Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Робота в Україні
- →
- Резюме
- →
- Резюме в Львові
- →
- Резюме Адміністратор ресторан,кафе в
- →
Адміністратор ресторан,кафе
Дане резюме вже не актуально.Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.
Знайти схожі резюме Адміністратор ресторан,кафе
Заблоковано
3 500 грн.
22 січня 2017 Місто: Львів Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Ресторанний бізнес, кулінарія
Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Практичні знання та навики обслуговування гостей в ресторані.
• Складання меню для різних типів заходів.
• Організація, проведення дитячих та дорослих: днів народжень, весіль, вечірок, корпоративів, шведських та фуршетних столів. А також дозвілля для VIP персон.
• Навики проведення інвентаризації.
• Введення звітності ресторану,касовий апарат.
• Управління персоналом(5 офіціантів,кухня)
• Навчання персоналу.
• Знання комп’ютера на рівні вільний користувач,R-keeper
Загальний досвід роботи в ресторанній сфері 9 років
2004-2012 Пп «Кейтерінг- Сервіс» готельно-ресторанний комплекс «Швейцарський»:
з 2004-2009 ресторан « Кактус»,посада-офіціант
2009-2012 ресторан «Валентино»,посада-офіціант
03.2012 - 09.2012 «Кентавр»,посада - адміністратор
10.2012 – 12. 2012 «Леотель»,посада - адміністратор
01.06.2013 "кафе 1" адміністратор-менеджер (ще працюю)1997 – 1998 – Професійно-технічне училище №39 (пекар – кондитер)
1998 – 2001 –Львівський державний коледж харчової та переробної промисловості, молодший спеціаліст (технік-технолог )
2011 – курси підняття кваліфікації «Управління персоналом»• Школа Ресторанного та Готельного Менеджменту «Профі» м.Київ «особливості готельно-ресторанного сервісу»
• Пройшла програму навчання проф. Вальтера Касселя (Німеччина), «Галицька Школа Гостинності» м.Львів :- Правила поведінки з іноземними туристами
• Тренінг-центр «Центр Управління Персоналом"
• Треніг – центр «Озерний край» м. Львів: « особливості ресторанного сервісу», «стандарти та техніка обслуговування»
• Внутрішні підвищення кваліфікації
• Відкритий семінар на тему «розвиток гостинності»
• Тренінг – центр «Інновації» м. Київ; «особливості готельно – ресторанного сервісу»
• ЛКП «Агенція з підготовки м.Львова до чемпіонату Європи з футболу 2012» ; організація обслуговування іноземних груп туристів
• ЛКП «Агенція з підготовки м.Львова до чемпіонату Європи з футболу 2012»; кейтерінг на відкритому повітрі (виїзний)