UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Асистент керівника, Офіс-менеджер в
  5. Асистент керівника, Офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Асистент керівника, Офіс-менеджер

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Львів
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Додаткові відомості Володіння мовами : українська – вільно, німецька - початковий. Володіння ПК – на рівні впевненого користувача. Посвідчення: - Продавця продовольчих і непродовольчих товарів V(п’ятого) розряду, - Оператора комп’ютерного набору, - Про підвищення кваліфікації з Основи комп`ютерної грамотності (спеціалізація «1С:Бухгалтерія 7.7»). Участь у семінарі, на тему: - «1С:Бухгалтерія 8 – нові можливості для ефективної та зручної роботи», ПП «Штурман». - "Єдиний семінар для бухгалтерів та керівників" — Компанія КТС Особисті якості : - Своєю перевагою у роботі вважаю відповідальність - Уміння працювати в стресових ситуаціях - Бажання працювати на високому рівні, навчатися будь-якому необхідному фаху. - Уміння працювати творчо, діяти ініціативно; - Розвинене почуття гумору, комунікабельна Про роботу: Завдячуючи компаніям у яких я працювала - маю безцінний досвід та хороших друзів. Будучи у новій сфері, максимально стараюся себе у ній реалізувати та стати цінним працівником. Офіс-менеджер Редагувати Логістична компанія (Транспорт та Логістика) травень 2016 — вересень 2016 Курирування роботи всього офісу; зустріч відвідувачів; ведення офісних витрат, документообігу; внесення у базу 1С документів; внесення інформації після оформлення ВМД; організація і контроль задач кур'єра та інше. Офіс-менеджер Редагувати Студія-дизайну "Дім моди" (Інше) вересень 2015 — квітень 2016 Призупинила пошук роботи у зв'язку із сімейними обставинами. Після чого, працювала офіс-менеджером у дизайнера Лілії Дзундзи. Вела калькуляцію робочого часу працівників; ведення документообігу; допомагала у пошуку персоналу; зустріч клієнтів; організація роботи працівників та інше. Асистент керівника 2014 - 2015рр. "Allboards-Україна"(м.Львів), Основні обов`язки: Виконання доручень керівника;забезпечення життєдіяльності офісу; адміністрування та контроль за розробкою 3-х сайтів; виконувала функції менеджера з продажу,менеджера із зв`язків з громадськістю; формування замовлень у постачальника; контроль залишків товару на складі; проведення інвентаризації; співпраця з бухгалтером, ведення документообігу; працювала у програмі "УкрСклад";створення промо-акцій, презентацій; брала активну участь у підготовці відк- риття роздрібного магазину; логістика; комунікація з клієнтами та партнерами; відбір резюме для керівника та запрошення кандидатів на співбесіду; та інше. Секретар 2014р ДВК (дільничої виробничої комісії(м.Рівне)) Основні обов`язки: Ведення протоколів засідання; організація голосування на виборчій дільниці; проведення підрахунку голосів; розгляд звернень, заяв з питань внесення змін до списку виборців, організації та проведення голосування і підрахунку голосів на виборчій дільниці та в межах своїх повноважень прийняття щодо них рішення; та інші. Офіс-менеджер 2013-2014рр. ТОВ " Продторгобладнання"(м.Рівне), Основні обов`язки: Виконувала функції менеджера з продажу, менеджера із зв`язків з громадськістю; наповнення контенту сайту, формування цін; ведення документообігу компанії, працювала у програмі 1С "Бухгалтерія" 8:1;формування/реєстрація вхідних та вихідних листів; логістика; формування договорів,посадових інструкції, табелю обліку робочого часу; виконувала доручення керівництва; співпраця з постачальниками; та інше. Асистент керівника 2012р. Автомагазин/Магазин взуття (м.Рівне) Основні обов`язки: Виконання доручень керівника; прийом та ведення первинної документації, касових операцій та бухгалтерії, обслуговування клієнтів; стажування в програмі 1С"Бухгалтерія"8:1. Мерчендайзер 2011р. ПАТ «САН ІнБев Україна» (м.Рівне) Основні обов`язки: Дотримання планограми продукції згідно стандартів компанії; змінення цін; вирішення локальних проблем в точці продажу; підтримання товарного вигляду упаковки; підтримка іміджу торгової марки (бренду),та інше. Менеджер по підбору персоналу 2011р. КА " Респект" (м.Рівне) Основні обов`язки: Здійснення пошуку та2006-2009рр. Рівненський коледж економіки та бізнесу Молодший спеціаліст «Товарознавство та комерційна діяльність». 2009-2012 рр. Національний університет водного господарства та природокористування Бакалавр з менеджменту організації. 2012 -2014 рр.Національний університет водного господарства та природокористування. Магістр з менеджменту організації і адміністрування.2012р. Рівненський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості, підвищення кваліфікації з Основи комп`ютерної грамотності (спеціалізація «1С:Бухгалтерія 7.7»).1 місяць.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору