання комп’ютера на рівні вільний користувач,R-keeper Загальний досвід роботи в ресторанній сфері 9 років 2004-2012 Пп «Кейтерінг- Сервіс» готельно-ресторанний комплекс «Швейцарський»: з 2004-2009 ресторан « Кактус»,посада-офіціант 2009-2012 ресторан «Валентино»,посада-офіціант 03.2012 - 09.2012 «Кентавр»,посада - адміністратор 10.2012 – 12. 2012 «Леотель»,посада - адміністратор 01.06.2013 "кафе 1" адміністратор-менеджер (ще працюю)1997 – 1998 – Професійно-технічне училище №39 (пекар – кондитер) 1998 – 2001 –Львівський державний коледж харчової та переробної промисловості, молодший спеціаліст (технік-технолог ) 2011 – курси підняття кваліфікації «Управління персоналом»• Школа Ресторанного та Готельного Менеджменту «Профі» м.Київ «особливості готельно-ресторанного сервісу» • Пройшла програму навчання проф. Вальтера Касселя (Німеччина), «Галицька Школа Гостинності» м.Львів :- Правила поведінки з іноземними туристами • Тренінг-центр «Центр Управління Персоналом" • Треніг – центр «Озерний край» м. Львів: « особливості ресторанного сервісу», «стандарти та техніка обслуговування» • Внутрішні підвищення кваліфікації • Відкритий семінар на тему «розвиток гостинності» • Тренінг – центр «Інновації» м. Київ; «особливості готельно – ресторанного сервісу» • ЛКП «Агенція з підготовки м.Львова до чемпіонату Європи з футболу 2012» ; організація обслуговування іноземних груп туристів • ЛКП «Агенція з підготовки м.Львова до чемпіонату Європи з футболу 2012»; кейтерінг на відкритому повітрі (виїзний)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору